Pomysł na rozdział jest od mary-gremlin ! Widząc go, udało mi się w głowie wymyśleć nieco scenariuszy, dlatego uznałam, że czemu by nie!
Pełny tytuł rozdziału:✧ Kiedy dostajesz od niego pluszaka/maskotkę ✧
Mam akurat wenę na fluff rozdziały, ale obiecuję, że pojawi się też wkrótce rozdział ze smaczkiem NSFW.
Zanim przejdziemy do rozdziału, parę informacji go dotyczących:
1. Pod każdym scenariuszem będzie obrazek (*khy* zajebany *khy* z *khy* Pinteresta *khy*) przedstawiający mniej więcej ową maskotkę, jaką dostała [Reader].
2. Oznaczenie ,,~" będzie oznaczało Flashback. Oczywiście w niektórych scenariuszach.
★ Nakajima Atsushi ★- Dasz radę [Y/N]-chan! - powtarzał Atsushi, stojąc za Tobą i przyglądając się uważnie Twojej skupionej twarzy. - Jeszcze trochę i Ci się uda!
Delikatnie wysunęłaś język, jak to miałaś w zwyczaju, gdy byłaś czymś mocno zajęta. Cała Twoja uwaga była w tym momencie skupiona na automacie, z którego próbowałaś złapać pluszaka do wygrania.
Pod koniec Waszego wspólnego wyjścia zdecydowałaś się zagrać na automacie, by wydać ostatnie pieniadze, jakie ze sobą dziś wzięłaś. Nie miałaś ich już za wiele, dlatego starczyło Ci tylko na jedno zagranie. Trzeba przyznać, że przez jakiś czas szło Ci całkiem nieźle.
Ostatecznie jednak nie udało Ci się wygrać jakiejkolwiek maskotki z automatu. W ostatniej chwili maszyna się zatrzymała, upuszczając przy tym pluszaka na stos innych.
- No trudno, zdarza się... - westchnęłaś nieco zrezygnowana. Odsuwając się od automatu. Nakajima spojrzał na Ciebie współczującym wzrokiem. Nawet jeśli nie było Ci jakoś bardzo przykro, jasnowłosy bardzo chciał, byś się uśmiechnęła. - Chodź, Atsushi. Wracamy.
- Poczekaj chwilę, [Y/N]. - odezwał się tygrysołak, kiedy zaczęłaś się kierować w stronę wyjścia. Zatrzymałaś się nieco zaskoczona obrotem spraw.
Gdy tylko odwróciłaś się do chłopakaz chcąc zapytać, o co chodzi, zauważyłaś, jak ten wrzuca monetę do automatu, na którym wcześniej grałaś. Przekrzywiłaś swoją głowę nieco na bok, spoglądając zaciekawiona. Niedługo potem podeszłaś do Atsushi'ego, przyglądając się temu, jak sobie radzi.
Zauważyłaś, że Nakajim'ie udało się złapać w szczypce pluszowego, białego tygrysa. Chwilę później udało mu się przenieść maskotkę tak, by wpadła do właściwego otworu. Schylił się odrobinę, by móc wyciągnać tygrysa z automatu, a następnie wręczył maskotkę Tobie.
- Proszę bardzo! - odparł, wręczając Ci wygranego pluszaka. Twoje policzki stały się lekko różowe, kiedy przyjęłaś prezent od swojego partnera. Przyglądałaś się chwilę pluszowemu tygryskowi, a następnie uśmiechnęłaś się, przytulając nagrodę.
CZYTASZ
[🍷] 𝐏𝐚𝐬𝐬𝐨𝐚 𝐒𝐩𝐫𝐢𝐭𝐞; Bungou Stray Dogs PREFERENCJE
De Todo❀ ₊⁻∘・ Now Playing: ❝I Write Sins Not Tragedies - Panic! at the Disco❞ [▶︎/❙❙/◼︎/⟳] 1:28 ⸠--❍-----⸡ 3:06 ,,Oh, well in fact Well, I'll look at it this way I mean, technically, our marriage is saved Well, this calls for a toast So pour the champagne...