-Miralles-F-

2.4K 284 106
                                    

40-F: Miralles

40-F: Miralles

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤️57.7m 💬4.5m

tsundokubookshop "Yaşamdaki mutluluğun ana şartları: Yapacak bir şey, sevecek biri ve umut edecek bir şey. "

- Ikigai, Frencesc Miralles

Selamlar güzel insanlar, umarım hepiniz iyisinizdir. Biz çokça iyiyiz, soranlara şimdiden teşekkür ediyorum. Bugün kısa kalmak zorundayım, zira sevgilimin performansı var, onun yanına gideceğim. Hemen kitabımıza geçelim:

Kitapta Japonların uzun ve mutlu yaşam sırları 35 madde altında anlatılmış. Temeli kendi "IKIGAI" mizi bulmaya dayanıyor. Ikigai kelime anlamı Hayat/yaşam amacıdır. Bu amacı bulmak ve desteklemek için bir rehber niteliği görüyor bu kitap da. Ayrıca hoşuma giden bir kavram var, SERENDİP! Bir şey ararken başka bir şey keşfetmek. Keşfettiğiniz bu şeyin aradığınızı düşündüğünüz şeyden çok daha faydalı olduğunu fark etmek. Serendip için kendimize fırsatlar ve ortamlar yaratmak önemli tabi ki ve bunun için deyapılması gerekenlerden bahsediliyor.Hayatınızı planlamadan ve rutinlerinizi belirlemeden önce okumanız gereken kitaplardan kesinlikle.

Okuyacaklara iyi okumalar diliyorum, esen kalın.

- Vincent

...

y ikigai mi... ağlarım ki..

t çoksel kitap

u jeongguk'u en önde destekleyeceğine eminim...

ı sizi çok seviyoruz vincent!

p bol bol fotoğraf paylaşın lütfeeen.

l Biletler tükenmiş yaaaa.

g umarım hep mutlu olursunuz vincent, bunu hak ettiniz

j adam sevgilisi için ülke değiştirdi daha ne yapsın

d kon\ser linklerini sayfamızda paylaşacağız, katılabilirsiniz.

a vincent marry me

s neden sona gelmişiz gibi hissediyorum...

c jk love uuu

b vkook

m çomarlara, geri kafalılara, homofobiklere karşı mücadele ettik. WAR IS OVER BROLAR.

...

Opia'm 💜

Aşkım.

Geliyor musun?

Ben çok heyecanlandım Taehyung.

Başım döndü birazcık.

Bookshop×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin