El nu avea garda jos niciodată. Nici la propriu, nici la figurat. Dar cuvintele ei ii răzbat cu încetinitorul prin urechi, pana în creier, și le simte ca o lovitura sub centura. Se așteptase la orice, numai la asta nu. Fute-ma! Spuse ea clar, răspicat, privindu-l adânc în ochi. Nu se putea mișca, nu putea reacționa.
- Jazz, fute-ma acum! Fute-ma tare, fute-ma mult, repeta ea cu voce joasa, pe un ton grav, serios.
Ii ceruse în cel mai explicit mod posibil sa facă ceva ce murea sa facă. Și o făcuse în stilul lui, vulgar și explicit. Inima lui bătea sa-i spargă pieptul, respirația i se accelarase. Blonda lui ii ceruse cel mai râvnit lucru de el. După catastrofa de ultima data, nu se așteptase ca ea sa-si doreasca relații intime degrabă. Dacă era supărată pe el, ii venea mai ușor sa suporte distanțarea. Dar asa... Se va frânge în mii de bucăți.
- Ești sigura? Întreabă el privind-o de parca era gata s-o devoreze.
- Da, sunt sigura. Asta vreau, asta îmi doresc.
Fără sa mai spună un cuvânt, Jazz se napusteste asupra ei, dominand-o intr-un sărut nimicitor. Era flamand de ea, era insetat de ea, nu era sigur ca ar fi o idee buna sa o aibe acum, dar simțul animalic iese la suprafata și pierde orice control. O ia pe sus și o duce în dormitor. Scăpa repede de hainele lui, sub privirile ei dornice de trupul lui. Cu hainele ei complicate nu mai are răbdare, asa ca le rupe de pe ea, lasand-o goala în câteva secunde. Amber se întinde pe pat și Jazz vine peste ea. O saruta din nou, la fel de carnal, la fel de adânc, la fel de disperat. Ii frământă sfarcurile cu ardoarea unui posedat, obținând reacția mult iubita de la ea. Amber își arcuieste soldurile spre vârful penisului de otel catifelat. Jazz nu se mai poate abține. Simtindu-i umezeala și dorința, o pătrunde dintr-o mișcare lina și adâncă. Zăbovește puțin în adâncurile ei fierbinti. Amândoi gafaiau tare.
- Te doare? Întreabă el precaut.
- Nu! Răspunde ea soptit, sugrumata de emotie. Da-mi-o, Jazz, da-mi-o tare. Fute-ma! Ii striga ea disperata. Ultimele cuvinte ii risipesc lui Jazz și ultima fărâmă de raționament. Începe sa o penetreze prelung, cu impingeri line, dar adânci. Puternice. Amber își incolaceste picioarele în jurul lui, bratele ei îl țin strâns lipit de ea, primindu-i madularul imens adânc în ea. Jazz uita de probleme, uita de tot, nimic nu mai conta în momentul ala, decat împreunarea lor carnala. O penetra ca un posedat. Dar era posedat de sentimentele năvalnice pentru ea, care ii mistuiau sufletul și ii ardeau inima, în timp ce bătea pentru ea. Lacrimi grele se preling pe obrajii ei, în timp ce ii striga în soapta:
- Te iubesc, Jazz, te iubesc!
În acel moment, sămânța lui se scurge în ea, în valuri, în spasme. Adânc în ea. Luând cu ea și bucăți din sufletul lui păcătos.
Zăbovește în interiorul ei rupt din paradis, încercând sa-si recupereze respirația. Dar nu reușea. Declarația ei îl sufocase, îl paralizase, îl distruse. Cu buzele umede ii culege lacrimile de pe obraji, în sărutări fierbinti și încărcate de tandrețe. Cum avea sa trăiască el de acum încolo, când știe ce soarta îl așteaptă ca să o poată proteja? Nu el conta, el își va duce crucea. Ea era tot ce conta și va face orice ca să o știe în siguranță, capabila sa ducă o viata normala. Din cauza lui era în pericol acum. Tot el va elimina pericolul din viata ei.
Dar acum va trebui sa-i dea ce avea ea nevoie. O ultima noapte de pasiune, apoi se va ocupa de restul. O saruta tandru, limba lui era mangaietore, ii dezmierda gura și ii trimitea fiori în tot corpul. O saruta leneș, blând, adânc și inebunitor. Amber își ridica soldurile spre el, își înfigea unghiile în carnea lui și gemea disperata. Reușește sa trezească animalul adormit, cuibărit în ea. Îl simte cum ia proporții în interiorul ei. Inebunit, Jazz pornește maratonul pasiunii, cu blândețe, cu penetrari line și tandre, dar mereu adânci. Sarutand-o neîncetat, mangaind-o neîntrerupt. Asa o tinusera toată noaptea, cu mici pauze de revenire pentru el. Trupurile lor asudate se frecau unul de altul, își dăruiau unul, altuia, Amber era inundata de sămânța lui... Nu mai era loc de cuvinte, atingerile și mângâierile spuneau tot ce nu se putea rosti.
În zori, Amber adoarme mulțumită în căldura bratelor lui. Jazz isi lipeste buzele de fruntea ei, inchide strans ochii si lasa sa-i cada doua lacrimi. Strange puternic din maxilar, deschide ochii umeziti și se desprinde de ea. Se smulge de lângă ea. Părăsește în liniște dormitorul. Îmbracă rapid un trening ușor și iese din cabana. Urca în mașina și pornește motorul. Nu mai așteaptă nici o secunda și pleacă. Își pune telefonul pe speaker și îl suna pe Matt.
- Ce mai faci, frate? Răspunde acesta la telefon.
- Matt, asculta-ma bine, nu ma intrerupe și fa cum îți zic. E groasa. Directorul închisorii vrea sa particip la luptele lui ilegale.
- Poftim?!
- Nu ma intrerupe, Matt! E important sa asculți cu atenție. Voi participa, altfel ii va face rău lui Amber, o va omori, înțelegi? El nu are nimic de pierdut. În schimb, eu am totul de pierdut. Nu întru în arena fără un plan. Dar am nevoie sa pregătești o apărare strașnica, între timp. Planul meu se va lasă cu alta condamnare!
- Jazz, sa nu cumva...
- Asculta, Matt, doar asculta! Ești singura mea speranta! Ti-am spus ca am un plan, dar trebuie sa fi pregătit. Nu va fi condamnare grea, doar pentru participare la lupte ilegale, probabil. Nu e ceva cu ce sa nu te descurci. Problema este Amber.
- Ce e cu Amber?
- E la o cabana în munți. Îți voi da coordonate ca să ști sa ajungi. Am nevoie sa mergeți pe la ea, sa mai stați cu ea, sa ii duceți ce are nevoie. Dar, Matt, jura-mi ca nu o vei scoate de acolo. E vital sa rămână acolo pana se va termina totul. O va găsi, dacă o duci acasa! O va gasi Matt, și o va omori! La cabana e în siguranță deocamdată! Te va ruga. Te va implora! Va plânge! Nu trebuie sa cedezi, Matt! M-auzi?! Jura-mi ca o ți in sugranta!
- Bine, frate, îți jur! Calmeaza-te! Voi face cum mi-ai zis! Doar sa-mi promiți și tu ca vei avea grija de tine! Da?
- Da, voi avea. Promite Jazz cu jumate de gura. Amber nu trebuie sa dea de mine, pana nu se termina totul. Va fi sânge, eu trebuie sa am mintea limpede, promite-mi Matt!
- Îți promit, Jazz. Da-mi coordonatele și tine-ma la curent.
Jazz ii da coordonatele și îl pune sa mai jure de vreo trei ori ca nu o ia pe Amber de acolo pana nu se termina calvarul. Trebuia sa o știe în siguranță, dacă ar fi plecat acasă, nu mai era sigur nimic. Viata ei ar fi în pericol la fiecare pas.
CITEȘTI
ÎNGENUNCHEAT
RomanceEliberat recent din inchisoare, el incearca sa o ia de la zero, dar trecutul îl ajunge din urma. O frumusețe blonda, plina de candoare, i se strecoară în suflet și în gând, determinandu-l la fapte extreme, pentru a-i asigura protecția. Orice ai face...