PAISPREZECE

1.3K 79 0
                                    

   - Ia te uita ce a adus pisica. Spune secretara lui Matt, apropiindu-se de ei. Se apleaca spre el, lipindu-si sânii minusculi de spatele lui masiv, inconjurandu-l cu bratele. Apoi ii spune cu buzele lipite de urechea lui:
   - De asta m-ai lăsat balta, ca să vi sa te destrăbălezi în club, armasarule.
   - Nu am știut ca frecventezi clubul asta, spune Jazz nefăcând nici o mișcare sa o dea la o parte. Am vrut doar sa schimb decorul. Ma plictisesc repede, ști?
   Bruneta rade cu subînțeles și ii mai spune ceva, încă atarnata de gatul lui, dar Jazz nu o mai aude. Atenția lui este captata de ochii albaștri, măriți de stupoare, umezi, ațintiți asupra lui. Ura sa o vadă suferind. Dar trebuia. O urmărește cum se ridica de la bar, tocmai pe când ii era servit cocktailul, fără nici o considerație fata de femeia, ușor ametita de alcool, care atârnă de el. Amber se îndreaptă aproape în fuga spre zona toaletelor. Ii venea sa izbucnească în plâns, dar se abținu cât putu de mult, pana ajunse la baie. Acolo, da frâu liber lacrimilor și își spala fața cu apa rece. La ce te așteptai, proasto? Sa te ia în brate și sa trăiți o idila ca în romanele tale de dragoste? Se cearta ea în gând, dandu-si din nou cu apa rece pe fata nemachiata. De ce o durea sa vadă de ce venise el în oraș? Jazz s-a exprimat clar când a spus ca vrea sa se distreze și ca se plictisește repede. Clar, ea iesea din ecuația asta. Și la cum se comporta bruneta, era clar ca cei doi au făcut deja, sex. Amber simțea ca i se face greata.
   După ce se împrospătează puțin și declara mulțumită de imaginea din oglinda, se hotărăște sa meargă înapoi și sa se comporte cât mai natural. Nici nu avea de ce sa se simtă altfel. Cu gândul asta, deschide ușa și da nas în nas cu bruneta. Aceasta era prea beata ca să o remarce și întra intr-una din toalete. Amber o aude vomitand și simte ca i se face din nou greata. Ii cauta din priviri pe Matt și Steph, pe ringul de dans. Intr-un final reușește sa-i repereze și merge în direcția lor. Pe când se apropie de ei, un bărbat masiv, trecut de treizeci de ani, ii taie calea.
   - Te-ai rătăcit, frumoaso? O întreabă el zâmbind prostește.
   - Ăă, nu, de fapt... Dar bărbatul o intrerupe din nou, neinteresat de răspunsul ei:
   - Vrei sa dansezi? Ma pricep, sa ști.
   Analizând repede situația, puțin flirt nu strica. Mai ales ca Jazz era cu ochii pe ea.
   - De ce nu? Răspunde ea repede, poate prea repede.
   Bărbatul o prinde de talie și o conduce în mulțime. Nu ii făcea placere atingerea lui. Dar o suporta eroic de dragul teatrului. Nu era o melodie care sa necesite un dans cu atingeri implicate, dar bărbatul nu-si lua mâinile de pe ea. Lucru observat de Jazz și care-l irita mai mult decât era cazul. Mai da un shot peste cap și, chiar în momentul în care secretara lui Matt se apropie impleticindu-se, el se ridica de pe scaun, dezechilibrand-o. Nu s-a uitat în urma sa vadă dacă a căzut, dacă era bine. Nu ii pasa. Tot ce vedea în fata ochilor era parul blond și rochia violet. Stiuse el ca era prea scurta. Croindu-si drum prin mulțimea care dansa, Jazz observa de la distanta cum mâinile bărbatului cuprind brutal sânii blondei lui. Și în acel moment vede rosu în fata ochilor. O vede zbatandu-se, încercând sa se desprindă de individ, dar acesta o ținea strâns.
   - Ce naiba e cu tine?! Da-mi drumul, striga ea disperata, încercând sa se elibereze.
   - Ne distram și noi puțin, drăguță. Vine răspunsul nepăsător.
   În acel moment, bratele lui Jazz se înfig bine peste ale individului, îl ia pe sus, și îl trântește la pământ. Deja era un obicei sa dea cu bărbații de pământ, bărbații care o atingeau pe ea.
