Capitolul 9

195 15 0
                                    

Caitolul 9 “The club ,the dance ,the feelings” Part. I

~~~Jull.Pov.~~~

Ce dracu? Telefonul meu suna incontinu , ma rostogolesc pe partea cealalta a patului inca somnoroasa iau telefonul ,si raspund :

-Cine esti si ce dracu ma suni la ora asta?

-Calm fato , sunt Eve ,si e ora 11 .

-De ce m-ai sunat?

-Voiam sa te intreb daca vi la noapte in club ?

-Normal ,la ce ora si cu cine?

-Eu ,Shane,tu,John , Daniel si o prietena de al lui Shane ,sarbatorim transportul.

Am simtit un junghi in inima cand am auzit de asa zisa prietena a lui Shane dar nu stiu de ce.

-Sigur ,la ora 20 e ok ?

-Da ,venim sa te luam noi.

-Bine, pa scumpo.

-Bye,soro.

Ma ridic din pat si ma indrept spre baie ,imi fac rutina zilnica dupa care ma duc in bucatarie.Mananc ceva de prin frigider rapid ,imi iau tigarile si ma duc pe balcon sa fumez ca de obicei . Timpul trece rapid asa ca ma duc sa fac un dus ,nu mai am mult timp pana la ora 20. Imi aranjez parul in bucle si imi iau o rochie neagra mulata pe corp nu foarte lunga pana la jumatatea coapselor fara maneci si cu un decolteu adanc ,un plic negru si in picioare niste platform din catifea neagra . Ma machiez putin ,si sa nu uit de rujul meu rosu mat pe care il ador. Mai sunt cateva minute pana la fix , eu stau pe balcon cu mainile pe balustrada privind frumosul oras luminand si gandindu-ma la toata viata mea de pana acum ,pff ce mai viata de tot rahatul.Puteam sa mor de atatea ori dar se pare ca Dumnezeu ma vrea in viata ,nu stiu de ce dar sper ca intr-o buna zi voi afla. Sunt intrerupta de gandurile mele de soneria apartamentului , nu ma uit pe vizor deoarece in caz ca e cineva care nu ar trebui sa fie aici am un pistol in lateral dulapului de langa usa .Deschid usa si constat ca e Eve ,doar Eve . E imbracata intr-o rochie rosie mulata pe corp cu maneci pana deasupra cotului transparente si cu un decolteu micut iar in picioare platforme rosi .

-Hei,amiga ,gata pentru o betie crunta in noaptea asta?intreaba Eve.

-Hmm , nu stiu ce sa spun Eve ,ar merge dar sti astazi vreau sa fiu macar pentru o noapte din nou “Ingerul negru”  ,mie cam dor de acele vremuri ,banuiesc ca mergem in clubul Wild nu?

-Cu siguranta , daca tu vrei sa faci asta de dragul vremurilor trecute e ok ,dar doar o melodie ,ne-am inteles?

-Da,domnule colonel! Spun si imi duc mana la frunte ca la armata . In timp ce vorbim liftul ajunge jos iar noi iesim din el . Ne indreptam spre masina lui John si Shane .  Cand ma uit cu privirea spre cei doi ,Shane are gura deschisa aproape ca saliveaza iar eu ranjesc la fel si John .

-Inchide gura ca-ti cur balele ,spun catre Shane inainte sa ma duc spre John sa il imbratisez.Shane inchide gura si se uita urat la mine.

-Bun ,suntem sase in total ,eu ,Eve si Daniel mergem cu John , tu Shane mergi te duci cu prietena ta ,spun cand observ ca prietena lui e in masina .

-Acum ,sa pornim , mergem in Wild ,spun si ranjesc toata lumea uitandu-se la mine cu ochii mari inafara de Shane care a intrat deja in masina si Eve care stie de ce vreau acolo. Dupa 15 minute de mers cu masina parcam in fata clubului Wild , iesim din masina si observ ca ,coada la intratre este foarte mare ,eeh oricum am prioritate. Merg in fata spre intrare cu restul gastii in spatele meu .Ma opresc in fata bodyguard-ului si il studies putin e foarte musculos ,imi dau seama ca e Romero .

-Bueno Romero ha pasado un tiempo desde que no hemos visto,spun ranjind . El se intoarce spre mine si face ochii mari.

-Black Angel  ? intreaba el

-Chiar eu ,in carne si oase, Romero .

-Cat ma bucur sa te vad ,spune si ma imbratiseaza. Cum de ai venit pe la noi dupa atata timp?

-Stii , Romero, imi este imposibil sa nu ma vin in locul in care candva mi-a fost casa .

-Trebuie s ail anunt pe sefu , o sa se bucure nespus sa te vada aici.

-Nu , vreau eu sa il anunt pe Ortega daca nu te superi?

-Stai calma ,acum intra si distreaza-te banuiesc ca nu ai venit singura nu?spune si se uita in spatele meu .

-Bine inteles ca nu ,rad eu .

Ma intorc cu spatele la el spre gasca ,ridic din maini si le fac semn sa intre , cand suntem inauntru strig cat pot de tare “ Sa curga alcoolul ,m-am intors acasa “. Cu astea fiind spuse sa inceapa distactia ….

Hey guys , poate vi se pare scurt dar nu am ce face ,am planuit cartea asta de mai mult timp si asa am hotarat ,in fine. Imi cer scuze din nou pentru absenta mea dar asta a fost ultima saptamana din semestru si trebuia sa trag tare ca sa imi iasa media buna . Ooo da ,I'm the first , am media 9,83 dar nu stiu de ce v-ar interesa pe voi dar sunt prea bucuroasa ca sa nu va spun :)) Love you guys :*

<< After Pain >>Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum