Capitolul 11 " New York"
~~Jull.Pov.~~
Am trezit de dimineata cu hainele de aseara pe mine , si cu un mare cadou.Da ,ati ghicit,o durere de cap.Si ce putea sa fie mai palpitant de atat?Am primit si un mesaj de la Evil , trebuie sa plec intr-o ora cu avionul la New York sa asasinez un avocet care ii da bête in roate lui Evil. Ma ridic din pat,imi fac rutina de dimineata ,un mic bagajel ,ii dau de mancare lui Alpha si dusa am fost. Am ajuns la aeroport pe la ora 12:00 . O sa ajung in NY peste cateva ore deci hai sa dormim , sis a iau o aspirina. La ora 13:30 am aterizat pe frumosul aeroport din NY. Trebuie sa ma cazez acum la hotelul de vizavi de acel avocet, caci voi folosi o luneta. Am mers la asa zisul si renumit hotel Paradise de langa Michelle ,hotelul unde sta avocatul. Am cerut o camera care sa fie cu 2 etaje mai sus decat camera avocatului,acum e momentul sa asteptam.
-Buna ziua,service?
-Buna ziua , doamna Denvers ,cu ce va pot ajuta?
-As dori meniul cel mai scump ,cat de curand posibil in camera mea binenteles.
-Desigur , va fi gata in 5 minute,o seara placuta.La revedere!
-La revedere,de asemenea!
Dupa spusele receptionerei ,dupa aproximativ 5 minute mancarea mi-a fost adusa.Ce pot sa spun?Nu pot lucre pe stomacul gol . Am mancat un homar apetisant iar la desert o felie de tort dulce cu capsune ,preferatul meu.
Este miezul noptii,acum sa inceapa aventura .Dupa ce imi termin treaba aici trebuie sa imi iau zborul , si cat de repede ,dar voi pleca cu avionul personal chiar dupa asasinat ,pe la ora 1-2 .
Observ prin binoclu ca avocatul a intrat in camera de hotel, las binoclul de o parte si imi asez arma cu luneta bine in directia camerei lui, ma uit prin luneta si observ ca tinta e in continua miscare,se pare ca vom astepta putin. Geamul e deschis ,deci imi face treaba mai usoara,nu ca gloantele de 3 cm nu ar putea strapunge geamul dar ar face galagie si trebuie sa fim silentiosi ca o feline mare ce isi ataca prada prin surprindere.Dupa 20 de minute de asteptat tinta se aseaza pe pat ,iar acum e momentul ,o singura apasare pe tragaci iar el va muri. 1..2..3.. Punct ochit,punct lovit.Mort. Aruncand un ranjet ,ma intorc in camera si incep sa imi fac bagajul. Dupa o jumatate de ora cobor jos ,predau cheia receptionerei si ii platesc pentru timpul petrecut in acest hotel.Chem un taxi din fata hotelului si plec spre aeroport. Luminile New York-ului stralucesc puternic . Ajunsa la aeroport ,urc in avionul privat si ma indrept spre casa,dulce ,dulce casa.
~~Intre timp la garaj~~
Toata lumea e mahmura din cauza bauturii mai putin Daniel. Daniel si John lucrau la niste masini ,le tunau iar Eve isi spala masina.Shane isi face si el aparitia la garaj.
-Hei ,hei lume .Ce faceti?Unde e Jull?
-Amm ,dupa cum vezi noi facem bine,Jull e plecata,raspunde Eve.
-Unde e plecata?
-Nu stiu unde,doar stiu ca e plecata caci nu a rapuns la niciunul dintre apelurile pe care i le-am dat ,jur ca am sa ii dau o mama de bataie cand o vad , spune Eve.
-Ei bine atunci ,hai sa ne apucam de treaba.
Si asa toti 4 si-au petrecut intreaga zi la garaj ,lucrand la masini ,spalandu-le si verificand de minim 5 ori daca tot e in regula,mai spre seara au iesit intr-o cafenea unde Shane sa intalnit cu asa zisa lui prietena si i-a dat papucii.
Dupa aceea toti s-au dus la casele fiecaruia si ca de obicei Shane a adormit cu gandul la Jull ,iar Eve tot la Jull se gandea dar nu cum se gandea Shane ci se gandea la cum avea sa o faca sa plateasca pentru incompetenta ei de a nu raspunde la apelurile ei .
Hey guys,a trecut atata timp de cand nu am mai postat ,dar m-am intors si voi finaliza povestea dar sper sa ma intelegeti si pe mine ca am un examen de dat deci o sa scriu in condiitile in care voi avea timp liber.Mersi de intelegere, pupici :* :* :*
CITEȘTI
<< After Pain >>
Teen FictionEa-cu un trecut nemilos ,cu ochii ca o reflexie a luni ,cu inima frântă înconjurată de ziduri bine apărate, rece ,orgolioasa ,rea ,infernul însuși...îl întâlnește pe el. El-imaginea masculină a ei ,cu ochii ca două safire albastre ,un înger decăzut...