DOUAZECI ȘI OPT

1.4K 77 0
                                    

   - Fa-te comod, spune Amber după ce închide ușa în urma lor.
   Jazz pășește în livingul micuț, apoi observa bucătarioara aglomerata cu ustensile de gătit. Hotărăște sa lase sacoșele cu alimentele pe masa care era în apropiere de frigider.
   - Merg sa ma schimb și ma întorc repede. Anunță ea și dispare pe o ușă din capătul opus al livingului.
   Jazz începe sa scoată din sacoșe alimente perisabile, sa le grupeze cumva, sa ii fie ei, mai ușor, sa le pună în frigider.
   Apare și ea, după ce termina el de golit sacoșele, și începe sa bage alimente în frigider și în micuța cămara. Jazz se oprește în loc și admira rochia ei lejera, bej, simpla, dintr-un material moale si subțire, cum se mulează pe corpul ei în timp ce se mișca. Ii mângâia coapsele și se unduia după mișcările ei, lăsând picioarele zvelte la vedere. Desculță, Amber se învârtea prin bucătărie, pregătind ingredientele pentru paste carbonara. Nu prea vorbeau, doar munceau în echipa. Jazz ii dădea ce avea nevoie, apoi punea la loc. Amber ii spunea ce sa ii dea și unde gaseste. Spatiul pentru gătit era îngust pentru doi, dar lui ii plăcea sa se agite pe lângă ea. Iar ei, ii plăcea apropierea de el. Gatisera împreună, făcuseră curat împreună, apoi vine și răsplata binemeritata. Mirosea grozav în micuța bucătărie. Amber umple cu generozitate doua farfurii și le așează pe masa, alături de tacâmuri. După ce se așează amândoi la masa, încep sa mănânce cu pofta. Nici nu realizează când se face ora opt. Timpul zburase pe nesimțite, fiind ocupați și simtindu-se bine gătind împreună. Discuțiile din timpul mesei erau banale, invartindu-se în jurul amintirilor din copilărie. Jazz avusese grija sa le aleagă pe cele hilare, ocolind aspectul sumbru al copilăriei lui petrecuta în centrul de plasament. Asa ca, seara trecuse în mod plăcut și relaxant. Pentru prima data, Amber se simțea în largul ei, în prezenta lui. Nu mai simțea inima batandu-i în gat, sau nodul în stomac, sau dificultatea în a respira normal, toate astea produse de emoțiile care i le provoca el.
   Jazz se oferise sa ajute la spălatul vaselor si la curățenia în bucătărie după sesiunea de gătit.
   În tot timpul asta, nu o atinse deloc. În tot timpul petrecut împreună, Amber se așteptase măcar la un sărut furat. Dar isi amintise ca Jazz nu știa sa fure sărutări, el nu saruta. El făcea dragoste cu gura ei, el o devora, pur și simplu. Cu lăcomie, cu foame, cu disperare. Asa ca, ramase ușor dezamăgită când el își privește ecranul telefonului pentru a vedea ora afișată pe dispozitiv.
   - Ar trebui sa plec. Spune el oftând cu părere de rău.
   - Încă e devreme! Obiecteaza ea turnând în pahare limonada cu gheata.
   - Știu, nu e tocmai ora de culcare, dar ma gândesc ca vrei sa faci și tu un dus, sa te schimbi în haine de noapte și, probabil, te bagi la un film cu un mare bol de popcorn.
   Amber își analizează opțiunile și constata ca nu e cazul sa forțeze nota. E bine și simplul fapt ca Jazz acceptase sa ia cina cu ea în intimitatea apartamentului ei, fără s-o atingă sau sa facă vreun apropo, se comportasera ca doi adulți, fără tensiuni și trăiri intense. Dar ei ii lipseau acele trăiri intense. Ii lipseau atingerile lui, ii lipsea sa simtă trupul lui puternic dominandu-l pe al ei.
   - Putem imparti un mare bol de popcorn. Propune ea cu voce stinsa, privindu-l cu ochii ei mari, plini de rugăminți tăcute.
   Jazz se abtinuse eroic, toată seara, sa nu o atinga, sa nu o ia in brate, sa nu o sarute, desi ii urmarise buzele cu erectie in pantaloni de cate ori si le modela dupa furculita, dar nu mai rezista în fata gingășiei și feminității pure. O simțise ca nu-si dorea ca el sa plece, și el tanjea după ea dar, de fiecare data când isi punea mâinile pe ea, lucrurile ajungeau prea departe. Și ii era teama sa nu ajungă prea departe, pentru ca tot mai greu se abținea. O data ce corpul ei fremata în bratele lui, răspundea aringerilor lui, începea un fel de frenezie din care se oprea tot mai greu. Era ca un drog pentru el, îl făcea sa-si doreasca mai mult, de fiecare data mai mult.
   Stand acum în fata ei, privind-o cum își frământă degetele, ochii ei albaștri trimițând rugăminți tăcute, cu rochia ei bej, atât de sexy, știa ca era pierdut. Dacă rămânea, încă puțin, era pierdut. Dar nu mai rezista dorinței care îl mistuise toată seara și își urmează impulsul. Face un pas spre ea, ii pune degetul arătător, ușor indoit, sub bărbie și ii înaltă puțin capul, sa o poată privi. Amber simțea ca se topește sub privirea lui arzătoare. Nu îndrăznește sa se miște, nici măcar sa clipească, când el se apleacă spre ea. Se oprește puțin cu buzele aproape de ale ei, acordandu-i o șansă, dacă vrea sa se retragă. Dar ea nu se mișca. Asa ca, își lipește buzele de ale ei. I le soarbe ușor, apoi i le suge delicat, pe rand, mangaindu-le în același timp cu limba, de parca ar fi niște acadele rare. Apoi se retrage încet. O cuprinde cu bratele și inchide ochii strâns, în căutarea autocontrolului. Ea se cuibărește in bratele lui, lipindu-si obrazul si palmele de pieptul lui tare. Ii plăcea sentimentul de siguranța și confort, oferit de îmbrățișarea lui, de căldura trupului puternic. Nu s-ar mai dezlipi de el, dar Jazz trebuia sa pună distanta între ei, rapid. Dacă o mai tine asa, lipita de el, iar nu-si va putea tine mâinile acasă. Asa ca o depărtează ușor și o privește în ochi. Constata ca făcuse o greșeală teribila. Ochii ei îl priveau cu dezamăgire, cu rugăminți nerostite... Incapabil sa se mai abțină, o apuca de ceafa lipind-o brutal de trupul lui și năvălește cu lăcomie în dulceața gurii ei. Limba lui făcea incursiuni nărăvașe, cerandu-si drepturile asupra limbii ei care se mișca timid în tandem cu a lui. Era inebunit, o dorea atât de mult, ii plăcea atât de mult sa o sărute. Ar face asta non stop, ar fi în stare sa o lase fără aer. Trupul ei micut si cald era un magnet teribil pentru el, își pierdea capacitatea de gândire rațională la contactul cu buzele ei care i-au dat fantezii din prima clipa în care puse ochii pe ea. Iar acum, acele buze moi, erau strivite sub invazia violenta a gurii lui lacome.
   Amber se agata de el, geme și suspina, invaluita de emoții puternice, de acel nod în stomac care ii înmuia genunchii. Jazz avea un efect teribil asupra ei. Gura ei primea cu lăcomie asaltul brutal al gurii lui. Simțea cum se umezește între picioare, cum se va prăbuși dacă el nu o ținea bine. Dar Jazz o ținea strâns, lipita de el cu posesivitate, fără nici un gând de a-i da drumul.
   O lipește cu spatele de perete, ii baga genunchiul între picioare, Amber se agata zdravan de umerii lui, iar Jazz începe sa-i mângâie sânii cu frenezie. Fără sa întrerupă sărutul, era incapabil sa se desprindă de gura ei. Amber se freacă instinctiv de genunchiul lui, prin materialul moale al chiloților cu dantela, umezind pantalonii lui. Lui Jazz nu ii pasa, adora sa o simtă cum se agata disperata de el, cum se freacă de el, sa știe ca el este responsabil pentru pasiunea ce o mistuia, pentru modul în care ea se elibera fără reținere în fata lui.
   Jazz ii da o bretea de la rochie peste umar, materialul moale si subtire cazand peste bratul ei fin, dezvelind un sân plin, apetisant. În acel moment, el ii cuprinde sânul în palma și decide sa înceteze asediul asupra  gurii ei, indreptandu-si atențiile către sfârcul ei întărit. Îl cuprinde între buze, mangaindu-l cu limba de câteva ori. Amber icneste ușor și își ridica un picior în jurul soldurilor lui. Jazz o prinde zdravăn de șezut și o ridica în brate, permitandu-i sa-l înconjoare cu picioarele în jurul mijlocului, sprijinind-o cu spatele, mai bine de perete. Ea se agatase de el ca o caracatița, inlantuindu-si tentaculele în trupului  sau, în jurul inimii lui. Ii prinde sfârcul mai bine în gura și îl suge cu pofta, facand-o sa se zvarcoleasca în bratele lui. Buzele ei umflate din cauza sărutului arzător, murmurau soptit numele lui, bratele și picioarele ei îl strângeau cu putere. Jazz simțea ca-si pierde cumpătul, ca aluneca pe o panta fără cale de întoarcere.

ÎNGENUNCHEATUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum