Capitolul 15 "Semne"
~~~Jull.Pov.~~~
Ma trezesc dimineata cu o durere enorma de cap,cand vreau sa ma ridic din pat observ ca o mana e in jurul meu ,recunosc mana ca fiind cea a lui Shane,iar acum mii de amintiri imi navalesc mintea,Doamne aproape ca m-am culcat cu el.Incerc sa ies din stransoarea lui dar nu reusesc nici cum,se pare ca o sa aiba o trezire cam nasoala.
1....2.....3...
-Shaneeeeee! Tip eu foarte tare. Shane pica din pat sis are ca ars.
-Ce?Ce arde?
-Capul tau de la atata prostie.
-Si ..te-ai intors,spune Shane oftand.
-Mda,acum misca-te ,trebuie sa fac un dus neaparat put a alcool de la o posta.
-Sa stii ca da,ma voi duce sa fac ceva de mancare.
-Ok,spun si iau o pastila pentru durerea de cap.
Ma duc sa imi fac dusul bine meritat,ma demachiez si ma imbrac in ceva lejer,dupa se duce Shane sa faca un dus si ii dau cateva haine de-ale lui John de pe cand mai dormea pe la mine.Dupa asta,ne asezam la masa si mancam in liniste,dup ace terminam ma ridic si ma indrept spre chiuveta ,incep sa spal farfuria sic and dau sa ma intorc Shane e chiar in fata mea,a pus farfuria in chiuveta si s-a apropiat asa de mult,puteam sa ii simt respiratia .
Ma privea in ochii,iar atunci am reactionat ,nu imi mai pasa de nimic ,il vreau pe el. L-am sarutat ca si cum ar fi pentru ultima oara,limbile noastre se luptau pentru dominatie ,mi-am bagat mainile prin parul lui si a gamut infundat ,ne indreptam spre dormitor sarutandu-ne ,devorand gura unuia celulilat.M-a trantit in pat si s-a urcat peste mine,a inceput sa imi sarute gatul,sa imi faca semen peste tot ,a coborat mai jos ,spre sanii,mi-a rupt tricoul si dupa mi-a dat jos sutienul,mi-a luat sanii intre palme si a inceput sa ii framante,s-a aplecat si al luat sfarcul drept in gura,a inceput sa il suga usor ,facand cerculete in jurul sau ,iar eu ii gemeam numele ,a aplicat acelasi tratament si celulialt san ,dupa care i-am dat tricoul jos,el mi-a dat pantaloni ,dupa el si-a dat pantaloni jos ,doar 2 bucati de material ne mai stateau in cale. Mi-a dat jos boxerii si si-a introdus 2 degete in mine,incepand sa le miste din ce in ce mai tare .Ma zvarcoleam de placer sub el,ne sarutam in continuare ,eram flamanzii de gustul fiecaruia dintre noi. Si-a scos degetele ,si-a dat boxeri jos,am deschis sertarul noptierei ,si i-am intins un prezervativ.Doamne ,ce mare o are,asta sigur e Godzilla in persoana,si-a pus prezervativul si..
~~~Shane.Pov.~~~
-Esti sigura de asta?o intreb ,deja fiind excitat la maxim de zeita ce sta acum in fata mea.
-Mai sigura ca niciodata..
Cu astea fiind spuse am intrat in ea cu toata forta,am stat putin ca sa se acomodeze.Doamne ce stramta e,dar se simte atat de bine. Am inceput sa fac miscarile de dute-vino din ce in ce mai tare,o sarutam pe gat ,o muscam de sanii ,ea continua sa imi geama numele,iar asta ma innebunea . Dupa cateva minyte am simtit cum peretii ei se strang in jurul meu semn ca va ajunge la orgasm.
-Da-ti drumul iubito!Fa-o pentru mine!
De abia am terminat de rostit cuvintele ca si-a dat drumul intr-un orgasm pe care l-am simtit si eu , mi-am dat si eu drumul ,gemandui numele .Am stat putin asa ,incercand sa ne reglam respiratiile ,am iesit din ea si am cazut lat langa ea.
-A fost cea mai buna partida pe care am avut-o,spune ea.Ranjesc in sinea mea.
-Doar sunt eu ,iubito.
-Oh,deja te-ai umflat in pene,iubire?spune ea ironic.
-Vino aici,ii fac semn sa vina mai aproape in bratele mele.Se comformeaza repede,si se apropie,ne invelim cu plapuma pufoasa,o strang la piept si ea adorme repede,se pare ca am cam extenuate-o .Doamne,ce imi poate face femeia asta,e atat de data dracu dar cu asta ma atrage din ce in ce mai mult,am ajuns sa tin la ea chiar daca mi-e greu sa o recunosc.Adorm si eu intr-un final .
~~~Jull.Pov.~~~
Ma trezesc undeva pe la ora 17 ,cat am mai putut dormi,s-a trezit si Shane si am inceput sa ne uitam la ceva filme,a facut din nou de mancare ,iar dupa putin timp a plecat dupa ce am luat cina. Cand ma duc sa fac un dus ,raman masca in fata oglinzii ,sunt plina de semne lasate de Shane,oh ce o sa ii fac pentru asta.Astfel ziua a trecut repede si m-am bagat in pat tarziu fiindca mi-a trebuit mie cafea.Pe data viitoare,a voastra Jull.
Pentru fana mea nr 1,se stie ea .Imi pare rau pentru absenta mea,dar nu prea am avut cheful si inspiratia necesara sa scriu.Dar acum ,fanei mele nr 1,care e si o prietena buna de altfel voi continua cartea.Deci,multumitii ei, acest capitol e dedicat ei pentru ca fara ea probabil nu as mai fi scris la aceasta carte doar din an in pasti. Ly Rox :*
CITEȘTI
<< After Pain >>
Teen FictionEa-cu un trecut nemilos ,cu ochii ca o reflexie a luni ,cu inima frântă înconjurată de ziduri bine apărate, rece ,orgolioasa ,rea ,infernul însuși...îl întâlnește pe el. El-imaginea masculină a ei ,cu ochii ca două safire albastre ,un înger decăzut...