Capitolul 4 “The race”
....cand ajung jos toate privirile sunt pe mine ,ok ..sunt genul ala caruia ii place sa fie in centrul atentiei dar nici chiar asa .John ,Evil ,Eve,Daniel si Shane se holbeaza la mine mai ceva ca la felul 16 ,chicotesc incet la gandul meu ca mai apoi sa spun :
-Ce va holbati asa toti la mine ca boii la poarta noua?
-Aaa-areti superb queen ,spune John balbaidu-se iar eu incep sa rad.
-Multumesc dar o stiam si fara sa-mi spui tu ,spun si ii fac cu ochiul .
Shane se uita doar la mine si mi se pare mie sau a uitat sa mai respire?Eeh ,probabil ca nu .
-Mdeci , aveti de gand sa stam toata nopatea aici si sa ratam distractia?intreb .
-Nu , aveam de gand sa punem ultimile detali legate de cursa la punct,spune Evil, dupa care puteti sa va distrati ,continua acesta.
-Am inteles ,cine participa la cursa?intreb curioasa ,sa vad daca are rost sa ma bag si eu sau nu .
-Shane ,John,Eve , chinezul acela nou , Amber si daca vrei tu ,spune Evil iar eu marai la auzul numelui acelei tarfe infecte,Amber..pana si acum imi aduc aminte cum am batut-o pe catea …
~~~~Falshback~~~Jull.Pov.~~~~
Ies din masina ,un Audi R8 negru ,cum o numesc eu Skyller (poate ma credeti o nebuna ca dau nume masinilor mele dar nu-mi pasa ) dup ace am castigat o alta cursa in fata lui Amber,saracuta crede ca ma poate invinge ,hah nici macar peste cadavrul meu .Ma indrept spre garaj cand Amber se pune in fata mea si imi da o palma de zile mari .Ohh nu ,nu cred ca a facut asta.Pentru binele ei ar fage bine sa fuga in celalalt capat al lumi .Ma uit la ea uimita de urmatorul gest al ei cand imi scuipa cuvantul “Tarfa” in fata si incearca sa imi mai dea o palma dar o barez repede si ii prind repede incheietura ducandui bratul la spate,aud cum ii scancesc dintii de durere ,ei asta e ,ea si-a cerut-o cu mana ei. Ii prind parul cu cealalta mana si matur cu ea soseaua ,ii mai dau cativa pumni in burta si in fata incat sa ii ramana niste vanatai de toata frumusetea incat nici macar tonele de machiaj pe care le are de obicei pe fata sa nu le poata acoperi ,apoi ii dau drummul si plec de acolo in directia garajului lasand-o pe Amber pe asfalt scuipand sange.
~~~End Flashback~~~
Ranjesc la frumoasa amintire cu Amber dupa care observ ca Evil si restul au terminat iar cand sa plecam afara le spun ca si eu vreau sa particip la cursa iar ei aproba.Dupa o ora toata lumea incepe sa puna pariurile si concurenti sa se alinieze la linia de start.Am inteles ca sunt in joc 100 de mii de dolari ,e o suma frumusica trebuie sa castig cursa . Traseul nu e foarte greu ,e o sosea lata unde trebuie sa parcurgem un km dupa care se afla un stalp ,trebuie s ail ocolim facand un drift si dupa sa ne indreptam de unde am venit .Eu sunt in mijloc deci imi vad foarte bine concurenti , John e cu al sau Bugatti Veyron negru , Eve cu Mustangul ei rosu ,chinezul cu un Porche , Amber cu un ferarri ,Shane cu un BMW Z4 iar eu cu Skyller un Audi R8 . In fata noastra vine o tipa sumar imbracata cu un pistol in mana ,incepe sa numere 3….2… toti ne ambalam motoarele iar sunetul pe care il scoate Skyller e mai de graba ca un raget salbatic pe langa torsurile celorlalte masini …1 iar tipa trage cu pistolul in aer iar toata lumea a pornit de pe loc … Toti sunt in urma ,Shane e in fata mea iar eu in spatele lui de restul i-am pierdut ,mai sunt cativa metri pana la stalp unde va trebui sa fac un drift perfect .Acum sunt la egalitate cu Shane ,fac driftul si il intrec ,gonesc pe sosea cu peste 300 km/h iar Shane nu se lasa ,suntem din nou la egalitate ,viteza cu care practic alergam pe strada este colosala ,adrenalina imi curge prin vene ,pulsul imi creste atunci cand vad linia de sosire accelerez cat se poate de mult iar cu un singur metru sunt in fata lui Shane trec linia de sosire inaintea lui .Wow asta a fost o cursa pe cinste ,am castigat . Tocmai ce m-am facut cu 100 de mii de dolarii cash in buzunar . Cobor din masina si sunt felicitate de toata lumea … imi iau bani ii pun la loc singur si sa inceapa distractia….
CITEȘTI
<< After Pain >>
Teen FictionEa-cu un trecut nemilos ,cu ochii ca o reflexie a luni ,cu inima frântă înconjurată de ziduri bine apărate, rece ,orgolioasa ,rea ,infernul însuși...îl întâlnește pe el. El-imaginea masculină a ei ,cu ochii ca două safire albastre ,un înger decăzut...