-Burgess-

2.5K 294 66
                                    

24: Burgess

24: Burgess

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤️42.9m 💬1.3m

tsundokubookshop "Tüm hayvanların en zekisi, iyiliğin ne demek olduğunu bilen insanoğluna bir baskı yöntemi uygulayarak onu otomatik işleyen bir makine haline getirenlere kılıç kadar keskin olan kalemimle saldırmaktan başka hiçbir şey yapamıyorum."

- Otomatik Portakal, Anthony Burgess

Selamlar güzel insanlar, umarım iyisinizdir. Bugün size yine muhteşem bir kitapla geldim. Kitaptan kısaca bahsetmemiz gerekirse, bir holigan olan Alex adlı gencin zaman geçirmek için üyesi olduğu sokak çetesi ile beraber işledikleri birçok suçtan sonra çete ile ayrılığa düşünce onlar tarafından ihbar edilmesini ve polis tarafından beyninin yıkanarak topluma kazandırılma metodu ve sonrasını anlatır. Hassas okurların perspektifinden bakınca; t*ciz, t*cavüz, g*sp ve nihayetinde c*nayet gibi konuların sıradanlaştığı ilk bölümde, korku, gerilim ve hatta mide bulandıracak sahnelerin tavan yapması kitabı yarıda bırakmalarına sebebiyet vermiş olmalı, ki buna, bittabi hak veriyorum. Seçme hakkı elinden alınan bir insanın mekanikleşmesi işten bile değildir. Bu sebeple, Alex'in "sözde iyi ve sözde kötü" arasında mekik dokuyuşunu serüven boyunca izlenimliyoruz. Hangi mevki ya da hangi pozisyonda olursan ol, sistem seni çıkarları doğrultusunda yontmaya devam edecektir. Ve o çok güvendiğin doğruların, yanlışların olacaktır aslında. 

Okuyacaklara iyi okumalar diliyorum, esen kalın.

- Vincent

d ugggh yeni kitap önerisii

e çok garip bir kitaptı, anlayana kadar bazı kısımları tekrar tekrar okumuştum

r çok güzel mesajlar veriyor, güzeldi.

o arkadaşlar ben dayanamıyorum artık vincent bize yüzünü göster

k +götdevirmişsekiz

f +anormaldevlerinkoşuşlarınınkomikliği

s +japonlarınyaşı

j +btsüyelerineolan sevgim

w abartmayın be, vurucam şimdi ağzınıza

...

Çiçek 🌸

Jeongguk'um?

Nereye gittin?

Uyandım yoksun...

Opia  💜

Bebeğim okuldayım.

Sabah dersim vardı.

Bookshop×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin