Hei guys, a trecut din nou atata timp in care nu am mai scris.Imi pare rau dar nu am avut ce face,am avut mult de invatat mai ales pentru examene,blah,blah,blah ,intelegeti voi :)).Dar acum ca este vara,am revenit in forta si voi continua povestea sperand sa o termin inainte ca sa inceapa scoala,tragic stiu:)).Mnha,sper sa va placa,nu e cine stie ce ,lectura placuta ,love you guys.:*
--------------------------------------------------
~~~Jull.Pov.~~~
Dupa peripetia din New York , am ajuns si eu acasa. Acum sunt mai bogata cu 10 milioane de dolari , cata ironie de parca nu eram si asa destul de bogata.In fine,am ajuns acasa destul de tarziu asa ca i-am pus de mancare la Alpha si m-am pus la somn dupa un dus bine meritat.Dimineata trezirea e data de Eve care suna ca disperata la usa,gaahhh ,o omor! Ma ridic pana la urma din pat,o deschid pe Eve care izbucneste :
-De ce nu ai raspuns la apelurile mele?
-Ultima oara cand am verificat nu erai mama.
-Aa , da ,de acum sa stii ca sunt ,si nu imi pasa ce ai de spus in apararea ta domnisoara.Asa ca ,spune-mi ce rahat ai facut toata ziua de nu mi-ai raspuns la apeluri?Toata lumea a fost ingrijorata si nu ma lua pe mine cu texte dealea dragalase ca sa te iert ca te ia dracu!
-God,daca nu m-a luat de fiecare data cand am facut ceva foarte rau ,de ce m-ar lua tocmai acum? Si poti sa iti bagi ingrijorarea in fund ,am fost la New York.
-New York??!
-Da,New York.Stii tu ,orasul ala fain ,Times Square ;spun si incep sa rad.
-Ha-ha-ha cat de amuzant, pacat ca am uitat sa rad.
-Nu e problema ,am ras eu pentru amandoua .
-Ok , am priceput .Deci,de ce ai fost in New York?
-Afaceri,ca de obicei.
-Iar un asasinat?Nu te-ai saturat inca de chestia aia?
-Niciodata ,nu am sa ma satur .
-Bun ,azi nu avem nimic special de facut deci pierdem vremea la tine.
-Ok,si ce o sa facem ?
-Avem de organizat o mega petrecere.
-In cinstea cui?
-In cinstea ta,rade ea.
-De ce in cinstea mea?Spun in timp ce merg in bucatarie sa fac cafeaua ,iar Eve se aseaza pe canapea.
-Ziua ta de nastere idioato,e peste o saptamana ,faci 21 de ani proasto!
-Pff,cu toate astea ,am pierdut notiunea timpului.
-In fine,acum hai sa ne bem cafelutele si sa vorbim de detaliile pentru petrecere.
-Ok.Deci,o sa o tinem la garaj,e mult spatiu , vreau bautura de toate felurile si cat de multa ,nu se tin curse de ziua mea,si imbracaminte obligatorie cat mai putine haine,spun si ranjesc.
-Am inteles,toate pe contul tau ,nu uita,rade Eve.
-Ca de obicei,spun si sorb din cafeaua mea calduta.
-Nu imi vine sa cred cat timp a trecut de cand ne cunoastem, 4 ani,e asa mult.
-Stiu,am fost o pacoste,rad eu .
-Si inca ce mai pacoste,rade si Eve.Pe cine inviti la ziua ta?
-Toata lumea e invitata atata timp cat imi dau un cadou la intrare.
-Catea ce esti,spune Eve si incepe sa rada.
-Nu uita,o catea de rasa pura.
-Ooopaa ,ai si pedigree?
-Tarfa ce esti,spun si radem amandoua pe infundate.
~~~Shane.Pov.~~~
Cand ajung la garaj ma apuc de treaba la fel si restu.
-Vi saptamana viitoare ?ma intreaba John.
-Pentru ce sa vin?Ce e asa mare eveniment special?intreb nedumerit
-Nu pot sa cred ca ai spus asta,o sa te calce in picioare blondina ,rade Daniel.
-Serios?Ce e?intreb usor enervate.
-Ziua de nastere a Juliei ,raspunde John.
-Aa, mda,cred ca o sa vin,cati ani face?
-21,raspunde Daniel.
-Ok,voi fi acolo ,cam la ce ora incepe si unde?
-La garaj, te-as sfatui pe sa vi pe la 10 P.M. avand in vedere ca la miezul noptii se va dezlantui cu adevarat iadul,spune John.
-De ce?Cum adica?intreb curios.
-Vei vedea,ranjeste Daniel si imi face cu ochiul.
Dupa aceasta conversatie nu a mai zis nimeni nimic, dupa vreo cateva ore am plecat acasa,rupt de oboseala.Am adormit cu gandul la cadoul ce il void a blondinei.
~~~Jull.Pov.~~~
Am stat in povesti pana tarziu despre petrecerea de ziua mea,care apropo va fi una cat se poate de incendiara,si ne-am pus in pat la somn pentru ca ne-a luat cu rau de la atata cafea pe stomacu gol.Da ,Eve doarme la mine,nu ca ar fi prima oare.In fine,pe maine ,mi-e prea somn.Byeeee ,xoxo.
CITEȘTI
<< After Pain >>
Teen FictionEa-cu un trecut nemilos ,cu ochii ca o reflexie a luni ,cu inima frântă înconjurată de ziduri bine apărate, rece ,orgolioasa ,rea ,infernul însuși...îl întâlnește pe el. El-imaginea masculină a ei ,cu ochii ca două safire albastre ,un înger decăzut...