Deel 15

89 1 1
                                    

Na enkele weken in de psychiatrie te zitten voel ik dat het echt beter met me gaat. Pauline is al naar huis maar ze komt me 2 keer in de week opzoeken. Elke dag komt er iemand anders langs. Maandag zijn het Caro en Vince, dinsdag is het Pauline, woensdag Eline, donderdag Vince, Caro, Olivier en Philippe en vrijdag terug Pauline. In de weekends zijn er geen bezoeken maar dat vind ik niet erg. Dan teken ik een beetje of Gabriël komt me bezoeken. Gabriël heb ik hier leren kennen. Hij is toegekomen toen Pauline wegging. Hij had net als mij een drugsverslaving. We praten er vaak over en helpen elkaar waar we kunnen. Een vriend voor het leven. 

Binnen een week mag ik naar huis. Eindelijk. Terug naar Olivier, Philippe en Vince. En Caro eigenlijk ook. Stiekem heb ik hun wel gemist. Het is hier leuk voor een tijdje, er is altijd iemand als er iets misgaat, er zijn veel mensen en je kan een hele dag in je bed liggen. Maar na een tijdje ben je dat ook beu. Vandaag komt Eline nog eens langs. Ik kan niet wachten om haar te zien. 'Hey girl' zegt ze als ze binnenkomt. Ik lach enthousiast en geef haar een knuffel.

Een week later is het zover. Ik mag naar huis. Ik ben mijn koffer aan het maken wanneer Vince en Caro binnenkomen. Ik geef hun spontaan een knuffel. Zo blij ben ik dat ik naar huis mag. Sofie komt binnen en geeft mijn medicatie aan Vince. Daarna mag ik eindelijk naar huis. Ik heb deze ochtend al afscheid genomen van Gabriël en al de andere mensen die ik hier heb ontmoet. Ik heb Gabriël en Pauline moeten beloven dat we contact zouden houden. Die belofte ga ik zeker niet verbreken. 

In de auto voelt het als toen ik voor het eerst naar het huis reed met die chauffeur die niet wou praten met mij. Ik moet lachen met die gedachte. Als je me toen verteld had dat ik verslaafd zou worden zou ik je niet geloofd hebben. En kijk nu. Thuis zet ik al mijn spullen meteen weg. Alles voelt terug zoals het was maar wel 10 keer beter. 

Einde

--------------------------------------------------------------

Zo dat was 'Drug addict'!!!! Het einde is heel snel gegaan maar ik wou het verhaal gewoon laten eindigen. Ik hoop dat jullie het verhaal leuk vonden!! Er komen meerdere verhalen aan waar ik persoonlijk heel enthousiast over ben :) ondertussen kunnen jullie altijd mijn andere verhalen 'Fake it 'til you make it' en 'Likeme Halloween stories' lezen als jullie willen! Nu ga ik even op vakantie en dan schrijf ik daarna zo snel mogelijk nieuwe verhalen. Dankje voor dit verhaal te lezen en zoveel liefde te geven! Xxx 💕💞💓

Drug addictWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu