Capitolul 1

670 19 2
                                    

 Hey lume ,asta este prima carte pe care o fac va rog sa nu fiti prea duri cu mine … Am sa incerc sa scriu cat mai corect din punct de vedere gramatical si sper sa va placa .  Cartea e 18+ cu limbaj obscen.

Capitolul 1 “ Story of my life …the past “

Hei .. Ma numesc Julie dar prieteni imi spun Jull , am trecut de 14 primaveri.Locuiesc in Miami de cand ma stiu,un oras foarte calduros si dragut . Nu am prieteni apropiati ,cu exceptia  Karaei .Cam atat  despre mine trebuie sa plec la liceu ,mda liceu ati vazut bine .Mama mea Karen si tatal meu Michael m-au dat la scoala mult mai repede ,deci sunt clasa a 9-a . Ahh ,urasc viata de liceu .Prea multe tarfulite si ce sa mai zic de tipi gen macho-man . Si acum o zi obisnuita din viata mea super plictisitoare si monotona .

Ora 7:00 ,alarma suna .Ma trezesc repede ,sting alarma si ma indrept spre baie .Fac un dus foarte relaxant ,ahh cat imi ador gelul de dus cu miros de scortisoara. Ies din baie si incep sa ma imbrac ,lenjeria intima neagra simpla ,jeansi gri spalaciti ,tricou alb simplu . Ma machiez putin ,nu foarte strident ,putin blush ,eyeliner in jurul ochiilor mei gri-cenusii,dermatograf,luciu de buze , imi piepten  cu grija parul blond si lung pana la fund care il prind intr-o coada de cal . Cobor scarile ,o zaresc pe mama in bucatarie dar nu ma obosesc sa iau micul dejun deoarece sunt in intarziere . Ma incalt cu converse mei albi ,imi iau geaca de piele din cuier ,o salut pe mama si ies pe usa . In fata casei ma asteapta Kara si ea imbracata asemanator cu mine.

-Gata pentru o noua zi minunata de liceu Jull?ma intreaba Kara cu o tenta de amuzament in glas cand ma apropi de ea .

-Cum sa nu ,draga mea .Nu observe?Sunt plina de bucurie ,de abea ma abtin sa nu fac dansul fericiri ,spun cu ironie .

-Oh  ,se pare ca cineva nu a dormit prea bine ,spune ea abtinandu-se sa nu rada.

-Mda,cum spui tu ,acum hai sa mergem nu vreau sa intarzi.

Ziua a trecut foarte repede , nu am avut “problem” cu divele liceului. Este 10 PM si eu ma duc la magazin deoarece scumpa mea mama a uitat sa cumpere paine .Ma indrrept spre supermarket cand simt ceva la gura,un fel de batista imbibata cu ceva iar de acolo totul negru.

~~~Jull.Pov.~~~

Totul e negru in jurul meu.Imi simt ploapele grele,incerc sa ii deschid dar mi se pare imposibil.Reusesc intr-un final sa ii deschid , bun ,nu trebuie sa ma panichez.Ma aflu intr-o camera destul de mare ,pereti sunt gri ,podeaua e din ciment iar eu ma aflu pe o saltea veche.In camera se mai afla o masuta mica cu un scaun langa ea. O usa mare din metal se afla intr-un colt al camerei.Incerc sa ma ridic dar esuez lamentabil caci cad inapoi pe saltea.Usa se deschide brusc iar pe ea intra doi baieti care nu au mai mult de 18 ani ,imbracati in negru si foarte masivi.

-Un-unde ma aflu?intreb ,usor balbainduma.

-Papusa tot ce trebuie sa sti este ca nu ai cum sa scapi de aici !raspunde tipul blond si cu ochii verzi usor ragusit ..cu cateva tatuaje pe brate.

-D-dar vreau acasa,ce v-am facut de m-ati rapit?intreb cu o urma de panica in voce..

-Nu ne-ai facut nimic ,dar noi cu siguranta o sa iti facem multe ,spune cel de-al doilea baiat care este saten si cu ochii caprui …

De atunci viata mea sa schimbat radical , acei baieti m-au vandut ca pe o carpa unui tip de 20 de ani pe nume Ryan .M-a violat in fiecare zi ,timp de 3 ani ,3 ani nenorociti.M-a batut zilnic ,numai eu stiu prin ce chinuri am trecut .Am avut sansa de atatea ori sa mor ,dar m-am intos mereu.Am fost in iad , luptand cu flacarile cele mai puternice si iata ca am iesit invingatoare .Am reusit sa scap din acel infern cu un noroc chior dar am scapat. Dupa ce am iesit din acea casa unde mi-am petrecut tineretia am plecat din Miami in L.A. iar acolo m-am schimbat.L-am intalnit pe Evil care m-a ajutat ,mi-a dat bani si m-a instruit in tot ceea ce stiu acum .Iar aacum am 20 de ani. Stiu sa manuiesc o arma cum nimeni in lume nu stie .Pot sa dezasamblez o masina legata la ochii.Sunt o race-rita,depaft sunt cea mai buna ,adrenalina imi curge in vene . Prima oara cand am ajuns in L.A. am fost mai rau ca o depravata , beiam in fiecare zi ,ma drogam ,furam ,faceam de toate.Acum am ajuns ceea ce poate ca mi-a fost sortit ,sunt o asasina platita, o hoata fara de legi ,sunt Eu. Cam atat despre tragedia vietii mele .De acum sa inceapa distractia si viata reala,cu dragoste dar si cu ura a voastra Jull.

<< After Pain >>Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum