Miyeon ve Minnie 1. seviye kötü ruhlara saldırmaya başladı. Soyeon ve Yuqi ise Chung Hee'ye saldırmaya başladı.
Minnie 1. seviye adamın kötü ruhunu aldıktan sonra Soyeon ve Yuqi'ye yardım edecekti. Arkasına döndü Irene olduğu yerde durup olanları izliyordu.
"Irene yardım etmeyi düşünüyor musun?"
"Tabii edeceğim"
Minnie'ye doğru yaklaşıyordu bu sırada arkadan biri onu saçından tutmuştu.
"Yeter artık salın şu saçımı"
Saçını tutan eli tutup ters çevirdi ve geriye doğru ittirdi. Bu sırada peşini Irene bırakmadı.
"Ya saçımdan ne istiyorsunuz ya!"
Saçını bu sefer Irene tutmuştu.
"Bir dakika ne?"
"Evet Minnie sonunuzu getirmek isteyenlerin listesine benide ekleyebilirsin"
"Bir dakika derdin benimle,saçımla değil? Bu kadar istiyorsan git kuaförde yaptır."
Irene'nin elini tuttu. Irene acı çekiyordu. Minnie iki elinide o kadar sıkı tutuyorduki acıdan duramıyordu.
"Bırak elimi"
"Hayır."
Minnie kızlara dönüp,
"İşte kızlar yılın haini"
dedi. Kızlarda dövüşürken hayatlarının darbesini o an aldıklarını anladılar.
"Söyle bakalım. Ödül olarak ne istersin?"
"Senden bir şey isteyeceğime ölürüm daha iyi"
"Demek öyle"
Minnie kızı kollarından tutup duvara itti.
"Hiçte gücü yokmuş. Kolaydı"
Irene duvara sert bir çarpış yaşamıştı. Yere düştü ve gözleri kapandı.
Minnie diğer kızlara katıldı. Chung Hee 4. seviye çoktan olmuştu. Rosanne Miyeon'a haber verdikten sonra Irene gidip Chung Hee'ye yetiştirmişti. Chung Hee hemen 4. seviye olmak için elinden geleni yapmıştı.
Chung Hee bir anda hepsini itti. Kızlar yere düştüler.
"Yuqi? Yuqi! İyi misiniz?"
"Hayır. Tabii ki değiliz siz orada yeni birini bulana kadar bizim işimiz bitmek üzere haberin var mı?!"
"İyi hissetmiyorum. Elimizden bir şey gelemiyor. Bulamadık birini. Hiç kimse böyle bir şey yapmaya cesaret edemem tarzı şeyler söylüyor."
"Şuan bana bunları anlatmanın vaktimi?Bir şeyler yapın! "
Yuqi karnına yediği tekmeyle daha kötü oldu. Miyeon ayaklanıyor gibiydi. Adam farkında değildi çünkü Miyeon adamın arkasında kalıyordu. Ayaklandıktan sonra adamın sırtına tekme attı. Adam sendeleyip düşmekten kurtuldu. Bu sırada Soyeon ve Minnie'de ayağa kalktı.
"Wendy yalvarırım lütfen Shuhua'ya geri verin avcılığını."
Yuqi yattığı yerden doğrulamıyordu bile.
Göz ucuyla kızlara baktı. Hepsi mücadele vermeye devam ediyordu. Bazen yere düşüyorlardı ama yinede vazgeçemiyorlardı."Kahretsin!Wendy iyi değilsin biliyorum ama tek çareniz şuan Shuhua'ya geri avcılığını vermeniz!"
"İyi de o hiç bir şey hatırlamıyor!"
"Hayır, hatırlıyor!"
"Ne!"
"Sadece dediğimi yap, lütfen"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
─☆𝐔𝐧𝐜𝐚𝐧𝐧𝐲 𝐂𝐨𝐮𝐧𝐭𝐞𝐫/❝(𝐠)𝐢-𝐝𝐥𝐞─
Fanfiction~Tamamlandı~ Bu kitap The Uncanny Counter dizisinden esinlenerek yazılmıştır. ~🌷 -Kötü ruhları yakalamak için seçilmiş 5 kız sabahları bir restoran işletmektedir. Yine bir görev zamanında tatsız bir olay gerçekleşir. Bunun üzerine kızlar aralarına...