- Ești o nebuna incredibila, știai? O întreabă Matt pe Steph. Amândoi râdeau prosteste. Steph era ametita de aburii alcoolul. Matt era distrat de dezinvoltura ei când se îmbăta.
- Da, știu, dar dacă nu erai și tu nebun, nu veneai după mine la baie. Răspunde ea râzând în continuare.
Jazz își da ochii peste cap. Mare lucru, si-au tras-o în baia clubului, ca niște adolescenți inconștienți. Chiar trebuia sa știe toată lumea? Amber era stânjenită de subiect, se foia pe scaunul ei incomod. Jazz o privea întrebător. Oare, daca Amber s-ar îmbată și l-ar târî în baia clubului, ar refuza-o? Pe motiv ca e inconștientă și se afla intr-un loc public? Nu, nici vorba, i-ar da ce avea nevoie, unde avea nevoie. Și ar face-o cu placere. Enervat de panta pe care aluneca gândurile lui, ii spune lui Matt:
- Cred ca lui Steph ii este de ajuns, nu crezi? Ar trebui sa ducem fetele acasă.
- Avem ceva de condus, zice Matt îngândurat. Tu nu poți, ai consumat deja.
- Dacă știam ce pui la cale, nu consumam. Dar ma gândeam ca merg înapoi la motel și dorm.
- De fapt, Steph a pus totul la cale. Probabil Amber nu ar fi venit, dacă ar fi știut ca ești și tu aici.
- Nu știu ce a fost în mintea vostra, dar era sa rup câteva oase, în timp ce voi v-ati distrat pe ringul de dans, ști?
- Cum asa? Se alarmeaza Matt.
- Calmeaza-te, nu s-a întâmplat nimic. S-a dat un idiot la Amber si l-am pus la respect. Atât tot.
Matt îl privește cu suspiciune. Știa ca Jazz e iute la manie. Dar nu voia sa dezvolte subiectul. Nu era momentul. Steph avea nevoie urgenta sa ajungă acasă.
- Hai sa mergem, frate. E târziu, sau devreme. Cum vrei. Dar e timpul sa mergem. Spune Jazz, ridicandu-se în picioare. Matt o ajuta pe Steph sa se ridice și Amber ii urmează. Jazz se oprește în loc, așteaptă sa treacă Matt cu Steph, apoi o prinde pe Amber de brat și o conduce spre ieșire. Ea nu opune rezistenta, se lasă condusa pana la mașina lui Matt. Ea și Steph ocupa locurile din spate, Steph fiind prea ametita și adormita, ca să se înghesuie pe locul pasagerului.
Drumul pare mai lung decât era, de fapt. Doar Matt cu Jazz conversau chestii banale, de-ale băieților. Amber privea pe geam, în noaptea neagra. De fapt, nu putea vedea nimic, doar luminile de pe marginea drumului. Dar gandurile ii erau vraiște, oricât încerca să înțeleagă comportamentul lui Jazz, nu reușea. Nici comportamentul ei nu-l înțelegea. Cum îl lăsase sa o sărute ca și când nu s-ar fi întâmplat nimic. Apoi, mărturisirea lui ca se culcare cu femeia aceea. De ce o sarutase, de fapt? Amintirea sărutului arzător o face sa simtă iar acel gol în stomac, acel nod în gat.
- Va las pe voi, întâi, anunță Matt, apoi eu voi rămâne la Steph. Cred ca va avea nevoie de asistență în dimineața asta. Adaugă el râzând. Steph consuma alcool ocazional, asa ca nu avea nevoie de cantități semnificative ca să se îmbete. Pe Matt nu-l deranja aspectul asta, cât timp situația era sub control. El stia foarte bine cum este sa scapi situația de sub control.
- Jazz, mergem mâine sa-ti recuperam mașina, în regula?
- Da, Matt, e în regula.
- Amber, te deranjează sa ramai la Jazz pana mâine? O întreabă Matt îngrijorat.
- Poftim? Întreabă Amber nevenindu-i sa creadă ce aude.
Jazz își privește prietenul cu stupoare. Nu se așteptase la asta.
- Pai, tu locuiești în capătul celalalt de sat, iar Steph e mai aproape de Jazz, decat de tine. As mai pierde o jumate de ora pana te duc pe tine, încă o jumate pana ajung la Steph. Și nu știu cât mai are pana începe sa dea la rațe. Explica Matt simtindu-se prost. Dar matematica era simpla.
- Nu-ti face probleme, o sa merg pe jos! Se ratoieste ea enervata de sugestia lui Matt. Dar știa ca avea dreptate și Steph urma sa ii fie rău.
- Nici vorba! Intervine Jazz autoritar. Nu vei merge pe jos atâta drum, mai ales în zona aia. Ramai la mine și pana te trezești, o sa aducem și mașina mea. Și o sa mergi în siguranță acasă.
- Dar e absurd. Voi nu va auziți ce vorbiți?! Obiecteaza ea exaspersta.
- Nu e cel mai nobil lucru, dar e indicat, în cazul de fata. Se scuza Matt. Nu prea am de ales. Oricum, Jazz are doua dormitoare, asa ca vei avea tot confortul.
Amber nu mai continua conversația. Oricum, nu avea cum sa îl lămurească. Matt se gândea acum la binele iubitei lui, asa ca, nu avea rost sa se zbată ca pestele pe uscat.
Ajunși în fata casei lui Jazz, cei doi coboară din mașina și Matt ii saluta din mers. Amber se minunează de căsuța izolata, în liniștea naturii, la câțiva kilometri de sat. Nu a fost niciodată prin părțile astea, nu se gandise ca poate fi ceva atât de intim și liniștit. Se auzea de undeva orăcăit matinal de broaște, deși încă era întuneric. Greierii cantau de zor, vântul era răcoros, liniștea era sublima pentru ea. Stătea în fata casei și se bucura de noaptea liniștită.
- Vrei sa dormi afara? Întreabă Jazz pierzandu-si răbdarea.
- După tine. Ii spune ea indiferenta. Jazz urca cele câteva trepte, baga cheia în ușa și deschide. Aprinde luminile imediat, apoi se da în laturi sa ii facă ei loc sa intre. Amber pășește înăuntru și imediat își da jos sandalele cu toc. Își lipește tălpile de gresia rece și răsufla ușurată.
- Vino, spune Jazz simplu și o conduce pe canapea. Amber se așează docila și îl urmărește cu privirea cum dispare în baia de la baza scărilor. După câteva clipe, revine lângă ea cu un lighean în care bolborosea ceva efervescent. I-l pune la picioare și o îndeamnă sa și le cufunde în apa călduță. Amber îl asculta și de data asta, fără sa zică nimic. Doar geme mulțumită când lichidul ii învăluie picioarele și ii ia durerea treptat. Se lasă pe spătarul canapelei și inchide ochii fericita ca a scăpat de chinul tocurilor. Nu prea purta tocuri, asa ca, o noapte cocoțată pe tocurile alea înalte i-au chinuit picioarele.
- Ce e? Se simte fantastic la picioare. Întreabă ea cu ochii închiși.
- Sunt niște saruri pentru picioare solicitate. Răspunde Jazz admirând frumusețea pe jumate adormita de pe canapeaua lui.
- Ai și tu probleme din astea? Întreabă ea curioasa.
- După o repriza de antrenamente intense, ma dureau tălpile. Explica el în cuvinte puține. Se mira ca mai are sărurile, dar Matt aruncase numai ce era expirat.
- Ce fel de antrenamente?
Jazz ii da prosopul care l-a adus de la baie și ii răspunde monosilabic:
- Kickbox.
- Oh, este tot ce spune ea în timp ce se șterge pe picioare.
Jazz ia un tub de crema care l-a adus o data cu prosopul și o îndeamnă sa-si sprijine capul de cotiera canapelei, iar picioarele sa le pună în poala lui. Ezitand puțin, ea îl asculta. Apoi el își toarnă o cantitate generoasa de gel mentolat în palme, și începe sa maseze tălpile ei dureroase. Amber scoate un mic scancet când simte răcoarea mentolului, apoi savurează masajul divin oferit de Jazz.
- Oh, Jazz, geme ea în extaz. E atât de bine... Oh, Jazz, geme ea tot mai tare.
Gemetele ei satisfăcute îl pun în dificultate. Era un simplu masaj, dar reacția ei era orgasmica. Oare cum reacționa la un orgasm? Era gălăgioasa și sălbatică?
Enervat de gândurile care o luau razna, pune capăt masajului și duce toate lucrurile în baie. Se sprijina cu palmele de chiuveta și respira adânc, așteptând câteva clipe sa se calmeze animalul din pantalonii lui.
- Incredibil, șoptește nervos, nevenindu-i sa creadă ce efect au avut asupra lui câteva gemete de-ale ei.
Când revine în living, o găsește adormita. Ii admira formele apetisante, evidențiate de rochia ei sexy, apoi își da seama ca nu va fi comod pentru ea sa doarmă pe canapea, intr-o rochie de seara. Trebuia sa o trezească.
- Amber, o striga încetișor, Haide fetițo, trebuie sa te schimbi.
Dar Amber nu se clinteste, doar bombane ceva de nedeslușit.
- Haide, Amber, nu poți dormi asa.
- Am spus ca nu am în ce sa ma schimb! Ai uitat, spune ea mai tare, nemulțumită de întreruperea somnului.
- Vom rezolva și asta, răspunse el și o ia în brate. Se aștepta ca ea sa se trezească complet și sa tipe la el, dar ea își incolaceste bratele în jurul gatului, își sprijină capul de pieptul lui și își continua somnul. Jazz era amuzat de faptul ca era atât de somnoroasa. Nu conta unde și cum, doar sa fie lăsată sa doarmă. Urca scările cu grija și ajunge în dormitorul de oaspeți. O așează pe pat și merge în dormitorul lui. Scotoceste prin dulap și revine lângă ea cu un tricou de-al lui.
- Amber, am nevoie sa te trezești câteva clipe. Ti-am adus un tricou curat, sa dormi comod.
- Nu vreau, murmura ea și se întoarce pe burta.
- Dacă nu ti-l pui tu, va trebui sa te dezbrac eu și sa ti-l trag pe tine! Amenințarea lui avuse efectul scontat. Imediat sare în picioare și ii spune enervata:
- Bine, bine, și apuca tricoul alb. Îl privește somnoroasa, apoi adauga:
- Acum ieși afara dacă vrei sa ma schimb.
Zâmbind satisfăcut, Jazz părăsește dormitorul pentru oaspeți și coboară în living. Nu înțelegea de ce nu folosea propriul dormitor, încă.
Se așează pe canape, pornește televizorul și începe sa schimbe canalele, fără sa observe de fapt, ce imagini erau acolo. Gândul ii era numai la blonda lui superba care dormea la etaj. Fugise de ea, ca să pună distanta între ei și se trezise cu ea la el în casa, sub același acoperiș. Ce întorsătură!
CITEȘTI
ÎNGENUNCHEAT
RomanceEliberat recent din inchisoare, el incearca sa o ia de la zero, dar trecutul îl ajunge din urma. O frumusețe blonda, plina de candoare, i se strecoară în suflet și în gând, determinandu-l la fapte extreme, pentru a-i asigura protecția. Orice ai face...