-11-

21 4 1
                                    

"Birkaç gün oldu, Yung'a gidecek miyiz?"

"Yuqi haklı. Sözümüzde duralım o haldeyse."

4 kız elini tam kalplerine götürecekti ki restorana Shuhua ve Irene giriş yaptı.

"Kızlar bu kadar erken saatte  napıyorsunuz?"

"Yung'a gidecektik."

"Neden?"

"Yani işte bir partnerlerimizi görelim dedik. Asıl siz bu saatte dışarda ne yapıyordunuz?"

"Hava alalım dedik. Ayrıca Irene ile birkaç tur koşalım dedik."

"Gelin oturun. Birazdan restoranı açarız."

dedi Miyeon.İki genç kızda masada ki boş iki sandalyeye yerleşti.

"Sana çoğu avcılık kuralını anlattık sanırım?"

"Bence hepsini değil."

"Nasıl yani Shuhua?"

"Şunu unuttuk Soyeon. Irene avcılardan birinin koluna dokunduğunda onun anılarını görebiliyorsun."

"Gerçekten mi?"

"Evet. Denemek ister misin?"

"Tabii olur Shuhua."

Irene, Shuhua'nın bileğine dokundu. Birkaç geçen saniyeden sonra elini Shuhua'nın bileğinden çekti.

"Vay canına! Bu çok iyi!"

Shuhua gülümsedi. Sonraysa hepsi kalkıp restoranı açmak için hazırlık yaptılar.
En sonunda hazırlık bittiğinde kapıda duran 'kapalı'  tabelasını tersine çevirdiler.
Bu sırada Soyeon ve Miyeon mutfaktaki yerlerini almışlardı. Kendi yerine geçen Yuqi
mutfağa açılan pencereden kızlara döndü.

"Sanırım yanıldık. Baksanıza onunda o özelliği var. Sen haklıydın Miyeon."

"Sorun değil Yuqi. Şüphe edilecek hiçbirşey yok emin ol."

"Buarada Irene ne yapacak?"

"Hmm. İki garson, iki aşçı ve bir kasiyer. Bence o bize yardım edebilir çünkü mutfak işi zahmetli."

Yuqi kafasını salladı. Önüne döndüğünde Irene'e seslendi.

"Irene sen mutfaktan sorumlusun. Miyeon ve Soyeon'a yardım edebilirsin."

"Teşekkürler Yuqi. Hemen geliyorum."

Irene, Shuhua'nın yanından ayrılıp mutfağa giriş yaptı. Müşteriler yavaş yavaş gelmeye başlıyordu. Açık olduğunu duyan direk restorana giriş yapıyordu.

"Oh be şöyle işte. Bir günümüzde kötü ruhsuz geçiversin."

Yuqi'nin dediğini duyan Minnie ve Shuhua güldüler.
Bütün gün boyunca restoranı işlettiler. Kötü ruhada denk gelmediler. Buna biraz olsun şaşırmışlardı. Aynı zamandada rahattılar.
                                  ~°~
Akşama doğru restoranı kapadılar. Hepsi sandalyelere yerleşti ve günün yorgunluğunu gidermeye çalıştılar.

"Kızlar"

"Hayır olamaz. Sakın düşündüğüm şeyi söyleme Minnie."

"Maalesef Miyeon. Kötü ruh var."

"Hepimizin gelmesi gerekiyor mu?"

"Hayır. 3 kişi gitsek yeterli."

"Tamam o zaman kim gidecek?"

"Az çok enerjim var. Ben giderim."

"Bende geleyim"

"Bize ihtiyaç duyarsanız çağırın hemen"

─☆𝐔𝐧𝐜𝐚𝐧𝐧𝐲 𝐂𝐨𝐮𝐧𝐭𝐞𝐫/❝(𝐠)𝐢-𝐝𝐥𝐞─ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin