Capitolul 2 “Him”
Ma trezesc dimineata pe la 11 AM , mda ce mai dimineata .Ma duc inspre baie imi fac rutina obisnuita .Dupa ma duc in bucatarie ,imi fac o cafea imi iau pachetul de tigari si ma duc pe tereasa ,pe balconul apartamentului meu.Mda stau intr-un apartament de lux , intr-un bloc cu 20 de etaje , eu fiind la ultimul . Ma duc pe terasa ,imi beau linistita cafeaua ,fumez cateva tigari iar cand sa mai scot una din pachet telefonul meu incepe sa sune din dormitor .Ma duc si raspund la telefon .
-Alo?spun cu un ton rece.
-Hey queen ,ce faci ? spune John cu un ton de “am chef sa fac vreo prostie” …(mda ,cred ca am omis o parte in care va spuneam ca fac parte dintr-o echipa care lucram pentru Evil …aflati voi pe parcurs mai multe detail , suntem patru in echipa eu ,John,Eve si Daniel)
-Fumez pe balcon , acum sunt in dormitor…acum spune care-I spilu?zic pe un ton indescifrabil.
-Mdeci , directa ca de obicei , trebuie sa mergem la garaj ,Evil vrea sa ne faca cunostinta cu un nou tip care se pare i-a atras interesul.
-Ok ,si ce treaba am eu cu el?
-Poi mai intai trebuie sa mergem sa il intalnim si dupa trebuie sa mergem la clubul lui Evil sau sa ramanem la garaj pentru cursele de asta seara ,cred ca tipul cel nou va concura.
-Mda poi bine atunci,eu nu am chef de club in seara asta deci cred ca o sa ramanem la cursa ,as vrea s ail testez pe tipul cel nou .
-Cum vrei tu queen ,am sa il anunt pe Evil , in doua ore sunt la tine sa te iau sa mergem la garaj inainte sa se stranga lumea.
-Bine ,te astept.Pa.
-Pa queen .
Si cu astea fiind zise ,ma duc pe terasa strang pe acolo si dupa sa merg sa ma pregatesc.Am doua ore la dispozitie sa ma pregatesc .Ma duc mai intai la baie sa ma relaxez putin , dau drumul la apa in cada mare si alba ,pun spumant si acum sa asteptam .Dupa ce s-a umplut cada ,-a dezbrac de tricouul negru si lenjeria intima si intru in cada.Ma relaxez o ora in cada ,curatandu-mi trupul si spalandu-mi parul .Ies din cada ,imi usuc parul si ma sterg pe corp ma duc in dressing ,ia sa vedem cu ce ne imbaracam .Avand in vedere ca e vara o sa imi iau lenjeria intima neaga din dantela , o pereche de blugi scurti hmm…o sa arate bine noroc ca am picioarele lungi,pana dupa jumatatea coapselor ,un maiou fosfor deasupra buricului , in picioare optez pentru o pereche de converse albi josi ,o geaca de piele neagra pentru a-mi ascunde revolverul de la spate din betelia blugilor .Ma machiez putin nu foarte strident ,blush ,dermatograf,rimel si cam atat .Ma uit la telefon si vad ca e ora 2 PM trebuie sa vina John ,ies din apartament si vad masina lui John un Bugatti Veyron negru ,ii fac semn ca imi iau masina mea .Ma duc spre Lamborghiniul Aventador tot negru al meu , intru in masina ,iesim din parcarea subterana si dusi suntem .Garajul se afla undeva la periferia orasului ,intr-o padure pentru a nu fi descoperiti de politai. John intra primul pe poteca si isi parcheaza masina inclinat ,eu urmandui gestul . Oberv garajul deschis ,Eve si Daniel beau un suc la barul improvizat iar Evil vorbeste la biroul improvizat in garaj ,nu cel de la etaj , cu un tip ,presupun ca el e cel nou .Hmm ,e sexy ,arata bine , pot vedea patratelele de sub tricoul lui alb ,e brunet si cu ochii albastri .Bunaciuneeee,stiga constiinta mea .Ajungem in dreptul lor si….
CITEȘTI
<< After Pain >>
Подростковая литератураEa-cu un trecut nemilos ,cu ochii ca o reflexie a luni ,cu inima frântă înconjurată de ziduri bine apărate, rece ,orgolioasa ,rea ,infernul însuși...îl întâlnește pe el. El-imaginea masculină a ei ,cu ochii ca două safire albastre ,un înger decăzut...