Capitolul 14

141 9 0
                                    

Capitolul 14 "La multi ani ,Julie"

~~~Jull.Pov.~~~

Mda, hei tuturor,azi e ziua mea de nastere ,la multi ani mie..Dupa incidentul cu Shane de la sala ,nu am mai vorbit de loc cu el ,desi mergeam aproape in fiecare zi la garaj,il vedeam mereu cu capul intr-o masina,parca ma evita.Il prindeam ca se uita la mine,dar cand ma uitam la el ,isi intorcea privirea.Toata saptamana am lucrat pe la garaj,iar ieri am fost cu Eve sa cumparam tot ce trebuie pentru petrecerea de diseara.21 de ani, a trecut atat de repede timpul. M-am trezit cam de vreme azi asa ca nu am ce face decat sa beau la cafea pana ma lasa inima ,dar pacat ca nu am o inima , si sa fumez.Ma joc putin cu Alpha prin casa ,am mancat ceva si ma suna Eve:

-Jull ,la multi ani tarfa ce esti,mi-ai mancat zilele te iubesc !

-Catea,si eu te iubesc, mersii,vezi ca mi-e foame de zile,mai ai?

-Pentru tine,oricand ,spune si radem amandoua.

-Bun,deci , la ora 22 incepe petrecerea ,la 21 ne intalnim la garaj sa pregatim tot .

-Am inteles sefa,mai vorbim ca sunt cu masina si ma duc la cumparaturi .

-Sper sa faci accident,ne vedem,pa!

-Nu scapi tu asa usor de mine,pa!

Si cu astea fiind spuse,e ora 17 si e prea multa liniste in casa,ma duc pana in camera mea sit rag cartea neagra din biblioteca,aceasta se desparte iar acum in fata mea se afla intreaga lume cibernetica,imi trag un scaun si incep sa umblu pe calculator,si incep sa caut date despre Ryan.Se pare ca are un om infiltrate,cu siguranta e vecinul cel nou,ultima oara a fost vazut acum cateva zile impreuna cu o dama de companie la un dineu al mafiotilor in Italia,ma gandesc oare cand va fi lovitura.In fine,e ziua mea nu trebuie sa ma gandesc la asta ,observ ca eram atat de pierduta in calculator ca nu am observant ca deja e ora 19:30 ,trebuie sa ma pregatesc. Ma duc sa fac o baie ,dupa mai bine de o jumatate de ora de rasfat ies din cada,dupa imi usuc parul si ma indrept spre dulap.Decid sa imi iauniste boxerii negri din dantela,un sutien cu tinte negru,o pereche de blugi scurti foarte minuscule si un tricou negru pe care il leg chiar dedesuptul saniilor.Parul mi-l intend cu placa ,ma machiez simplu si cam atat.In picioare optez pentru o pereche de botine negre cu toc mare,ma uit in oglinda si arat perfect.E ora 20:40 ,e timpul sa plec.Il pup pe Alpha ,iau cheile si telefonul si plec la garaj.

Ajunsa la garaj,Jull observa ca toti erau aici deja.Se da jos din masina si intra in garaj.

-La multi ani !tipa toata echipa in cor ,inclusiv Shane.

Fiecare a mers si i-a daruit un cadou in cutiute impachetate,au inceput sa puna bauturiile iar lumea incepea sa vina si sa fie cat mai multi.Muzica asurzitoare iesea din boxele din afara garajului,toata lumea avea cate o bautura in mana,unii dansau altii stateau pe margine.

-Hai sa dansam si noi ,striga Eve ca sa o pot auzi .

