Capitolul 6 “Box and gun shots …million dollars baby“
~~~Jull.Pov.~~~
Am ajuns repede la garaj .I-am salutat pe toti de acolo si am urcat repede in camera mea de acolo stiam ca am ceva haine pe acolo de schimb . Ajung repede in camera mea si fac un dus rapid . Dupa ma schimb intr-o bustiera neagra , pantaloni scurti de trening tot negri si adidasi .Cobor jos si alerg spre sala de antrenamente de langa cladirea de langa garaj care e sus. Ajung acolo repede imi iau din dulapul meu din vestiare un prosop si o sticla cu apa. Intru in sala de sport ca sa spun asa ,si ma indrept spre banca imi iau manusile de box si ma indrept spre sacul de box care din pacate va avea de suferit pentru ca am sa-mi vars toti nervi pe el . Bun ,ma aflu in fata sacului de box ,concentreaza-te Jull pe ce urasti cel mai mult pe lumea asta ,intotdeauna.Incep sa lovesc sacul cu pumni ,ba cu stangul ba cu dreptul ,simultan ,maid au si cu piciorul ,concentreaza-te Jull pe ceea ce urasti cel mai mult pe lumea asta,pe Ryan .Ahh ,furia pune stapanire pe mine si intensific miscarile ,si mai rapid si mai tari ,ma aflu pe alta lume ,lumea urei,furiei ,lumea lui Ryan.Tip ,tip de furie in timp ce lovesc fara oprire sacul de box care mai are putin si iese din parete sau tavan.
-Gahhhhh Ryan sa te ia dracu!Haide Jull !
O ultima lovitura si sacul de box pica ,de-a dreptul a iesit din perete .Nu stiam ca furia mea va duce pana aici dar asta e o sa cumpar unul nou .Ma indrept spre banca imi dau manusile jos, iau prosopul si ma sterg cu el pe fata ,piept si maini ,beau apa si acum sunt gata pentru a merge spre poligonul improvizat de noi cu un etaj mai sus.Cand imi ridic privirea il vad el , imbracat in haine negre ca si mine doar ca el are un tricou stamt prin care I se vad patratelele si blugi stamti ,Adonis in persoana.
~~~Shane.Pov.~~~
Dupa ce a plecat ea ,mananc putin dupa care ma imbrac si plec spre garaj sigur trebuie sa fie acolo.Avem ceva treburi nerezolvate,cum ar fi ce dracu a fost faza de dimineata. Parchez in fata garajului ,ii salut pe toti si intreb de ea . Ei imi spun ca sad dus la sala de antrenamente care este in cladirea de langa garaj. Urc repede si si o vad pe ea cum loveste sacul de box.Loveste atat de tare acel sac incat cred ca va iesi din perete,nu mai are mult.E ca fata aceea din filmul Million Dollars baby ,deparca viata ei ar depinde de asta.O strig dar nu ma aude cred ca e prea concentrate pe ceva sau cineva de loveste sacul atat de tare si cu o asemenea forta .O aud zicand “Haide Jull” deci cred ca asa o cheama pe ea . Jull ,cred ca vine de la Julie ,ce nume frumos. Mai spune un nume dar nu il iau in considerare dupa inca 5 minute sacul pica pe jos ,iesind din perete.Fata asta ma sperie. Vine spre banca ,se aseazaisi da jos manusile si se sterge atat de lent incat cred ca o sa o iau razna .Cand isi ridica privirea asupra mea se uita putin la mine dupa care imi spune…
~~~Jull.Pov~~~
-Ce dracu cauti aici?
-Buna si tie Jull,zambeste spre mine…
-Inseamna ca stai de ceva vreme aici daca imi sti numele ,ok.
-Cam asa ceva.
Ma ridic ,trec pe langa el si ma indrept spre poligonul improvizat de mai sus ,ma duc spre un dulap si scot un CZ 75 Compact USA si ma indrept spre linia rosie de unde trebuie sa trag ,tinta se afla la 30 de metri departare ,va fi usor. In tot acest timp Shane umbla dupa mine si se uita mirat la ce urmeaza sa fac ,dar cui ii pasa?
-Ce ai de gand sa faci?intreaba atunci cand incerc sa fixez tinta.
-Sa trag cu pistolul ,ce altceva as putea face cu un pistol in mana?
Fixez tinta si trag de 5 ori una dupa alta nimerind in inima tintei de fiecare data facand o floare din gloante. Trec pe langa Shane care e cu gura cascata .
-Inchide gura ca intra musca,il tachinez iar el isi revine
-Tocmai ai facut o floare in inima tintei din gloante ,cum e posibil?
-E floare la ureche,fi atent acum.
Iau o esarfa neagra si mi-o leg la ochi ,si incep sa trag din nou in alta tinta.Cand imi dau jos esarfa ma uit la Shane care e cu ochii cat cepele si gura cascata , ma uit spre tinta si observ ca e ca precedent doar ca un glont e putin mai la stanga,trag un alt glont ca sa fie perfect si spun catre Shane care inca e cu ochii cat cepele:
-Nu era perfecta ,il tachinez
-Doamne,nu esti cumva robot?
-Nu iubire,nu sunt un robot ,sunt doar o fiinta vie fara inima ,altceva?
-Am venit dupa tine sa vorbim,marturiseste acesta
-Da-i drumul ,sunt numai urechi ..spun intre timp arunc banuti in aer dupa care trag cu pistolul si nimeresc banutii de fiecare data.
-De ce ai plecat azi dimineata?
-Aveam treaba.
-Ce treaba?
-Asta nu mai e treaba ta,marai .
-Bine,bine am inteles atunci ce e cu cosmarul de azi-noapte?
-Nici asta nu e treaba ta .
-Ba eu cred ca e .
-Ba nu e ,acum as spune ca mi-a facut placer sa vorbesc cu tine dar as minti,pa-pa.Cu astea fiind spuse fug repede pe scari ,urc in masina si ma duc inapoi acasa.
Mda stiu,cam scurt dar la ora asta cam atat pot face.M-am straduit sa fac asta pentru cineva deci sper sa iti placa Diana :* Habar nu am cum sa pun dedicatie asa ca sorry Dia :)))
CITEȘTI
<< After Pain >>
Teen FictionEa-cu un trecut nemilos ,cu ochii ca o reflexie a luni ,cu inima frântă înconjurată de ziduri bine apărate, rece ,orgolioasa ,rea ,infernul însuși...îl întâlnește pe el. El-imaginea masculină a ei ,cu ochii ca două safire albastre ,un înger decăzut...