-Eco-

2.3K 302 61
                                    

27: Eco

27: Eco

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤️77.8m 💬3.8m

tsundokubookshop "Sevgi nedir? Dünyada bana sevgi kadar anlaşılmaz gelen hiçbir şey yoktur; ne insan, ne şeytan ne de başka bir şey, çünkü sevgi her şeyden daha çok işler ruha. Yüreği böylesine kaplayan, böylesine bağlayan hiçbir şey yoktur. Bu nedenle onu yöneten silahlar olmayınca, ruh, derin bir uçuruma atılırcasına sevgiye atılır."

- Gülün Adı, Umberto Eco, sayfa 327

Selamlar güzel insanlar, umarım hepinizin keyfi yerindedir. Beni sorarsanız günlerim çok güzel geçiyor, birçok mesaj alıyorum sizden, keyfim fazlasıyla yerinde merak etmeyin. 😆 Şu anlık Kore'deyim, MAMA müzik ödüllerine katılacağım, zira canlı izlemek istediğim biri var. @ jk.97 sevgilim, sana güvenim tam. 💜

Şimdi kitabımıza geçelim bakalım.

Gülün Adı, İtalyan yazar Umberto Eco'nun 1980'de yayımlanan tarihi polisiye romanı. 1327'de İtalya'daki bir manastırda zehirlenerek öldürülen bir rahibin ardından başlatılan cinayet soruşturmasını anlatırken Orta Çağ Avrupası'nın olaylarını ve Ortaçağ felsefesini ele alır. Kitap, inancın özü ve dinin hayatımızdaki rolü üzerine bir meditasyon niteliğinde. Eco, bugün hala geçerli olan soruları gündeme getiriyor ve iç görüleri zamansız olduğu kadar derin. Bizi insan doğasının karanlık tarafıyla, ideolojinin gücüyle ve fanatizmin tehlikeleriyle yüzleşmeye zorluyor.Ama her şeyden önce, Gülün Adı, insan ruhunun bir kutlamasıdır. Aklın gücüne, bilginin güzelliğine ve dostluğun önemine bir övgüdür. Sizi güldürecek, ağlatacak ve hepsinden önemlisi düşündürecek bir kitap.Zihninizi zorlayacak, ruhunuzu harekete geçirecek ve sizi nefessiz bırakacak bir kitap arıyorsanız Umberto Eco'nun Gülün Adı'ndan başkasına bakmayın. Son sayfayı çevirdikten uzun süre sonra bile aklınızdan çıkmayacak bir sanat eseri.

Okuyacaklara iyi okumalar diliyorum, esen kalın!

- Vincent

...

p JEON JEONGGUK SENİN SEVGİLİN Mİ OHA

o LAN LAN LAN LAN LAN LAN NE

ı NE DEMEK SEVGİLİ OHA

l ABİ İKİ CRUSHIM ÇIKIYOR MU NERDEN BULDUNUZ BİRBİRİNİZİ BE

w YUH ABİ YA İNANAMIYORUM 

m VINCENT VE JEONGGUK OĞLUM ACAYİP TAŞAKLIDIR VAR YA

h Fotoğraflar falan da gelir şimdi, ıımmmhhhh, ikisini yan yana görcez

j Lan cidden, Vincent ve Jeongguk'u yan yana göreceğim, oha, aşırı manyak yakışıklı görünecekler.

Bookshop×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin