Jazz lasă hainele lor sa cada pe gresia din baie. Ea se simțea expusa, ușor stanjenita în fata lui. Nu mai avea paravanul tricourilor lui mari. Ii văzuse și ii gustase diferite părți ale corpului, inebunind-o, dar nu a fost niciodată, complet goala, în fata lui. Ii admira trupul bine clădit, tatuajele care ii acopereau mare parte din corp, dar nu îndrăznea sa privească mai jos.
Stăteau fata în fata, la întrarea în dus. Singurul sunet care se auzea era apa curgând în ploaie la duș.
- Priveste-ma, Amber. Vreau sa vezi. Trebuie sa vezi tot.
Atunci ea își coboară privirea în jos, pe trupul lui puternic. Emana forța și masculinitate prin toți porii. Și se oprește cu privirea la obiectul intrigant. Madularul lui semierect, care se marea sub privirile ei curioase, tranformandu-se intr-un falus imens, tare, catifelat. Înghite în sec, impresionata de dimensiunile care le puteau lua formele masculine. Jazz stătea relaxat în fata ei, lasand-o sa-l analizeze cât avea ea nevoie.
- Poți sa atingi, dacă îți dorești. Spune el încet, fără sa facă o mișcare. Ea da negativ din cap, dar nu-si poate dezlipi ochii de la madularul care pulsa.
- Sa te obișnuiești cu textura, cu tăria, cu senzația... continua el privind-o atent.
Atunci, ea își duce incet o mana la penisul lui și atinge vârful delicat cu degetele. Jazz își tine respirația, dar nu face nici o mișcare. O lasă să exploreze în ritmul ei. Surprinsa de senzația plăcută, cuprinde cu palma circumferința glandului pe care apăruse o picătură de roua. Intrigata, își trece degetul mare peste ea, umezind tot capul lui catifelat, impingandu-l la limita răbdării. El se abține mult sa pună mâinile pe ea. Dar nu ar fi vrut sa o sperie tocmai acum. Prinzând curaj, Amber își înfășoară palmele în jurul tăriei lui și strânge ușor, placandu-i senzația. Jazz inebunea, simțea ca nu mai poate, de atâtea ori ajunsese în pragul nebuniei cu fata asta, și tot de atâtea ori rămăsese nesatisfăcut. Era pe muchie. Risca și ii prinde mana în mana lui, ghidandu-i mișcările și presiunea pe madularul dureros de erect. Ea se lasă condusa de el, hipnotizata.
- Vino, ii spune el scurt, gâfâind. O conduce în dus și se oprește sub perdeaua de apa. O trage în spatele lui, ii ia mana în mana lui și i-o pune înapoi pe mădularul care pulsa. Ii strânge mana în jurul lui și freaca mai tare. Apa care curgea pe el, o stropea fin si pe ea. Amber era ametita de senzație. Ii plăcea sa-l simtă în mana ei, atat de puternic și viril. Trupul lui Jazz se incoarda, sunete reținute ies din gatlejul lui. Asigurandu-se ca totul se întâmplă sub privirile ei atente, Jazz ejaculeaza în jeturi puternice, pulsand în palma ei, cutremurandu-se violent. Sămânța lui e spălată de apa, iar Amber ramase cu mana pe madularul lui, urmărind micile pete albicioase cum se scurg în canal.
Recapatandu-si răsuflarea, Jazz se întoarce cu fata la ea, o trage sub pălăria imensa a dusului, și o saruta apăsat, aproape brutal. Limba lui ii explora gura cu foame, cucerea fiecare centimetru. Era flamand de ea, insetat de ea, inebunit după ea. Și se va mișca în ritmul ei. Nu voia sa riște sa o pună pe fuga din nou. O voia lângă el.
- Hai sa ne spălăm. Sugerează el când o simte ca i se înmoaie picioarele.
Își toarnă gel de dus în palme, le freaca una de alta pana obține spuma dorita și o întinde pe pielea ei uda. Mișcările lui sunt lente, sunt mai mult mângâieri, de parca ar vrea sa-i memoreze fiecare milimetru de piele. Privirea lui arzătoare rămâne ca hipnotizata pe imaginea sânilor ei plini de spuma, cum se modelează în mâinile lui. O atentie deosebita acorda și taliei suple, soldurilor fine. Cu o mișcare brusca o întoarce cu spatele la el, ii ridica mâinile deasupra capului și ii lipește palmele de faianța gri. O apleacă puțin de spate, expunandu-i fundul bombat privirii lui lacome. Se delecta cu imaginea ei goala, acoperita doar de sapunele. Mâinile lui masează cu ardoare fesele ei ferme, iar sapunelele de pe corpul ei, se scurg sub ploaia calda a dusului. Ii înfășoară mana în jurul gatului si o trage în spate, lipind-o cu spatele de abdomenul lui tare. Amber se prinde cu mâinile de soldurile lui, își lasă capul sa se sprijine de pieptul lui, iar mana lui rămasă libera, ii cuprinde un sân, frecând ușor sfârcul sensibil.
- Ma înnebunești, iubito, geme el și își apasă penisul pe spatele ei.
- Oh, Doamne! Geme și ea când simte otelul catifelat pe piele.
- Da, iubito, tu ma întărești! Nici mie nu îmi vine sa cred ca sunt din nou în erectie. Dar ma înnebunești, pur și simplu. Ii spune el lingand apa ce se prelingea pe umerii ei. Ii depărtează puțin picioarele, își strecoară madularul între ele și i le apropie din nou. Amber își tine respirația când simte organul lui tare pulsand între picioarele ei, atingandu-i clitorisul. Jazz o prinde de solduri și începe sa-si frece penisul între picioarele ei, frecand și apăsând în același timp și clitorisul ei.
- Oh, Jazz, striga ea oftând, impingandu-se în el. Își propteste din nou palmele în perete sa se poată împinge mai tare. El ii susținea mișcările, ținând-o ferm de fese.
- Da, iubito, simte-ma! Obisnuieste-te cu mine. Da-ti drumul pe măciuca mea. O incuraja el, văzând ca se simte bine, ca își permite sa simtă senzații inedite, ca nu e scandalizata. Capul penisului ii apăsa ritmic clitorisul sensibilizat, inebunind-o, apa care curgea pe ei nu reușea sa spele esența ei fierbinte. Aluneca fantastic între picioarele ei, facandu-l sa-si piardă mințile cât era de uda.
- Jazz? Jazz, da-mi, da-mi, ii striga ea fără coerenta.
- Ia-ti singura, iubito. Ia-ti orice ai nevoie.
Atunci, Amber începe sa se frece mai tare de el, simțind cum fiorii i se aduna în vintre. Parca era pe punctul sa explodeze. În frenezia momentului, nu realizează ca și Jazz devine încordat. Cu o ultima împingere, Amber se eliberează pe madularul lui, în spasme repetate. Jazz o așteaptă, pana tremurul încetează, apoi se retrage dintre picioarele ei.
- Stai, îl oprește ea și își pune mâinile în jurul penisului. Vreau și eu sa te satisfac.
Privirea lui intensa se adâncește în oceanul ochilor ei. Ii cuprinde obrazul cu mana și ii spune incet:
- Nu trebuie sa faci nimic, iubito. Sunt în regula.
- Dar vreau sa fac asta. Vreau sa încerc. Îmi doresc sa te gust și eu.
Rugămintea ei îl puse în dificultate. Se bucura, normal, dar nu voia sa forțeze nota. Ooo, își imaginase buzele alea pe madularul lui, încă de când o văzuse prima data.
- Amber, incepe el dar ea îl intrerupe:
- Ai spus ca pot sa iau orice vreau, orice doresc eu.
- Da, asa e, își amintește el și capitulează. Asa ca Amber se lasă pe vine și ii cuprinde capul catifelat în gura. Jazz inspira brusc, nu se așteptase la o abordare atât de directa. Amber ii cuprinse madularul cu gura și sugea ușor, inebunindu-l complet. Își lasă gura sa alunece de-a lungul penisului tare ca betonul, dar nu reușea sa ajungă decat pana la jumate. Jazz își propteste palmele în peretele din spatele ei, ca să nu fie tentat sa o prindă de par, sa o tragă mai adânc sau cine știe ce act nebunesc ii venea sa facă în vâltoarea momentului. O lasă sa-l guste, sa-l suga, sa-l lingă, sa-l cuprindă cu gura ei dulce. Dar plăcerea sublima se termina repede, pentru ca era excitat peste măsură, asa ca, ii baga mana în par și, brusc o da la o parte, intorcandu-se spre scurgerea dusului. Acolo își revarsă din nou sămânța, în jeturi albicioase, spălate de apa de la duș.
CITEȘTI
ÎNGENUNCHEAT
RomanceEliberat recent din inchisoare, el incearca sa o ia de la zero, dar trecutul îl ajunge din urma. O frumusețe blonda, plina de candoare, i se strecoară în suflet și în gând, determinandu-l la fapte extreme, pentru a-i asigura protecția. Orice ai face...