F-Fem Zhongliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH
yeterli bir açıklama,iki bölüm olacak iyi okumalaaaar!
Sabah vardiyasının bitmesine sadece birkaç saat kalan Northland Bankası, tıpkı Liyue'de bulunan diğer birçok iş yeri gibi bugün oldukça yoğun bir gün geçiriyordu.Yakında başlayacak olan Fener Festivali nedeniyle şehre gezmek için neredeyse bir hafta öncesinden gelen turist kafilesi bankayı adeta istila etmişti ve tüm herkesi yüklü miktarda finansal işle ilgilenmeye mecbur bırakmıştı tabi ki sadece belli bir kişinin dışında...
Childe,odasında tam tamına üç saattir boş boş masanın üstünde bekleyen dosya yığınına çoktan siktiri çekmiş koltukta uzanıyor ve sabırla(!) Zhongli ile olan randevusunu bekliyordu. Bugün bir farklılık yaparak o ve sevgilisi,danışmanın odasında öğle yemeği yiyeceklerdi.Childe,bu fikri öne atan kişi güzel Zhongli'si olduğu için elbette onu hemen kabul etmişti.
Biricik sevgilisinden bahsetmiş iken ondan ayrıldığı andan beridir aklında sadece Zhongli ve dün gece kendisine yaşattığı inanılmaz sıcak dakikalar dönüp duruyordu.Yine neredeyse artık bir rutinleri olmuş olan beraber geçirdikleri o sayısız gecelerden biriydi.Aradan fazlasıyla zaman geçmesine rağmen sevgilisinin yatakta yeri geldiğinde keskin ve alaycı bakışları ile onu kendi altına alması,yeri geldiğinde ise ona karşı muhtaç ve bir o kadar da utangaç tavırlar sergilemesi hala Childe'ı diğerine olan aşkından geberecek noktaya getiriyordu ve bu yüzden sabah olduğunda sevgilisinin incecik beline sıkı sıkıya sardığı kollarını alışık olduğu yerden çekmek zorunda kalıp o lanet yataktan bir an bile kalkmak istemiyordu.İkisinin de tüm gün birbirlerine sarmaş dolaş bağlı halde kaldığı ıslak hayallere dalıp gidiyordu ta ki işe gitmeleri gerektiğini hatırlatan huysuz sevgilisi, onu tutup o kendi kafasında kurduğu küçük dünyasından çıkarana kadar... Childe,Zhongli bunu her yaptığında onu hızlıca beyaz çarşaflara geri atıp bugün patronun o olduğunu ve yataktan çıkmanın yarına kadar yasak olduğunu söylemek istese de lanet olsun ki Zhongli'sinin ona kaşlarını çatan tatlı kızgın suratını asla reddedemiyordu.
Aptalca gülümseyerek duvarında bulunan ve zaten buraya geldiğinden beri izlediği sevgilisinin posterine kısılmış parlak mavi gözlerini tekrar çevirdi.Siktir...daha ayrılalı sadece birkaç saat olmasına rağmen onu çok fena bir şekilde özlemişti.Koltukta kendi kendine oflanarak kaşlarını çattı.Bunlar hep Zhongli,sabah onun kokusunu daha yeterince içine çekemeden onu yataktan dışarı fırlattığı için oldu diye düşündü.
Ancak kaşlarını çatmayı kesmesi ve hemen ardından yüzüne sinsi bir sırıtma yerleştirmesi kısa sürdü. Sevgilisine bu gece bunun bedelini kesinlikle ödetecekti ama...şimdilik dünkü hala her saniyesi aklında canlı olan ateşli geceyi düşünmeye devam edebilirdi.Zhongli'nin onun için daha önce hiç olmadığı kadar istekli olduğu mükemmel geceyi...
Sevgilisinin;beraber oldukça hoş bir akşam yemeğinden sonra limanın keyfini çıkarırken bir anda elinden tutarak onu usulca kendi evine doğru sürüklediği,kapıdan girer girmez Childe daha ne olduğunu bile anlayamadan onu yatak odasının içine çektiği,birkaç dağınık ve aceleci öpücükten sonra bir yandan onun kıyafetlerini çıkarmaya çalışırken bir yandan ise sabırsız bir şekilde deli gibi inip kalkan göğsünden iterek onu yatağa yatırıp üstüne tırmandığı, Childe daha ilk saniyesinde yüzüne doğru düşen kahverengi dağılmış saçların ve derin kehribar gözlerin tamamen etkisi altına girerken onu daha da baştan çıkaran derin sesiyle 'Bu gece sana seni nasıl sevdiğimi göstermeme izin ver...Ajax~' dediği, vücudunun tıpkı bir saman alevi gibi aniden yanmasına neden olan bu cümleden hemen sonra yüzünün çeşitli yerlerini öpmeye ve boynunu zevkle emmeye başladığı,kendisi onun altında adeta zevkten erirken dudaklarını ıslak ama iffetli bir öpücük için tekrar birleştirdiği, ağzından alt dudağını ısırarak bir kıkırdama ile uzaklaşırken aşağıda pantolonu içindeki koca sikine dokunup alaylı bir şekilde sırıttığı ve ardından ona onun için ne kadar da yaramaz bir adam olduğunu söylediği, son derece becerikli parmakları ile aletini bir çırpıda onun yapışkan ve dar pantolonundan kurtardığı,hiç vakit kaybetmeden devam edip suratını kapatan uzun perçemlerini Childe ona hayranlıkla ve büyük bir istekle bakarken zarifçe kulağının arkasına sıkıştırdığı,daha sonrasında ise parlak kiraz kırmızısı dudaklarını diliyle ıslatarak sikine yaklaştırdığı ve onu ağzına-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙰𝚕𝚕 𝙸 𝚆𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚆𝚊𝚜 𝚈𝚘𝚞 | 𝚃𝚊𝚛𝚝𝚊𝚕𝚒/𝚉𝚑𝚘𝚗𝚐𝚌𝚑𝚒
Fanfiction"Childe'ın Liyue'den ayrılması ya da daha doğrusu Zhongli tarafından ihanete uğramasının(?) üstünden yaklaşık 3-4 ay geçmiştir.Northland Bankası'nda yapılması gereken işlerden dolayı tekrar Liyue'ye gitmek zorundadır.Zhongli ile konuşmak bir yana yü...