19: Dickens
❤️40.1m 💬 932.7k
tsundokubookshop "Eğer bu dünyada sevgi denen bir şey varsa, ben onu seviyorum."
- İki Şehrin Hikayesi, Charles Dickens
Selamlar güzel insanlar, umarım hepiniz iyisinizdir. Yorumlarını görüyorum yine, merak etmeyin, hayatımda her şey yolunda. Ufak tefek pürüzler tabii ki de olacak ama mutluyum. Erkek arkadaşımla da aramda bir sorun yok, merak edenlere duyurulur. 🤭 Hepinize çok çok teşekkürler, beni bu kadar düşünüyor olmanız çok değerli. Aramızda yalnızca bir sayfa yöneticisi ve edebiyat okurları gibi bir sınır yok, kocaman bir aile olduk.
Şimdi ise kitabımıza geçelim. Ben sosyal adaletsizliğin, yoksulluğun, haksızlığın ve insanlığın karanlık yönlerinin bu kadar iyi yansıtıldığı bir kitabı daha önce hiç görmedim mi diyeyim? Yoksa karakterlerin, güçlü ve zayıf yanlarını ustalıkla tasvir eden, okuyucunun empati kurmasını derinlemesine sağlayan bir kitap görmedim mi diyeyim gerçekten bilemedim. Hikayenin derinliğine, karmaşıklığına aynı zamanda dönemin tarihi ve siyasi olaylarına rağmen, bu kadar akıcı, bu kadar heyecanlı olması bir tarafa, ayrıca dünyanın en iyi giriş cümlelerine sahipti. İnsanın kalbin de derin bir iz bırakan müthiş bir şaheserdi.
İki Şehrin Hikâyesi'nin bir diğer sevdiğim yönü, her bir bölümde bana sürpriz sonlar sunması oldu. Özetle, Charles Dickens şiirsel ve ayrıntılı dili, ustalıkla dolu kalemi, tarihi olaylara atıflarla dolu sözleriyle, bana kesinlikle okunması gereken bir kitap yazdığını kanıtladı.Okuyacaklara iyi okumalar diliyorum, esen kalın.
- Vincent
...
t sen mutlu olunca ben de oluyorum ne kadar garip değil mi
e gerçekten de aramızda çok farklı bir bağ var umarım kaybetmeyiz
l abiii bu kitap çook iyi
b seni üzecek insanları hayatından çıkar ve pozitif ol kimse için değmez
g sevgilinle aranmı açıldı yoksa umarım iyisinizdir
y vincent her daim yanındayız mutlu olmana çok sevindim
h belliydi böyle bir şeyin olacağı
u iğrenç iğrenç işler yapıyorsunuz sonra mutlu olmayı bekliyorsunuz
k erkek ve kadın hemcinsleri için değil karşıt cinsiyetler için yaratılmıştır mutlu olmayacağınız başından beri belliydi
m boş boş konuşmayın yine amk adamların yatağına siz giriyorsunuz sanki size ne kiminle sevgili olduklarından
a abi vincent gerçekten çok yakışıklı sevgilisi de acayip yakışıklı hangisine bakacağımı şaşırmıştım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bookshop×Taekook ✓
FanfictionJeongguk, itinayla takip ettiği kitapçı hesabını İngiltere'de bulmuştu. By Amethyst 📚