Capitolul 3 “Atraction “
Evil incepe sa vorbeasca:
-Hei queen…..si John !
-Foarte dragut din partea ta Evil ,spune john dandu-si ochii peste cap.
-Mda ,in fine ,v-am chemat aici ca sa vil prezint pe Shane ,dupa cursa din seara asta ma voi decide daca intra in echipa sau nu ,spune Evil
-Interesant ,spun pe un ton rece …ne dandu-mi ochelarii fumuri jos de pe ochii
-Mda ,deci ,eu sunt Shane ,cu Eve si Daniel am facut deja cunostinta ,voi cine sunteti?spune asa zisul Shane.
-Eu sunt John ,viitor coechipier cu tine ,spune John pe un ton prietenos.
-Incantat,spune Shane, iar tu esti?
-Total neinteresanta ,spun pe un ton dur si rece.
-Auch ,papusa asta m-a durut profund ,ia lasa tu vrajelile si spune-mi cum te cheama ,vine si se apropie de urechea mea soptindu-mi “Promit ca voi fi bland”…
Il imping de langa mine cu o forta mare ,se pare ca anii de antrenament au dat roade:
-Sa nu mai imi spui in viata ta papusa ,sau nu vei mai avea o viata ..cat despre numele meu ,esti cam surd ,Evil mi-a rostit numele , e “queen” , spun pe un ton acid.
-Queen ,interesant dar eu vreau sa iti stiu adevaratul nume pa-pu-sa ,spune silabisind ultimul cuvant.
-Nu e treaba ta cum ma cheama , si pentru binele tau as spune sa ma respecti avand in vedere ca sunt sefa ta jigodie ,spun rece.
-Auzi ,sefa mea ,si incepe sa rada , o copila ca tine sefa mea? Asta este cea mai buna gluma pe care am auzit-o vreodata ,spune pe un ton batjocoritor … Si daca esti atat de tare in gura ,de ce nu iti arati ochii ,te temi cumva?
~~~Shane.Pov.~~~
Dup ace am rostit acele cuvinte ,blondina din fata mea ranjeste si incepe sa rada.Ok,ce a fost asta?Pe langa ca e o buncaiune ,e slabuta dar nici un schelet ambulant ,are forme voluptoase,hmm mi-as face de cap cu ea …dar se pare ca e cam bipolara.
-Scumpule daca imi arat ochii voi fi nevoita sa te omor ,spune pe un ton usor amuzat.
-Eeh nici chiar asa , ce culoare au ochii tai ?Caprui ,albastrii,verzi? Haide ,sunt sigur ca nu au nimic special in ei ca sa ii ti ascunsi .
In cele din urma ,blondina din fata mea isi da ochelari fumuri jos dar isi tine ochii inchisi.Lasa un oftat si isi deschide ochii atintindu-ma cu privirea.Doamne are ochii cenusii ,e ceva …wow ,nu am cuvinte ,sunt cei mai frumosi ochii pe care i-am vazut in viata mea ,in tot cei 22 de ani ai mei ,sunt superbi .
-Deci,esti multumit ?spune ea pe un ton de diva.
Incerc sa imi revin din transa dar imi e imposibil , respiratia mi s-a oprit ,parca timpul zboara ,am ramas doar noi doi in incapere sau mi se pare mie?In cele din urma ,si spun pe un ton ragusit :
-Foarte multumit ,nu inteleg cum de o intepata ca tine poate avea cei mai frumosi ochii din lume?spun pe un ton lingusitor.
-O sa o iau ca pe un compliment si am sa iti ignor jignirea ,spune ea dupa care se indeparteaza de mine,urca scarile garajului si dusa a fost .
~~~Jull.Pov.~~~
Am urcat sus ne mai vrand sa ii aud comentarile rautacioase la adresa mea.Mai sunt 2 ore pana la petrecere ,am destul timp sa ma pregatesc ,si ahh sa nu uit si de cursa din aceasta seara.Mi-a soptit o pasarica ca Shane va concura ,deci de ce sa nu ne bagam si noi in cursa,sa ii stricam sansa de a castiga ? Eeh ,zic si eu … Bun ,avem 2 ore la dispozitie sa ma pregatesc. Urc repede pana in camera mea provizorie de pe aici ,cate amintiri am aici…primele beti ,puiurile de somn de dupa antrenamente …cate amintiri . Ma duc in baia frumos amenajata ,de nuante alb-rosu sa fac un dus lung si bine meritat.Ma dezbrac de hainele mele ,si le las sa cada pe gresia rece .Intru in dus ,ma las rasfatata de jetul de apa cald …fac un dus de 30 de minute dupa care ies si ma duc inspre dressing .Imi aleg lenjeria intima neagra , un maiou larg si transparent alb pe care scrie “Take the best ,Fuck the rest” ,o pereche de colanti negri din piele ,o vesta de blugi de culoare inchisa iar in picioare am optat pentru niste botine negre cu tinte cu toc de 15 cm . Ma machiez doar cu tus si putin fard …dar sa nu uitam rujul de un rosu aprins .Parul mi-l usc cu feonul si il las sa cada liber pe spate .Ma uit pentru ultima oara in oglinda , imi pun revolverul la spate ,ma uit pe ceas si vad ca timpul meu sa scurs .Ies din camera ,ma indrept spre scari ,cobor ,iar cand ajung jos....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hei guys , am ajuns deja la capitolul 3 ,wow. Mda ,observ ca ,cartea mea nu prea are mare succes si Doamne ce mult va sinchisiti sa lasa-ti niste voturi . Stiu ca la inceput nu prea ai multe lecturi ,voturi si toate cele dar totusi . Ma faceti sa cred ca nu o sa ajung nicaieri cu cartea si ca e doar o mare dezamagire ....
Totusi voi continua cartea ,pana cand nu stiu dar sper ca ,cu ajutorul vostru si cu o mica atentie din partea voastra o voi face pana la final . Love you guys :*:*:*
CITEȘTI
<< After Pain >>
Teen FictionEa-cu un trecut nemilos ,cu ochii ca o reflexie a luni ,cu inima frântă înconjurată de ziduri bine apărate, rece ,orgolioasa ,rea ,infernul însuși...îl întâlnește pe el. El-imaginea masculină a ei ,cu ochii ca două safire albastre ,un înger decăzut...