Merhaba öncelikle geçen bölüm dediklerimi unutuyoruz çünkü maalesef hiç birini yazmadım :'' bunun yerine ne mi yaptım...tam olarak medyada ne görüyorsanız onu yazmaya karar verdim.Peki neden?Çünkü EVEEEETTTT :))
Ufak birkaç not daha,birincisi hem karışıklığa engel olması hem de benim işimi kolaylaştırması için Childe'ın üç adını da kullanacağız Bunlar şu şekilde:
-Normal Childe=Ajax(olaylara genelde yön verecek olan bu form)
-Elektro Childe = Childe
-Foul Legacy Childe = Tartagliaİkincisi Zhongli,Childe'a sadece onunla yalnız olduğunda Ajax diyor bunu zaten belki geçen bölümde ilk sahnede anlamış olabilirsiniz ama yine de öyle bir söyleyeyim dedim.
Tamam bu kadardııı!!!!!
HEAD EMPTY JUST TARTALI SEGGS PART 2'YE HOŞ GELDİNİZZ!!!!İyi okumalar!!!!!
Zhongli,odasının kapısı büyük bir gürültü ile açıldığında tam da masaya koymakta olduğu fincanı neredeyse yere düşürüyordu.Sakince onu masaya koyduktan sonra kimin geldiğine bakmak için kafasını kaldırdı.Ah..bunlar gezgin ve şu uçan beyaz arkadaşı Paimondı ancak gezginde bir tuhaflık vardı.Sarı saçlı gencin sinirli olduğunu açıkça görebiliyordu,hatta resmen burnundan soluyor gibiydi.
Aether,agresif adımlarla ona doğru yaklaşırken şaşkın gözlerle onu izledi.Onun masasına iki elini sertçe vurunca ise Zhongli irkilerek daha da şaşırdı.
"Sen...Bay Zhongli,konuşmamız gerek hem de hemen şimdi!"
Zhongli,gezginin dediklerinden bir şey anlamayarak ona hala şaşkın bakışlar atarken Paimon hemen gezginin yanında onu endişeli bir şekilde sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Ae-Aether lütfen sakin ol,Paimon senin için endişeleniyoor!"
"Kapa çeneni Paimon,burama kadar geldi artık bunu bugün bitireceğim!"
Paimon,tedirgin bakışlarını bir gezginin bir Zhongli'nin üzerinde gezdirirken bu sırada Zhongli diğerinin neye bu kadar sinirlendiğini anlamaya çalışıyordu.Sanırım en doğrusu bunu ona sormak olacaktı. Aether,tam ağzını açıp konuşmaya başlayacaktı ki Zhongli eline doğru öksürerek onu bir anda susturdu ve ardından kendisi sakin bir tonda konuşmaya başladı.
"Öncelikle sana da merhaba gezgin... Saygı kurallarını ihlal etmeni pek hoş karşılamasam da hoş geldin.Benimle konuşmak istediğin konu tam olarak nedir?Ayrıca sen...oldukça sinirli görünüyorsun,bir sorun mu var?"
Aether,ellerini hızlıca masadan çekti daha sonra onları yumruk yapıp geriye doğru birkaç adım atarak sıkarken başını iki yanına sallayarak sinirden deli gibi gülmeye başladı.Bu çocuğun içine ne girmişti böyle?!
"Evet sinirliyim ve evet bir sorun var!Peki sorun ne biliyor musun Bay Zhongli?!Celestia aşkına...tabii ki bilmiyorsun çünkü o aptal sana hiçbir şey söylemedi değil mi?!"
Aether,ufak çaplı bir öfke nöbeti geçirirken hemen yanındaki Paimon, korkudan tir tir titreyerek ona tutunuyordu.
"Ae-Aether sakin ol,y-yalvarırım hadi geri dönelim lütfeen!"
Zhongli,şuan da neler döndüğünden yine ve yine hiçbir şey anlamadığı için ona sordu.
"Affedersin ancak ben kimden bahsettiğini anlamıyorum."
Aether,sinirle yine onun masasına doğru yaklaşınca onunla birlikte sürüklenen Paimon,diğerinin bu ani hareketinden dolayı tiz sesli bir çığlık attı ancak gezgin ona aldırmadan devam etti.Bu sefer,Zhongli'nin masasında oldukça yükselerek ona neredeyse bağırmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙰𝚕𝚕 𝙸 𝚆𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚆𝚊𝚜 𝚈𝚘𝚞 | 𝚃𝚊𝚛𝚝𝚊𝚕𝚒/𝚉𝚑𝚘𝚗𝚐𝚌𝚑𝚒
Fanfiction"Childe'ın Liyue'den ayrılması ya da daha doğrusu Zhongli tarafından ihanete uğramasının(?) üstünden yaklaşık 3-4 ay geçmiştir.Northland Bankası'nda yapılması gereken işlerden dolayı tekrar Liyue'ye gitmek zorundadır.Zhongli ile konuşmak bir yana yü...