   În jurul lor se face loc, mulțimea departandu-se panicata de iscarea scandalului.
   - Dacă femeia îți spune NU, atunci sa fi sigur ca este NU. Racneste Jazz la individul care îl privea stupefiat de jos. L-ar fi rupt în bucăți, dar ii promise lui Matt ca nu va întra în bucluc. Asa ca o ia de brat pe Amber, puțin mai brutal decat era necesar, și o târăște afara din local.
   - Stai, Jazz, opreste-te! Ii striga ea după ce ajung afara, la aer răcoros.
   - Ce dracu e în capul tău?! Striga la ea, oprindu-se în loc.
   - Cum adică?!
   - Cum dracu îți închipui ca poți apărea intr-un club, îmbrăcată ca o târfă și sa nu fi tratata ca una?!
   Cuvintele lui o rănesc mai mult decât ar fi trebuit, rămâne cu gura căscată în fata lui, incapabila sa protesteze.
   - Dacă te comporți ca una, ești tratata ca una! Ii scuipa Jazz cu dezgust.
   - Cine te crezi tu, sa ma condamni pe mine? Sa ma judeci? Tocmai tu?! Urla și ea în culmea exasperarii.
   - Da, tocmai eu, pentru ca știu cu se mănâncă viata și știu la ce sa ma aștept de la oameni. Dacă nu interveneam, în momentul asta erai violata intr-o baie din club. Asa ca fi atenta, fetițo, cum te etalezi!
   - Ești... ești... nu-si găsea ea cuvintele. Ești o bruta, asta ești! Striga ea printre lacrimi. Ești o bruta nesimțită! Un mare măgar!
   Ii întoarce spatele și da sa plece, dar Jazz o prinde de incheietura mâinii și o trage spre el.
   - Unde crezi ca mergi, fetițo? O întreabă printre dinți.
   - Da-mi drumul! Se zbate ea. Da-mi drumul, animal necioplit și arogant!
   - Nu crezi ca Steph își va face griji dacă dispari fără sa o anunți? Ii arunca el infasurandu-si bratele în jurul ei, încercând sa o potolească.
   - Da-mi drumul, nu-mi pasa! Ii urla ea plângând, nepasandu-i de oamenii care treceau pe lângă ei. Lasa-ma, lasa-ma!
   Enervat la culme, Jazz ii zdrobește buzele cu ale lui, facand-o sa tacă. Ea se lasă moale în bratele lui, nemaiavând putere sa se lupte. Simtind-o calma, Jazz ii desparte buzele cu limba și pătrunde încet înăuntru. Își împletește limba cu a ei, sorbind-o, sugand ușor buzele cărnoase, trimițând iar, iar, limba în dulceața gurii ei. Nu se mai satura sa o sărute.
   Amber era hipnotizata, doar savura asaltul limbii lui experte în a oferi plăcere. Simțind umezeala adunandu-se între picioare, se retrage ușor, își sprijină fruntea de pieptul lui, gâfâind ușor. Jazz o tine strâns, recapatandu-si și el răsuflarea, savurând apropierea de trupul ei. După ce își mai revin puțin din amețeala sărutului ravasitor, se depărtează unul de celalalt și se privesc îndelung, fără sa spună nimic, nici unul din ei.
   - De ce m-ai sarutat? Întreabă ea în șoaptă. Jazz oftează și inchide ochii. Cum sa răspundă la întrebarea ei, fără sa o pună pe fuga?
   - Adică, ai o partenera înăuntru, și...
   - Nu am nici o afurisita de partenera! Se răstește el, enervat de presupunerile ei.
   - Dar... Nu înțeleg.
   - A fost o întâmplare ca a venit și ea aici. Nici măcar nu știu cum o cheamă. Doar ne-am tras-o de câteva ori, nimic memorabil. Nu e partenera mea.
   Amber e socata de explicația lui sincera și dezinvolta. Nu dorea sa cunoască detalii. Era destul de supărată ca el făcuse sex cu alta femeie, după ce o sarutase pe ea, înainte. Scolarița prostuta si demodata! Asta ești, Amber. Nu e ca ti-a jurat iubire eterna și loialitate nezdruncinata!  Se admonesteaza ea în gând. Dar o deranja teribil. Nu ii venea sa creadă ca era geloasa. Enervata pe propria persoana, se îndreaptă spre întrarea în club, fără sa mai zică nimic. Jazz o urmează tăcut, știind ca a reusit sa o raneasca din nou. Dar nu ar fi vrut sa o minta. Nu avea nici un rost. Amber trebuia sa știe cum stau lucrurile.

ÎNGENUNCHEATUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum