-Coelho-

3.6K 403 91
                                    

5:Coelho

...

❤️21m   💬341k

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤️21m 💬341k

tsundokubookshop "Bir şeyi gerçekten istersen evren de harekete geçer, tek yapman gereken umudunu kaybetmemek."

-Simyacı, Paulo Coelho

Selamlar güzel insanlar, günün kitabı Paulo Coelho'dan geliyor. Bu kitabı okumadığınızı düşünmüyorum, kendisi bir başyapıtken hatta. Yine de kısaca bahsetmek gerekirse, İspanya'dan kalkıp Mısır Piramitleri'nin eteklerinde hazinesini aramaya giden Endülüslü çoban Santiago'nun masalsı yaşamının felsefi öyküsüdür. Fazlasıyla nasihat içeren, içinde mutlaka kendinizi bulacağınız ve hayatınıza katmak isteyeceğiniz bir çok söz bulunuyor. Okuyun, arkadaşlarım. Okuyun ve kendinizi eğitin. Zira kendinize yapabileceğiniz en büyük iyilik budur. Okuyacaklara iyi okumalar diliyorum. Esen kalın.

-Vincent

j Vincent yine harikalar yaratıyor.

p Bu sayfayı keşfettiğimden beri kitap okumak en büyük isteklerimden beri haline geldi, şaka gibi ama gerçek. Üzerimdeki etkin hayret edilesi Vincent.

ş Hemen kitabı satın almaya gidiyorum.

e Vincent'ı merak ettiğim kadar hiçbir şeyi merak etmiyorum.

ü Arkadaşlar, ben Vincent'ın sevgilisiyim, cidden çok yakışıklı bir adam. Çok şanslıyım.

g Yaa ciddi misinn???? Of çok şanslısın yaaaaa. :(((((

p Yazık kafanıza... Biri salak, diğeri ondan da salak...

s Ya bak adam, sen haftada üç gün böyle kitap paylaşıyorsun güzel güzel, ben paylaştığın kitapları almaktan harçlıklarımı bitiriyorum.

ö Sugar daddy'm olur musun? Nolur ol, kendimi keserim yoksa.

↪ e Biraz ötede yap da ortalık batmasın, geri zekalı.

v İki kişi var, Vincent'ın savunucuları resmen, abi bayıldım size, arkadanızdayım nfvdflvkhfvjkvrhvkfhvkjf.

l Of, şu sayfayı bile saçma sapan şeyler yazarak kirletiyorsunuz. Okumayı sevmeyen çıksın be, yorumları da rahat bırakın.

a Ya bizim yorumlarda kitapları tartışmamız lazım, sayfa amacından sapıyor yüzünüzden. Size ne adamın nasıl göründüğünden, isteseydi kendisini paylaşırdı zaten.

Frezyalarım:

...

İlle Edep İlle Edep grup konuşması

Bookshop×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin