3

477 41 23
                                    

Birkaç dakika sonra nihayet Zhongli'nin evinin kapısının önündelerdi.Zhongli anahtarlarını çıkarmak için ceplerini karıştırırken diğerinin kesik nefeslerini duyabiliyordu.Anahtarı bulduğunda acele ile kapıyı açtı ve Childe'a içeri girmesi için yardım etti.

Childe içeri adım attığında gözüne loş bir ışık demeti çarptı,vitrinlerde Zhongli'nin Liyue pazarından aldığı ona göre dünyanın en değerli eşyalarından birkaçı duruyordu,çoğu Childe'ın parasıyla alınmıştı,beraber alışverişe çıktıkları günler Childe'ın en sevdiği ama aynı zamanda en nefret ettiği günlerdi.Seviyordu çünkü Zhongli ile daha fazla vakit geçiriyordu,adamın yanında olmak için bazen bankadaki işleri bile kaytardığı oluyordu(sonra Ekaterina'dan bir tür azar yemesine rağmen) ,nefret ediyordu çünkü Zhongli cüzdanını hep evde unutuyordu ve aldıkları ürünlerin hepsini Childe ödüyordu ama aslında bundan da memnundu çünkü bu anlar Childe'ın Zhongli'nin gülümsemesini gördüğü nadir anlardı ne yazık ki bu onun kalbi için iyi değildi.

Ayrıca Childe'ın buraya ilk gelişi değildi,üç ay önce birlikte Wanmin'de yemek yedikten sonra Childe Zhongli'ye içki teklifinde bulunmuştu ve Zhongli de onu evine davet etmişti,o gün ne kadar içtiğini hatırlamıyordu bile. Tek hatırladığı sabah Zhongli'nin yatağında uyandığıydı,bir an onların gerçekten yaptığını sanmıştı ama daha sonra üstündeki kıyafetleri fark etmişti,öyle olsa çıplak olurdu değil mi diye düşünmüştü.Daha sonra mutfağa geçtiğinde kendisine yapılmış bir fincan çay ve bir not bulmuştu notta şunlar yazıyordu.

"Erken ayrıldığım için üzgünüm, Müdür Hu'nun işleri belli olmuyor bilirsin,senin için çay hazırladım içmekten çekinme.Ayrıca dün için teşekkürler."

Zhongli

Notu okuduktan sonra bir süre aptal gibi gülümsemiş,daha sonra utançtan kızarmıştı.Ya dün gece kör kütük sarhoş olduğu için Zhongli'ye aptalca şeyler dediyse,ya ona ondan hoşlandığını söylediyse,ya da daha kötüsü onu öpmeye çalışdıysa....yüz kızartan tüm senaryolar birer birer aklından geçerken "Sakin ol Ajax,yapmadın yapmadın hiç bir şey olmadı!"diyerek kendine gelmesi için yüzüne sert bir tokat atmıştı.Dün neler döndüğünü öğrenmek için aceleyle Zhongli'nin yanına gittiğinde ise malum olaylar gerçekleşmişti,her şey gözünün önünde ve sadece birkaç saniyede olmuştu.Signora ve Zhongli'yi cenaze evinin salonunda konuşurken bulduğunda ve Zhongli'nin gerçek kimliğini öğrendiğinde ne yapacağını bilememişti.Tek yapabildiği koca bir hayal kırıklığı ve öfkeyle oradan hızlıca uzaklaşmak olmuştu.Sonraki gün ise apar topar Liyue'den ayrılmıştı.

".....Childe!"

Childe bir anda sarsıldı.

"Ha...ne?"kafasını çevirdiğinde Zhongli ile burun buruna gelmişlerdi birbirlerinden bir kaç milim uzaktalardı,şaşkın gözlerle kendini Zhongli'den uzaklaştırarak onun yatağına attı.Ne zaman Zhongli'nin yatak odasına gelmişlerdi.

"Ne... ne oldu,ah!"diyerek yukarı baktı ve Zhongli'nin endişeli bakışları ile karşılaştı.

"Niye cevap vermen bu kadar uzun sürdü?Tam altı kere sana seslendim."

"Ben....sadece dalmışım.Bak gerçekten iyiyim,kendim halledebilirim tamam mı bırak gide-ah~"dedi kendinden emin bir şekilde Childe ancak ayaklanması ile tekrar yatağa oturması bir oldu.

"Seni iyileştirene kadar hiçbir yere gidemezsin!"dedi Zhongli ve arkasını dönüp çekmeceleri karıştırmaya başladı.Bu sırada Childe onu afallamış bir şekilde izliyordu.

"Orada ne halt arıyorsun?"diye sordu.

"İp ve iğne buralarda bir yerde olacaktı,ha,işte buldum" Zhongli önüne döndü ve Childe'a baktı.

𝙰𝚕𝚕 𝙸 𝚆𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚆𝚊𝚜 𝚈𝚘𝚞 | 𝚃𝚊𝚛𝚝𝚊𝚕𝚒/𝚉𝚑𝚘𝚗𝚐𝚌𝚑𝚒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin