(Final Part 1)

565 34 27
                                    

Childe, genişlemiş gözlerle bakışlarını Zhongli'nin yüzünde gezdirirken az önce ne olduğunu idrak etmeye çalışıyordu.Zhongli onu öpmüş müydü...onlar...onlar öpüştüler...aylardır öpmek istediği adam şimdi kendi rızasıyla birkaç saniye önce onu öpmüştü.Kalbi öpücükten dolayı hala hızla atarken kendisine hafif kızarmış yanaklarla bakan adama baktı.

"Ne..ne itirafı?"diye sordu aralarındaki derin sessizliği bozarak. Zhongli hala kolları arasında ve kendisiyle duvar arasına sıkışmış durumdaydı.

"Söylediklerin...onlar bir aşk itirafı mıydı?" diye sordu gözlerini ondan kaçırarak.

"Ne a-aşk itirafı mı.... ben.." Childe biraz önce sinirle söylediği şeyleri tekrar düşünürken hiç bu kadar kızarabileceğini bilmiyordu. Yanlışlıkla Zhongli'ye aşkını itiraf etmişti.Her şey bir anda ağzından çıkıvermişti.Utançtan yerin dibine girmek istedi,Zhongli iki eliyle onun yüzünü kendine çevirdiğinde ise birkaç dakika önce onu öpen dudaklar görüş alanına girdi.Kafasında sert bir şimşek çaktı.

"Bi-bir dakika,az önce beni öptün yani sen...sen de..."

"Ben...ben de sana karşı aynı şeyleri hissediyorum."dedi Zhongli karşısındaki kızılın sözünü keserek.Childe kızarmasını fark etmesin diye gözleri yerdeydi.Diğeri ise duyduklarından dolayı şimdi Celestia'da olduğuna yemin edebilirdi.

"Bir dakika,bir dakika şimdi sen cidden benden h-hoşlanıyor musun yani arkadaş olarak değil bilirsin,şey..

"Az önce seni öptüm,Childe. Arkadaşlar birbirini öpmez ne ima ettiğinin farkındayım ve evet ben..."Zhongli duraksadı.Kendisini merakla dinleyen Childe'a bakmak için yerden gözlerini kaldırdı.Childe Zhongli'yi hiç bu kadar kızarırken görmemişti.

"Ben...senden hoşlanıyorum,eğer duymak istediğin buysa."

Childe duvardan ellerini çekti ve Zhongli'den biraz uzaklaşarak ellerini kafasının üstüne koydu ve iki yana sallamaya başladı.Geriye doğru ilerlerken Zhongli'nin komodinine takılmış ve durmuştu. Gözlerini karşısındaki adama tekrar çevirdi.

"Ama ben....ben anlamıyorum neden bana daha önce söylemedin?Ben senin için sadece bir piyon olduğumu düşündüm.Ne kadar acı çektiği-

"Bu doğru değil,Ajax.Hiçbir zaman olmadı.Aslında...." dedi Zhongli tekrar Childe'a yaklaşıp yüzünü ellerinin arasına alarak.Childe o kehribar rengi gözler kendi gözleriyle buluştuğunda Zhongli'de asla göreceğini tahmin etmediği bir şey görmüştü.Pişmanlık...Yüzü onun elleri arasındayken kendini rahat hissediyordu,sessizce konuşmasının devamını bekledi.

"Aslında sana söyleyecektim o gün...ama beklemediğim şeyler yaşandı.Sana ihanet etmek istemedim Childe.Aynı senin gibi ben de senin arkadaşlığından zevk aldım.İnan bana her anından...Ama sözleşmelerin tanrısı olarak senin tanrınla yaptığım bir sözleşme vardı ve bunu bozamazdım.Sözleşmelerimi hiçbir zaman bozmadım,Childe ve bu sözleşmeler tanrısı olarak son sözleşmemdi.Zorundaydım."

"Tch,sen ve aptal sözleşmelerin.." dedi Childe Zhongli'nin ellerini yüzünden indirip kafasını yan tarafa çevirerek.Ama Zhongli'nin söyleyecekleri daha bitmemişti ve sağ eliyle Childe'ın kafasını tekrar kendine çevirdi.

"Beni dinle,daha bitirmedim."dedi eski tanrı ciddileşerek sonrasında ise bir oldukça içten bir sesle devam etti. "İnsan ilişkilerini anlamada hiçbir zaman iyi olmadım ama sen gittiğinden beri bazı şeyler benim için aynı olmadı. Ben...ben seni özledim, Ajax. Ayrıca söylediklerin senin için de geçerli.Benim için özeldin her anlamıyla...."

Zhongli bir anlığına sessizleşti,daldığı yerden gözlerini Childe'a bakmak için gözlerini kaldırdığında bir el ince belini sardı ve onu kendine çekti. Childe birkaç adım gerileyerek arkasındaki üstü boş olan komodine oturdu ve başını Zhongli'nin göğsünün biraz altına koyarak ona sarıldı.Zhongli,ani temas yüzünden biraz irkildi ve yutkundu.Bir anda oluşan gerginlik yüzünden Childe'ın hala yarı çıplak olduğunu ona sarılınca fark etti.Elleri havadaydı, karşılık verip vermemekte tereddüt ederken Childe sakince konuşmaya başladı.

𝙰𝚕𝚕 𝙸 𝚆𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚆𝚊𝚜 𝚈𝚘𝚞 | 𝚃𝚊𝚛𝚝𝚊𝚕𝚒/𝚉𝚑𝚘𝚗𝚐𝚌𝚑𝚒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin