6. Doğum Günü

240 27 114
                                    

Bu kitap sadece eğlence için yazılmıştır!!
Ciddiye almayınız.
Lütfen chat e başka kitaplardan alıntı bişey yazmayınız. Rica edilir.

***

Defne'nin Ağzından

Abimle yeni okulumdan çıkmış, eve doğru gidiyorduk. Ömer'ler ile aynı sınıftaydım. Yüzümde silinmeyen bir sırıtma vardı. Abim benden iki adım önde yürüyordu. Tabii benim sırıtmamı görmüyordu.

"Seni eve bırakıp, restorana geçeceğim. Canın çok sıkılırsa Güney'lere gidebilirsin. Belki gecikirim, bilmiyorum. İşimin yoğunluğuna bağl..."

"Abi."

"Efendim?"

"Bugün pazar!"

"Biliyorum." dedi istifini bozmadan.

"E restorant bugün kapalı olmalı."

"Evet."

"Abi! Düzgün cevaplar ver de, seni anlayabileyim!" dedim birazcık sesimi yükselterek.

Bir süre duraksadı, sonra konuşmaya başladı. "Şöyle ki, bugün restorantta özel bir konuğumuzu ağırlayacağız. Ve bu işi çalışanlara yaptıramam."

"Peki."

...

Daha evin önüne varmadan canımın sıkıldığını söyleyip, Mahperi'lerin evine gittim. Ben gelince Ömer'i de çağırmıştı Mahperi.

Şu an ise bana okulu anlatıyorlardı. Kimin ne olduğunu, kimlerle konuşup konuşmamam gerektiğini, yazılı olmayan kuralları ve evet, araya birazcıkta dedikodu kaçmış olabilir.
Dedikodu yapmayı sevmezdim, Ömer ve Mahperi ile tanışmadan önce...

"Sude var bir tane. Sarışın bir yelloz. Ondan uzak dur!" Mahperi sakin sakin konuşurken bir anda bağırınca sıçradım.

"Ne bağırıyorsun be!?" dedim kaşlarımı çatarak.

"Ne bağırıyorsun sen kıza!?" Aynı anda Ömer de konuşmuştu.

"Ayol asıl siz niye bağırıyorsunuz!?" dedi Mahperi isyan ederek.

"Öf tamam susun artık. Sizin yüzünüzden arka sokaklar izleyemiyorum!" Güney abi elindeki cipsle bize sizden tiksiniyorum bakışları atıyordu. Gözleri Ömer ile Mahperi'nin arasında gidip gelirken, beni farkedip gülümsedi. Ağzında sakız mı vardı onun?

"Hoş geldin kız! Abin nerede?" Bu soruyu sorar sormaz Mahperi ve Ömer'e geri döndü Güney abi. Tabii kaşlarını çatmıştı ve olmazsa olmaz sizden tiksiniyorum bakışını atmayı da unutmadı. "Eğer bir daha çıtınız çıkarsa şu terliği poponuza yersiniz!" dedi tehditkâr bir ifadeyle. Ayaklarına baktığımda; ayak ucunda tavşan olan beyaz bir panduf vardı.

Yeniden bana döndü ve gülümsedi. O sakızı çıkarmalıydı! "Sen konuşabilirsin aşko." Sonra yeniden Mahperi ve Ömer'e döndüğünde gözlerini kısıp, iki parmağıyla gözüm üzerinizde işareti yapıp yavaş yavaş geriye doğru gitmeye başladı.

Tamamen arkasını döndüğünde, üzerinde Hello Kitty desenli pijamasını görmem kıkırdamama sebep oldu. Sonra arkasından bağırdım. "Pijama nereden Güney abi!?"

Arkası dönük yürümeye devam ederken o da bağırdı. "Pazardan! Canım anam almış! Sen de istiyorsan Mickey Mouse desenli pijamam da var!"

"Onu ben aldım!" diye bağırdı Mahperi.

"Anne! Mahperi benim pijamamı alıp, klozete batırıp çıkarmış!"

Mahperi, "Yalanını s..." diye cümleye başlarken onu durduran Güney abi olmuştu.

Yeni Komşu (ASKIYA ALINDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin