După ce servira un mic dejun delicios în aer liber, Jazz duce vasele în mașina de spălat și aduce cafelele. Amber savura liniștea locului, peisajul și aerul curat. Se bucura ca e sâmbătă și nu trebuie sa meargă la florărie. Apoi, timid, da glas unui gând neplacut:
- Jazz, oare ai treburi și eu te rețin?
- Ce treburi as putea avea, mai importante decât tine? Vine răspunsul imediat. Ai uitat ca te-am adus fără consimțământul tău? Si nu am de gând sa te duc înapoi pana mâine seara. Nici mâine nu lucrezi, asa ca vom petrece weekendul împreună.
- Dar, din nou nu am schimburi.
- Nici nu ai nevoie. Planurile mele de weekend nu includ îmbrăcăminte.
Amber zâmbește timid și mai soarbe o gura de cafea. Savura sentimentul de împlinire, de nou... Parca viata i se schimbase peste noapte. La propriu i se schimbase. Jazz i-o schimbase. O făcuse femeie, o initiase în tainele sexului.
- Mai vrei cafea? Ii intrerupe el gândurile.
- Nu, mulțumesc, mi-e de ajuns. Răspunde ea lăsând cana goala pe masa.
- Vino, spune el luand-o de mana. Ea se lasă condusa de el pe iarba deasa, tunsa cu grija. Ii plăcea cum își simțea picioarele goale în iarba moale. Jazz se oprește la malul lacului și își da boxerii jos. Ii lasă să cada în iarba și pășește în apa rece.
- Vino, ii spune din nou.
Amber întra cu picioarele în apa, apoi iese rapid pe iarba.
- E prea rece! Striga ea râzând. Cum poți întra în apa asta atât de rece?
Jazz rade și avansează în apa pana la brâu, apoi se lansează cu putere, înotând spre mijlocul lacului. Amber admira bratele lui puternice cum tăiau apa, spatele încordat sub presiunea efortului. Era un mascul feroce. Emana forța și virilitate prin toți porii și toate mișcările. Era copleșită de sentimente noi, sufocante. Inima ii bătea din nou cu putere, nodul în stomac revenise la amintirea atingerilor lui. La amintirea modului în care făcuse dragoste cu ea. Ochii ei urmăreau hipnotic trupul lui sculptat de zei, cum iese din apa și avansează amenintator spre ea, privirea lui parca o devora. Jazz vine lângă ea, cu apa siroindu-i pe pielea tatuata, o cuprinde cu bratele și o supune unui sărut sălbatic, devastator. Amber simte ca i se înmoaie genunchii, ii simțea dorinta arzandu-i pielea, deși pielea lui era rece de la apa în care inotase. Jazz se pune în sezut pe iarba și o trage peste el. Ea își îndoaie genunchii pe lângă picioarele lui, incalecandu-l. Era gol și splendid, madularul lui era întărit, imens, asa cum îl simțise de fiecare data, otel tras în catifea. Încă se mira cum poate fi un bărbat atât de tare. Sau, poate doar Jazz era asa? Petalele ei fine și umede se desfac pe lungimea penisului pregătit, el ii cuprinde sfarcurile, frecandu-le între degete. Amber începe sa se frece de el cu grija, apoi din ce în ce mai tare, simțind cum fiorii plăcerii pornesc de la tortura degetelor lui și se răsfrâng în clitorisul ei sensibil. Se agata cu disperare de umerii lui goi, ii cauta gura înfometata. Jazz ii satisface cu bucurie cererea tacita. Era excitat de frenezia ei, era inebunit de felul cum se abandona. Era sexy si frumoasa și pasionala. Momentul exploziei ei este incitant pentru el. O strânge în brate, pana încetează spasmele plăcerii agonizante. Apoi o ridica ușor de șezut și o poziționează deasupra penisului care pulsa dureros. Apoi își duce mâinile în spate și se sprijină în ele pe iarba.
- Nu te ating, nu îți dau contre, spune el răgușit. Îți iei tu cât vrei, cât poți, cât ai nevoie.
