2.Bölüm* Görev *

3.6K 136 22
                                    

Güneş - nkbi

Ben kim miyim peçeli bir çok  teröristin korkulu rüyası olan  kişiyim.Peçemden başka tanımım yoktur düşmanımın gözünde çünkü görebildikleri tek şey peçemdir.

4 aydır Dlovan'ın geleceğini haber aldığım kampta kalıyorduk.Lağım faresi kokan yüzü aşkın piçin içinde kalmıştık.Lakin işler istediğimiz gibi gitmedi.

Lanet olası yerde sıkışıp kalmıştık.4 aydan beri kampın içerisindeydik.Plan kusursuz bir şekilde ilerliyordu.Taki Dlovan kod adlı teröristin gelmesi ile oldu.

"Lanet olasıca yerde dönüp durma otur"

"Farkında mısın peçeli arkamızda 1 kamp dolusu terörist var."

Hızla oturduğum yerde kalkıp keskinin dibine geldim.

"Durumlar bu kadar zorken durumumu zorlaştırma.SANA OTUR DİYORSAM OTUR EMRİMİ İKİLETTİRME"

Gölge ve nişancıya  baktığımda tepkisiz bir şekilde bizi izliyorlardı.Eski yerime oturup silahımı tekraren elime alıp başımı duvara yasladım.

"Gece mağaradan çıkamasak bile gündüz mağaradan çıkıp telsizi çeken bir yer bulmamız lazım."
Denizin konuşmasıyla ona döndüm.

"Askeriye de hain var."

"Biliyorum maalesef"

Bu konuşmadan sonra kimse konuşmmıştı.Gece 3 civarı olması lazım çıkma zamanımız gelmişti.

"Toparlanın gidiyoruz."

Mağaradan çıkmadan önce etrafı kontrol ettik.Kontrol ettikten sonra gizlice gecenin karanlığında kaybolduk.1 saat sonra çeken bir yer bulabilmiştik.Telsizi elime alıp karargahla iletişim kurdum.

"451'den 450'ye duyuyor musun beni?"

"450 dinlemede"

"Mustafa Albayrak bağlayın."

"Kim bağladı diyeyim mi?"

"Peçeli dersiniz anlar"

"Evet peçeli seni dinliyorum"

"Albayım ifşalandık.Kampı terk ettik.Emriniz nedir?"

"Karargaha geri dönüş yapın binbaşım"

"Emredersiniz albayım"

"Lanet olsun yerimizi buldular.SİPER ALIN!"

"BİNBAŞI İYİMİSİNİZ?"

"PUSUYA DÜŞTÜK KOMUTANIM"

Sağıma dönüpte ;

"Etrafı arkadan dolaşın işimizi sessiz halledicez.Silah kullanmak yok hızlı olun!"

Sağ bacağımdaki kasaturayı çıkarıp sol taraftan dolaştım.Gecenin karanlık olması işimizi kolaşlaştırıyordu.2 saatlik bir çatışmadan sonra yüzü aşkın terörist öldürmüştük.Ama Dlovan kod adlı teröristi elimizden kaçırmıştık.Dördümüzde ortada buluştuğumuzda albayla tekraren iletişime geçtim.

" 451'den 450'ye peçeli mustafa albaya bağla"

"Binbaşı orada mısın?"

"Burdayım albayım"

"Yaralı var mı binbaşı?"

"Yaralımız ve ya şehidimiz yok komutanım.Ama Dlovan kod adlı teröristi kaçırdık."

"Anlaşıldı binbaşı sizi karargahta bekliyorum."

"Emredersiniz komutanım"

"Karargaha geri dönüyoruz"

Peçeli(düzenlemede )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin