Bun ,am sa incep cu un mic anunt . Imi pare rau pentru absenta mea cam mare,dar nu am putut scriie deoarece nu am avut laptopul caci era la reparat. Am facut acest capitol mai lung decat celelalte deci sper sa compenseze absenta mea. Nu stiu cat de des voi posta, depinde cum imi va permite timpul .Sunt clasa a 8-a deci nu pea am timp ,cu invatatul,simulari ,examene si toate alea. Sper sa intelegeti si va multumesc nespus de mult ca imi cititi cartea . Love you guys :*
Capitolul 5 "The party and many salt tears"
Ohh ,Doamne . Ce e cu durerea asta de cap? Unde dracu sunt? E o camera ,pereti negri ,asta sigur nu e camera mea .Unde oi fi si eu? Ma ridic din pat si constat ca sunt doar in lenjeria intima si pistolul meu nu e nicaieri . Ma duc in baie si vad ca am fata umflata de la plans si ochii injectati.Se simte un miros de mancare incantator .Ies din camera si ce sa vezi ,Shane gatea ,sau cel putin incerca sa nu dea foc bucatariei . Ma duc in spatele lui ,el neobservanduma si tip tare:
-Ce dracu caut eu aici?
Acesta tresare speriat sic and ma vede isi musca buza de jos si ranjeste la mine ,stinge aragazul si se intoarce cu totul spre mine .E imbracat doar intr-o perehe de boxeri(se vede dunga) si niste pantaloni de trening de casa lasa-ti sa alunece usor pet alia lui si e la bustul gol .Mama cred ca mor , arata ca un Adonis .Dar nu asta ma intereseaza acum .
-Calm pisi ca nu ti-am facut nimic....inca ,rade el .Erai prea beata aseara ca sa iti fac ceva. Minteste ,imi dau seama de asta ,nu eram foarte beata.
-Scuipa tot .
-Stai asa,nu iti aduci aminte de nimic ?... de faptul ca aproape muream din cauza ta cu dansul ala al tau ,sau de faptul ca te-am luat de langa un tip inainte sa ti-o tragi cu el si ca ne-am sarutat si de cosmarul tau ?
Mici imagini de aseara imi revin in cap .Oh gosh ,ce am facut?
~~~Flash back~~~
Sa inceapa distractia... Dupa 5 shot-uri de vodka ruseasca si alte 5 de tequila ma aflu pe ringul de dans ,care pentru mine e o masina .Mda ma aflu pe plafonul unei masini ,nu imi pasa a cui e . Muzica bubuie in basii bozelor la maxim ,vocea Rihannei imi incanta auzul in timp ce imi unduiesc corpul pe melodia ei .Ma simt atat de euforica ,ma simt in lumea mea .Da, asta e lumea mea acum si depind de ea mai mult ca orice pe lumea asta . Am alunecat de pe capote masini dar doua brate puternice m-au prins instant ,cand i-am intalnit privirea am ramas dezamagita , nu am vazut acele oceane albastre in care ma pierd de fiecare data ci am intalnit niste ochi verzi ca smaraldul se pare ca Daniel e aici pentru mine nu Shane . Daniel ma lasa jos si ma cearta cum ca nu ar fi trebuit sa ma urc beata pe masina si multe atesc cevaltele pe care nu le-am auzit ,mi-a luat pistolul ca nu cumva sa patesc ceva .Ma duc spre multime si incep din nou sa dansez .Ma miscam senzual stand cu spatele la un tip ,el conformandu-se si tinandu-mi talia de viespe in maine lui mari .Hmm ..se pare ca noaptea asta nu voi da pe acasa ,tipul pare bun de o tavaleala .Dupa nenumarate melodii il trag dupa mine pe tipul care se pare ca e blond si cu ochii caprui inspre garaj dar atunci ....
~~~Shane.Pov.~~~
Stau rezemat de capote masini mele si nu imi vine sa cred ca ma batut o fata,si mai rau ca ma batut ea . In toti ani de cand particip la curse nu m-a invins nimeni ,pana acum imi spune spune subconstientul meu tampit . E imposibil . Si totusi inevitabilul s-a produs . O urmaresc cu rivirea cum danseaza pe plafonul unei masini ,se pare ca Shane junior prinde viata ,si doare al dracu de tare trebuie sa fac ceva pana nu o sa explodez. Toata durerea mea se opreste si e inlocuita de panica cand o vad ca aluneca ,incerc sa fug spre ea sa o prind dar ar fi inutil e prea departe ,dar stai ,ce? De ce sa o prind ? Ok ,asta a fost ciudat . Oberv cum Daniel o prinde ,huh ce bine credeam ca va cadea .Vorbesc ceva ,ea mai mult nu e atenta iar el o cearta . Intr-un moment ea scoate ceva de la spate ,imi maresc ochii uimit cand vad ca acel ceva e un pistol ,cum poate o faptura atat de ,atat de fragile si mica sa poarte asa ceva la ea ,sper doar ca e pentru aparare .Daniel il ea din mana si pleaca , ea se uita dupa el si ridica din umeri si merge mai departe spre ringul de dans . Incerc sa imi vad de treaba dar asta e imposibil ,danseaza cu un tip de ceva timp iar eu explodez. Nu asta nu poate fi adevarat !Nu pot fi gelos ,nu are cum ,nu simt nimic pentru ea ,e doar o fata de bani gata ,pe bani lui tata cu fite si figuri . Oh ,nu cred ca face asta ,il trage dupa ea spre garaj ,cel mai probabil merg sa si-o traga undeva printr-o camera . Dar din nou nu imi pasa ,si nu ar trebui sa imi pese .Dar la dracu ca imi pasa. Ma indrept cu pasi grabiti spre ei ,iar pumnul meu face contact cu maxilarul blondului . El ii da drumul mainii ei si se intoarce spre mine pregatit sa ma loveasca dar ii prind pumnul inainte sa ma loveasca .Incep sa ii dau o ploaie de pumni pe unde apuc,el cazand pe jos eu fiind deasupra lui ,muzica data la maxim face ca nimeni sa nu fie atent la noi . Ea sta pe loc si se uita la noi ,o lacrima prelingandu-se pe obrazul ei ,iar urmatoarele nu inceteaza sa apara . Dupa ce isi revine putin incepe sa tipe sa ma opresc dar pana nu il vad pe blond inconstient nu ma las ,m-a calcat rau de tot pe nervi . Ma ridic de pe el ,o iau de mana pe ea si incep sa fac pasi spre masina mea . O bag pe ea in partea dreapta iar eu ma urc la volan , gonesc spre autostrada cu 300 km pe ora dar nu imi pasa ,tot ce imi pasa acum e faptul ca ea aproape sa culcat cu altcineva ,de ce? Nici eu nu stiu . Sta in dreapta mea si tot ce face la mine e sa tipe incontinu .Drumul spre apartamentul meu e din ce in ce mai lung . Gata ,nu mai resist cu ea in masina.Opresc masina la marginea drumului si ies din masina ea facand la fel si incepe sa tipe din nou de ce am luat-o de la petecere .Doamne ce gura are jur ca as face orice pentru putina liniste .
CITEȘTI
<< After Pain >>
Teen FictionEa-cu un trecut nemilos ,cu ochii ca o reflexie a luni ,cu inima frântă înconjurată de ziduri bine apărate, rece ,orgolioasa ,rea ,infernul însuși...îl întâlnește pe el. El-imaginea masculină a ei ,cu ochii ca două safire albastre ,un înger decăzut...