Nu spun nimic,caci ma trage deja de mana spre multime,cand ajungem la mijloc incepem sa dansam lasciv ,vocea Rihannei suna puternic in boxe. Ne unduim corpurile una langa alta,ne atingem peste tot si ne miscam pe ritmul muzicii ,toata lumea fiind cu ochii pe noi.Dupa jumatate de ora ,in timp ce dansam ,pe Eve a rapit-o un tip,mama ce m-ai captura,daca nu si-o trag acum sigur o bat . Continuam sa dansez de una singura,dadeam din cap,din maini pana cand am simtit pe cineva in spatele meu,si-a pus mainile pet alia mea ,ca sa nu ma intorc,dar deja stiam cine e ,parfumul acela..nu as putea sa il confound niciodata.Asa ca ii fac jocul,incep sa ma frec de Shane excitandu-l ,ma frec cu fundul de barbatia lui ,si il aud cum scoate un geamat infundat,incep sa ma misc tot mia lasciv iar el isi pune capul in scobitura gatului meu si ma pupa pe gat ,si ma musca de lobul urechii.Dupa putin timp,il observ pe John cum ma cauta prin multime,cand ma observa,ranjeste si imi face semn cum ca miezul noptii e pe apoape iar iadul e pregatit.Ma dezlipesc de Shane cu regret dar a venit momentul asteptat.John vine cu o masina oare care pana in mijlocul multimii si o opreste,Eve s-a dat si ea jos din masina si a venit spre mine:

-Pregatita?

-Ca niciodata,sa se dezlantuie iadul,am strigat cat am putut de tare.

Cu astea fiind spuse ,muzica a fost data si mai tare,eu cu Eve ne-am urcat pe masina si am inceput sa dansam,toate privirile erau pe noi,toate luminile s-au stins iar neoanele au fost aprinse.John ne-a aruncat sticlele de Jack ,si noi am inceput.Am deschis cu Eve sticlele si am inceput sa ne turnam pe noi ,eram acoperite toate in alcool,am inceput sa ne miscam lasciv un ape langa alta,peste cateva minute ne-am dat tricourile jos ,ramanand in sutien,ne frecam una de alta,iar acum vine punctual culminant,ne-am sarutat. A fost mai mult de distractie,deci nu va face-ti probleme,nu as putea s ail insel pe Shane cu o fata.O Doamne,ce?? Sa il isel pe Shane,da ,prea mult alcool,aberez deja.L-am zarit pe Shane in multime ,se uita la noi,si isi musca buza,cand m-am uitat mai jos ,se pare ca i-am trezit amicul ,rad in sinea mea.

Dupa multe alte ore de dansat si baut ,toata lumea a plecat acasa si a ramas doar gasca noastra.

-Cine cu cine merge acasa?spun eu.

-Fiecare cu ce a venit,zice John.

-Frate,sunt mai beata decat un hipopotan cu palarie mov care face prajiturele cu ciocolata si mie nu imi da.

-O Doamne ,nu are niciun sens ce ai spus,chiar esti beata.

-Spune-mi ceva ce nu stiu,oftez eu.Vreau acasa.

-Poi hai sa te duc,zice John.

-Nu,vreau ca Shane sa ma duca,spun iar toti raman socati.

-Bine atunci,Shane sa ai success!spune John.

Dupa asta,Shane ma ia si ma baga in masina lui si pornim spre casa,ajungem la apartamentul meu cu greu.

-Incearca sa mananci ceva sis a te culci dupa,spune Shane.

-Dar nu imi e pofta de mancare,ci de tine.Ma duc spre el ,si il iau prin surprindere cand il sarut,limbile noastre danseaza pe un ritm al naibii de incitant ,si lupta pentru dominatie,ma prinde de fund si ma ridica ,obligandu-ma sa imi pun picioarele dupa talia lui.Se aseaza pe canapea n intrerupand sarutul,dau sa imi deschid sutienul dar se opreste.

-Nu Jull,esti prea beata,iar cand te vei trezi sigur vei regreta .

-Nu voi regrete nimic,spun si dau s ail sarut din nou dar ma respinge.

-Jull,te rog opreste-te.

-Off,bine,ramai cu mine?

-Vrei sa stau cu tine,sis a dormim impreuna?

-Da,haide!il iau de mana si il trag spre dormitor,cand intram ma trantesc in pat iar el se pune langa mine dar pastreaza distant.Ma trag mai aproape de el ,astfel imi pun capul pe pieptul lui iar el isi pune mana pe dupa talia mea.Nu spunem nimic,ii aud ritmul inimii si e foarte rapid,in cele din urma adorm dar nu inainte sa aud foarte vag ce spune Shane:

-Oh Jull,ce-mi faci tu mie?

Si adorm ,ma scufund in lumea viselor,unde totul e posibil.

<< After Pain >>Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum