- Casa dulce casa, spune Jazz intrând în casa lui, pe propriile picioare. Era slăbit, dar fericit.
- Noi va lăsăm sa va instalați, sa va faceți comozi. Ne auzim mâine la telefon. Spune Matt din pragul ușii.
- Și sa fiți cuminți, adaugă Steph zâmbind jucăuș.
Amber își da ochii peste cap, Jazz zâmbește conspirativ.
- Serios, frate, spune Matt, te odihnești. Nu te apuci de alergări și mai știu eu ce-ti trece prin cap. Ia-o usurel, ai tot timpul din lume.
- Stați liniștiți, nu am de gând sa fac nimic. Vreau doar sa stau liniștit și sa ma bucur de asta.
După plecarea celor doi, Jazz se dezbracă și rămâne în boxeri, echipamentul lui favorit de casa. Comod și lejer. Se așează pe canapea și o trage și pe Amber după el. Ea se cuibărește imediat în bratele lui. Oftează fericita. Oftează și el, nevenindu-i sa creadă ca se sfarsise totul și era la el acasă, cu ea în brate.
- Nu-ti mai dau drumul, niciodată. Ești a mea, Amber. A mea. Și a mea vei rămâne. Ii spune el hotărât.
- De acord, nu am de gând sa te mai las sa-mi scapi. Răspunde ea emoționată. Cum sa se ferească de emotii când simpla apropiere de el o umplea se emoție. Rămân asa îmbrățișați, o vreme lunga, savurandu-se reciproc.
- Ar trebui sa fac un dus, spune el intr-un final.
- Pana atunci, eu o sa pregătesc ceva de mâncare. Spune ea vesela, ridicandu-se de lângă el.
Dar Jazz o prinde de mana și o trage înapoi, peste el.
- Când am spus ca nu-ti mai dau drumul, am vorbit serios. Spune el cuprinzand-o în bratele puternice. Voi merge la duș cu tine, vom găti împreună, voi dormi cu tine în brate...
- Jazz, trebuie sa te menajezi o perioada.
- Iubito, știu foarte bine cum ma simt și ce pot sa fac.
- Dar...
Nu apuca sa termine obiecția ca Jazz ii astupa gura cu un sărut flamand. Face abstracție de rana de la buza, care-l supara un pic, și își trimite limba, adânc în gura ei. Ii era foame de ea. Amber ii răspunde dornica, la sărut, cu grija fata de rana lui proaspăt închisă. Jazz ii mângâie sfarcurile prin materialul rochiei, apoi o așează mai bine peste el.
- Îmi place când porți rochii, spune el dând la o parte dantela chiloților ei, făcând loc penisului erect ce îl scoase deja din boxeri.
Amber se poziționează deasupra lui și aluneca ușor de-a lungul madularului întărit.
- Oh, Doamne, iubito, ce dor mi-a fost de tine, oftează el prinzand-o cu palmele de fese, tragand-o în el.
Amber se mișca ușor, lin, cuprinsa de nevoie si dor. Jazz o lasă pe ea sa stabilească ritmul, sa-si ia cât vrea și cum vrea, bucurandu-se de ea, de trupul ei după care tanjea încontinuu, de care ii fusese atât de dor.
Se străduiește sa o astepte pana își da drumul, apoi ejaculeaza și el în valuri fierbinți.
Rămân asa, îmbrățișați, câteva clipe, bucurandu-se unul de celalalt. Ușurați, fericiți.
Nici la duș nu se pot abține, mai târziu. Jazz o ia pe la spate, ușor, fără graba, cu mișcări tandre dar ferme, adânci. Amber se sprijinea cu palmele de faianta, și primea bucuroasa alte valuri din sămânța lui.
După cina, Amber ajunge din nou în poala lui, calarindu-l pe scaunul de la masa, intr-o partida mai scurta și mai intensa. Se întreba cat o vor tine asa. Parca nu se puteau satura unul de celalalt, nu se puteau abține. Își făcea griji pentru el, când vede ca Jazz nu dădea semne ca s-ar opri, ca ar face o pauza. Dar părea în regula, chiar revigorat. Pauzele care le făceau erau atât cât sa-si poată reveni el, atât cât avea nevoie penisul lui sa între din nou în erectie. Nici peste noapte nu se schimba nimic. Partide intense de sex sălbatic, din ce în ce mai intense, între pauze scurte de somn. Abia spre dimineata adorm amândoi, îmbrățișați, intr-un somn adânc.
La amiaza, Amber se trezeste singura în pat. Se da repede jos și fuge desculță și goala la parter. Îl găsește pe Jazz la bucătărie, pregătind cafea. Ușurată, îl îmbrățișează furtunos pe la spate.
- Bună dimineața și ție, spune el, plăcut surprins de explozia ei.
Ea își lipește obrazul de spatele lui tatuat și oftează ușurată.
- Mi se pare mie, sau ești goala? Întreabă el mangaindu-i bratele cu care îl ținea strâns. Îți simt sânii pe spate și ma excita teribil.
Ea chicoteste amuzata, dar ii piere zâmbetul când Jazz se întoarce brusc, o ridica în brate și o așează pe blatul de la bucătărie. Se poziționează între picioarele ei desfăcute și își da boxerii jos. Era obosit, dar o dorea necontenit. Nu se putea satura de ea, pur și simplu. Intrase în viata lui ca o raza blanda de soare, incalzindu-i sufletul înghețat. Era dependent de ea, era topit după ea. Ii cuprinde sânii în palme și ii suge sfarcurile cu lăcomie. Amber se arcuieste spre el, străbătută de valuri de placere sublima.
- Marita-te cu mine, șoptește el peste sfarcurile ei întărite și umede.
Amber incremeneste, incapabila sa spună ceva. Crezuse ca nu auzise bine, dar în momentul următor, Jazz o penetrează viguros, și repeta ca un ordin:
- Marita-te cu mine!
Ea îl privește pierduta în ochii cenușii, umbriti de vânătăi, sfâșiată între plăcerea de a-l avea în ea și dorința de a-i răspunde ceva. Jazz se mișca viguros în ea, cu penetrari adânci și sălbatice, repetând:
- Marita-te cu mine!
- Jazz, reușește ea sa rostească printre lacrimi de fericire.
Cu o ultima împingere adâncă, eliberandu-se în adâncul ei fierbinte, Jazz aproape ca ii striga:
- Marita-te... cu mine!
Zguduita de propriul orgasm năucitor, Amber ii tipa strangandu-l tare în brate:
- Da! Da! Oh, daaa!
Gâfâind amândoi, Jazz o ajuta sa coboare de pe blat și o tine captiva în bratele lui.
- Am vorbit serios, iubito!
- Și eu, spune ea apoi rămâne pe gânduri.
- Dacă te răzgândești, nu mai ai cale de întoarcere. Te duc cu forța la altar.
Ea chicoteste amuzata de amenințarea lui, apoi ii spune cu obrazul lipit de pieptul lui:
- Vei fi tată.
- Sigur ca voi fi la un moment dat, pentru ca te iau cu pachet complet. O sa ne întemeiem o familie, ca niște oameni normali. Îmi doresc o viata normala.
- Nu, Jazz, vei fi tată, acum, nu la un moment dat. Îl corectează ea.
Jazz incremeneste, apoi o depărtează puțin de el sa o poată privi.
- Ești insarcinata? Întreabă el nesigur.
- Da, pana la urma s-a întâmplat. Răspunde ea cu sufletul la gura. Am uitat sa iau pastilele când am plecat la cabana. Oricum, nu ne-am protejat nici înainte.
- Am tot sperat sa se întâmple, iubito, înainte sa ma găsească Jackson. Apoi îmi făceam probleme. Daca ramaneai insarcinata si eu as fi incasat lovitura mortala? Eram sfasiat de griji. Dar acum, nu-mi vine sa cred ca totul a intrat pe fagas. Sunt fericit.
- Adevărat, Jazz? Chiar ești fericit?
- Sunt cel mai fericit om de pe planeta, în momentul asta. Nu sunt cuvinte sa pot descrie ce simt, Amber.
CITEȘTI
ÎNGENUNCHEAT
RomanceEliberat recent din inchisoare, el incearca sa o ia de la zero, dar trecutul îl ajunge din urma. O frumusețe blonda, plina de candoare, i se strecoară în suflet și în gând, determinandu-l la fapte extreme, pentru a-i asigura protecția. Orice ai face...