Amber se sprijină mai bine de umerii lui și se lasă să alunece încet în madularul imens. Ajunge pana la jumatea lungimii și se oprește, gâfâind.
- Nu te grăbi și nu te forța la nimic. Ai controlul complet. Îți iei ce vrei și cât vrei.
- Doar... Trebuie sa stau puțin, spune ea respirând sacadat.
- Îți iei cât timp ai nevoie. O incurajeaza el, abtinandu-se din răsputeri sa nu pună mâinile pe ea, sa ii lase ei controlul.
Amber se lasă să alunece pana la capăt, țipând ușor și rămânând nemiscata, înfiptă în penisul lui.
- Nu te grăbi, iubito, nu te grăbi, ii repeta el. Nu voia ca ea sa se forțeze la nimic. Dar Amber era incapatanata și nu avea răbdare. Acum nu avea curaj sa se miște, iar el era bucuros, pentru ca pereții umezi ai vaginului ei strâmt ii strângeau madularul dureros de bine. Era între agonie si extaz. Nu ii venea sa creadă cât de repede îl aducea blonda lui la orgasm.
Amber începe sa se miște ușor, încet, fără sa iasă din penisul lui nici măcar pe sfert. Își găsise o poziție mai puțin dureroasa si o exploata.
- Opreste-te! Ii spune el ceva mai rastit decât ar fi vrut. Amber incremeneste și îl privește nedumerita.
- Iarta-ma, iubito, dar sunt în pragul nebuniei. Când îți spun sa te dai la o parte, te dai... O avertizează gâfâind. Acum stai puțin nemiscata.
Amber îl asculta și așteaptă puțin, dar ceva în ea o determina sa se miște. Și se mișca în madularul ce pulsa tot mai tare. Fără sa se mai poată abține, Jazz ii ridica tricoul peste sâni și se napusteste asupra sfarcurilor expuse, apoi își duce o mana între picioarele ei și ii masează clitorisul cu degetul mare.
Năpădita de senzații noi, Amber aproape ca nu mai simte durere, fiindu-i luata de degetul lui care ii inlocuia durerea cu placere, în acel loc sensibil. Începe sa se miște mai tare, ieșind tot mai mult din panisul lui, numai ca să se lase patrunsa cu totul. Fiorii orgasmului amenință sa o străbată din nou.
- Jazz, am nevoie... Mai mult, îngâna ea incapabila sa se oprească și sa articuleze cuvinte coerente. Jazz știa ce avea nevoie, dar ea se mișca atât de bine pe lungimea lui, era și el în pragul agoniei. Trebuia sa o dea la o parte de urgenta.
- Amber... dă-te! Tipa el neajutorat.
- Nu, nu acum, protestează ea miscandu-se frenetic, frecandu-se mai tare de degetul lui, infigandu-se mai tare în madularul lui.
- Jazz, Jazz! Ii striga ea numele în momentul exploziei delirante, străbătută de spasme violente.
- Oh, nu, spune el încet, cuprinzand-o în brate.
Gâfâind, il cuprinde și cu bratele, leganandu-se convulsiv în îmbrățișarea lui.
- Ce s-a întâmplat, întreabă ea intr-un final.
- Nu te-ai dat la o parte, iubito.
- Nu înțeleg. Răspunde ea confuza, încă ametita după orgasmul tulburător.
- Mi-am dat drumul în tine.
Face o pauza scurta, apoi spune frustrat:
- Am ejaculat în tine, iubito! Te-am umplut de spermă, asta s-a întâmplat.
Rosind ca o adolescenta la explicațiile lui directe, ea se da la o parte de pe el și simte lichidul cald cum i se prelinge pe picioare.
- Oh, nu, spune și ea când realizează ce s-a întâmplat.
CITEȘTI
ÎNGENUNCHEAT
RomanceEliberat recent din inchisoare, el incearca sa o ia de la zero, dar trecutul îl ajunge din urma. O frumusețe blonda, plina de candoare, i se strecoară în suflet și în gând, determinandu-l la fapte extreme, pentru a-i asigura protecția. Orice ai face...