Başlamadan Önce Ufak Bir Uyarı!!!:
!Bu bölüm hetero seks içerecektir, eğer ilginiz dışı ise geçebilirsiniiiz!Ayrıca açık bir dil kullanıldığını da lütfen unutmayın!!!!
İyi okumalaaaaar!!!
"Ajax~sen...geldin~"
!!!
Childe,zihninin içerisinde adeta bir sarmal gibi dönen bu cümle ile neredeyse yere düşüp bayılacaktı.
Yüce Tsaritsa....Ah Yüce Tsaritsa...
Şükürler olsun,sonunda...sonunda sevgilisinin sesini duyabildiği için sana binlerce kez şükürler olsun!!!
Onun ağzından çıkan şu üç tanecik kelime...şu-basit-üç tanecik kelime, onun daralan ve bunalan göğsünü bir ömür boyu rahatlatmaya yeter de artardı.Tam şu anda...lanet olsun tam şu anda sevinçten boşalan dizlerinin üzerine çöküp saatlerce ağlamak istiyordu ya da sevgilisinin kucağına başını koyup onun okyanustan daha derin sesiyle tıpkı az önce olduğu gibi kendi adını kulaklarına mırıldanırken ağlamak...ikincisi elbette ki çok daha cazipti.
Ama bekle...
Biraz önceki ses...
İlk duyduğunda bunun üstünde çok düşünecek durumda olmadığı için umursamadı ancak...sanki Zhongli'nin sesi hafiften incelmiş miydi?!Yoksa sadece ona mı öyle geliyordu?!
Her neyse,şimdi bununla ilgilenecek zaman yoktu!!Sevgilisini bir an önce görmek istiyordu.Buna ihtiyacı vardı. Buna çok fena ihtiyacı vardı!!!
Ancak içleri büyük bir özlemle dolu olan gözlerini açmayı başarıp sevgilisine baktığında ise gördükleri karşısında hayat Childe için adeta duruverdi ve duran tek şey maalesef o değildi,kendi vücut fonksiyonları da bununla beraber artık çalışmayı kesmiş görünüyordu bundan dolayı ki elinden kayıp yere düşen sırlı zambak buketi ile oracıkta öylece kalakaldı.Ne hareket edebiliyor ne başka bir tepki verebiliyordu ama yine de hala biraz düşünebiliyor gibiydi ve beyni önündeki görüntüyü yavaş yavaş idrak etmeye başlayınca ise...
Oh...
Tamam...
Childe şu anda iyi değildi!!
Childe şu anda hiç ama hiç iyi değildi!!
Hatta Childe,şu anda resmen ayakta geberiyordu!!!
Bu...bu kesinlikle gerçek olamazdı!!!
S-sevgilisi...onun...onun tam önünde, terasta uçuşan beyaz tül perdelerin arkasında korkuluklara yaşlanmış olan sevgilisi...yüzünde tatlı bir tebessüm ile başını hafifçe aşağı doğru eğmiş olan sevgilisi...
O...O BİR KADINDI!!
•••
Zhongli,biraz önce diğerinin özellikle kalbi olmak üzere tüm vücuduna baştan aşağı verdiği yüksek miktardaki hasarın farkında olmadan başını usulca yerden kaldırırken Childe ise sanki onu alıp üstüne yapıştırıcı ile yapıştırdıkları yerden hala bir gıdım bile kıpırdayamıyordu. Aralarında beş ya da altı adım ya vardı ya yoktu ancak o sırada zavallı habercinin yapabildiği tek şey sanki cennetten düşmüş bir melek gibi önünde duran sevgilisini izlemekti.
Batmak üzere olan akşam güneşi; direkt onun o kusursuz yüzüne doğru vurarak onu mükemmel bir şekilde aydınlatıyordu.Kırmızı tonlarında yapılmış göz makyajı,uzun ve kıvrık kirpikleri altında parlayan kehribar gözlerinin daha çok ortaya çıkmasını sağlarken dudaklarına sürdüğü vişne çürüğü rengindeki ruj ile birleşince göze hitap eden hoş bir harmoni oluşturuyordu.Altın sarısı saç aksesuarları ile süslenmiş uzun kahverengi saçlarını ise dışarıda esen ılık bahar rüzgarı bir o yana bir bu yana savurup durarak dağıtıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙰𝚕𝚕 𝙸 𝚆𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚆𝚊𝚜 𝚈𝚘𝚞 | 𝚃𝚊𝚛𝚝𝚊𝚕𝚒/𝚉𝚑𝚘𝚗𝚐𝚌𝚑𝚒
Fanfiction"Childe'ın Liyue'den ayrılması ya da daha doğrusu Zhongli tarafından ihanete uğramasının(?) üstünden yaklaşık 3-4 ay geçmiştir.Northland Bankası'nda yapılması gereken işlerden dolayı tekrar Liyue'ye gitmek zorundadır.Zhongli ile konuşmak bir yana yü...