Capitolul 7

254 13 0
                                    

Capitolul 7 “Blue eyes ..and new neighbor”

Sunt la trei strazi departare de casa ,stau la semafor.Da ati vazut bine,stau la semafor  .Nu am niciun chef ,niciun chef de viata asta atat de complicata .Cer prea mult? Vreau doar sa ma duc acasa sa fac un dus lung,sa mananc ,sa ma joc cu Alpha ,sa dorm si sa ma relaxez ascultand muzica buna.Langa mine ajunge un Kawasaki ,imi face din cap si se uita la semafor ,face din maini sa o iau drept.Oricum o luam drept ,deci ,de ce nu? O mica cursa nu strica niciodata.1…2…3… si am pornit ,el porneste intr-o roata ,imi pot da seama dupa imbracaminte si fizionomia corpului ca e baiat sau barbat ma rog . Il intrec usor si dupa trei strazi o iau la dreapta pe o straduta mai ingusta apoi la cativa metri la stanga intrand in paracrea subterana ,am ramas in acelasi haine de la sala .Ma indrept spre lift dar observ pe cineva dupa o masina ,e imbracat in negru si pare ca se indreapta spre o masina.Eeh nu e nimic de care ar trebui sa imi fac griji banuiesc . Intru in lift iar dupa mine intra grabit un baiat de aproximativ 24 de ani ,imbracat la costum ca la patru ace .Apas butonul ce indica etajul 20 iar el apasa butonul pentru etajul 19.

-Buna,sparge el tacerea usor stanjenitoare.

-Buna,raspund in cele din urma dandu-mi cu o mana prin par.

-Numele meu este Carter ,iar tu esti?

-Jull ,spun sec.Te-ai mutat de mult pe aici?Sunt  sigura ca nu v-am mai vazut pe aici domnule.

-Nu ma lua pe mine cu domnule ca nu sunt chiar asa batran ,rade el.M-am mutat acum cateva zile sunt din Miami .

La mentionarea acestui oras,am impietrit .In mai putin de o secunda toate amintirile de acolo mi-au reaparut in minte .

-S-a intamplat ceva ?

-N-nu ,nimic doar ca ,sti ceva? nimic .Nu sa intamplat nimic.Usile liftului se deschid la etajul meu iar eu o iau la goana spre usa apartamuntului meu nu inainte de a striga un “Pa” prelungit ne mai asteptandu-i raspunsul . Deschid repede usa apartamentului ,nu apuc sa intru bine ca Alpha e deja pe mine.

-Alpha sezi!ordon .

El ma asculta cuminte,trec pe langa el si ma duc in camera mea imi iau din sifonier niste pantaloni de yoga,lenjerie intima alba si un maieu alb transparent si intru in baie . Pornesc dusul in timp ce ma dezbrac . Ma uit in oglinda mare de pe usa bai si constat ca am slabit ,trebuie sa pun ceva pe mine inapoi . Intru in dus si incep sa imi masez corpul cu gelul de dus ,imi spal parul si il clatesc .Cand imi inchid ochii doua safire albastre imi apar in fata facandu-ma sa simt cativa fiori pe sira spinari . De ce ma gandesc doar la cei ochii? De ce? Continui sa ma indreb dar raspunsul nu vine .Ies din cabina de dus si ma schimb in hainele pe care mi le-am ales . Ma indrept spre bucatarie ,in tot acest timp Alpha ma urmareste . Ma uit prin frigider si se pare ca am de toate , am o pofta nebuna de lasagna.Dar cand sa ma pun sa gatesc imi suna telefonul din dormitor,ma duc dupa el fara sa ma mai uit la appellant.

-Hei bitch ,ce faci? Spune Eve,recunoscandui vocea.

-Hei bitch,tocmai ce ma pregateam sa imi fac ceva de mancare .Acum spune adevaratul motiv pentru care m-ai sunat pentru ca sunt sigura ca nu m-ai sunat pentru sanatate.

-Mda ,directa ca de obicei .Te-am sunat sa iti spun ca maine avem un transport care trece prin L.A. care trebuie s ail furam .Maine la ora 21 fix tir-ul va intra in L.A. iar noi il vom astepta la iesire in partea cealalta a orasului la 22 fix .Vor fi trei masini care trebuie sa asigure transportul.Dupa ce furam tir-ul ,marfa trebuie dusa in depozitul subteran de sub garaj.

-Ok,am inteles sefa,cine mai participa la furt si ce marfa e?

-Marfa e cocaina pura si la transport vom vedea cum ne organizam inainte de plecare.La 20 fix sa fi la garaj si echipata .

-Bine am inteles, altceva?

-Ar cam fi ceva , ce se intampla intre tine si Shane?

-Nimic,absolute nimic.

-Haide ma ,pe mine nu ma poti minti .

-Nu te mint ,spun pe un ton acid imaginea celor doi ochii albastri reaparandu-mi in minte.

-Bine sa spunem ca te cred,ne vedem maine,pa.

-Pa. Astea fiind spuse ,termin de vorbit cu Eve si ma duc din nou in bucatarie. Ma pun sa gatesc iar intr-o ora lasagna mea e numai buna de mancat. Iau tava din cuptor si imi dau doua bucati mari si sanatoase si le pun in farfurie . Ma duc pe canapé  si incep sa mananc uitandu-ma in gol si gandindu-ma la acei ochii albastri . Imi scutur capul si pornesc televizorul uitandu-ma la American’s got talent ,la auditi . Dupa ce termin de mancat ma joc putin cu Alpha si ma pun sa ma uit la film dar tot mie foamne ,comand pizza de la pizzeria de peste drum ca sa ajunga mai repede . Caut un film bun si ma hotarasc sa ma uit la filmul “Sinister” .Astept 15 minute pana cand soneria se aude. Ii platesc cele doua cuti de pizza tipei brunette si ii inchid usa . Dupa aproape doua ore termin de mancat pizza si de terminat filmul .Dau drumul la muzica si incep sa cant si eu si sa ma zbengui prin sufragerie alaturi de Alpha ,melodia lui Fergie -Little party never kills nobody e data la maxim iar basii boxelor din sistemul pe care il am ,probabil deranjez vecini dar cui ii pasa?Mie una nu imi pasa.  Se face ora 00:00 si hotarasc sa ma duc la culcare . Strang prin sufragerie si ma duc in camera mea ,ma plimb prin intuneric fara nicio frica .Intunericul e casa mea ,de ce mi-ar fi frica? Ma pun sub plapuma rece deasupra patului si ma intorc cu fata spre usa ,Alpha se pune langa mine adormind. A fost o zi epuizanta. Gandindu-ma la toate prostiile am adormit cu gandul la cei doi ochii albastri care presimt ca ma vor conduce spre o greseala fatala.

Probabil vi se pare scurt,stiu. Pe parcurs o sa incerc sa fac capitole mai lungi dar am atatea idei si trebuie sa le pun cap la cap pe fiecare si nu pot sa pun mai multe idei intr-un singur capitol deoarece ar iesi un mare ghiveci :)). Si nu e asa usor sa dezvolti o ideie asa ca sper ca ma intelegeti. Va pup pe toti cititori mei si cei pe care o sa ii am ,va iubesc :*:*:* Fana mea #1 DyanaDia cautati-o si voi pe wattpad ,si ea scrie o carte foarte faina :*

<< After Pain >>Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum