Zhongli'nin Gizemli Fantezisi (2)

216 18 51
                                    

Selaamlaaarr Selamlaar Selamlar
Ben geldiiiimmm :""" hem de tam iki hafta sonra vizelerim olmasına rağmen neyse bunu unutuyoruz hemeenn...

Geldim çünkü gerçek şu ki bu smutu atmadan içim rahat etmezdi KSKSKKDKSMSKSKSKSKSKKSİXİXKDMSKSJDİKSSKKMDDKKDKM

Ancak şimdi şöyle bir sorun oluştu benim smuta kadar olan kısım neredeyse 3k kelime tutunca(valla bilerek yapmadım,valla yazıcam size o smutu bunun için geri geldik zaten...söz veriyorum) çok...çok üzülerek söylemem gerekiyor ki bir dahaki bölüme kalacak :(( baştan bunu söylemek istedim isterseniz bir sonraki bölümü bekleyin ama bu bölümde de güzel şeyler var, bence bir okuyun derim hehe ;))

O zaman... iyi okumalaaarr!!!

"Lanet olsun Zhongli,s-sen....sen bunu biliyor musun?!"

Yüce Tsaritsa...şükürler olsun!!Childe bütün gece ama bütün gece bu anın gelmesini bekledi...Hatta neredeyse bir ara çok sabırlı olduğu için tam olarak ikinci turlarından sonra pes ederek artık kendi konuyu açmak bile istemişti ama sonrasında gezginin ona dediklerini hatırlayınca hemen bu aptal fikirden vazgeçmişti ancak Zhongli'nin geçen her saniye hiçbir şey söylemeden devam etmesi,Childe'ı içten içe resmen çileden çıkarıyordu ve... ve şimdi sonunda altındaki sevgilisine sergilediği oscarlık performansından sonra bakarken heyecandan neredeyse kalbi yerinden çıkacak kadar hızlı atıyordu.

Diğer taraftan,Zhongli'nin az önceki halinden eser yoktu.Childe'ın kendisine hayretler içinde bakan gözlerinden kaçınarak kırmızı olan yanakları ile ona herhangi bir cevap vermeden homurdandı ve kafasını başka yöne doğru çevirdi.Ah...neyse ki Childe bu tepkinin nedenini zaten biliyordu ve ilk defa akıllı davranıp böyle bir senaryoya hazırlanarak gelmişti.Ama...şu var ki,biricik sevgilisi altında ona bu şekilde tatlı tatlı somurturken Childe'ın dikkatini dağıtıyordu ve onu hemen orada-

Hey,kendine hakim ol seni azgın aptal!!Beklemeliydi...beklemeli ve planına sadık kalmalıydı!Kafasında dolanan oldukça masum düşünceleri söndürdükten hemen sonra tam konuşmaya hazırlanıyordu ki o sırada  Zhongli'nin bileklerini dalgınlığından yararlanıp onun elinden kurtararak üstüne çıkmasıyla sözcükler aklından birer birer uçuverdi.

"Evet...evet biliyorum....ama nedense bunu senden öğrenmek yerine  gezginden öğreniyorum!Söyle bana Ajax,neden... bunu benden sakladın!?"

Ah...ah sevgilisinin şuanda kendisine meraklı ve yumuşak bakışlar atan bu kehribar gözleri Childe'ın kesinlikle ölümü olacaktı!!Acilen onun gönlünü almalıydı acilen!!

İki eliyle nazikçe Zhongli'nin belinden tutarak doğrulduktan sonra ona sırıtarak alnının ortasında bulunan küçük kırışıklığı öptü.Ardından yanaklarına ve yüzünün kalan yerlerine birer birer öpücükler kondurmaya başladı. Zhongli bunun üzerine en başta ufak bir afallasa da kendini toparlayıp diğeri tam burnunu öpecek iken onu kendinden uzaklaştırdı ve yüzünü başka yöne çevirerek agresif bir şekilde söylendi.

"Sorumdan kaçma!!"

Childe,o her zamanki neşeli kahkahasını atarak sevgilisinin kendisine somurtan yüzünü elleri arasına alıp yüzünü tekrar kendine çevirdi.

"Üzgünüm üzgünüm hahaha,ben... dayanamadım..."

Zhongli,yine düzgün bir cevap alamayınca Childe'ın ellerini yanaklarından çekerek üstünden kalktı ve ona sırtı dönük olacak şekilde yatağa oturdu.

"Hey-"

"Hala kaçmaya devam ediyorsun... bilmeni istemiyordum demek o kadar da zor bir şey de-"

Childe,aniden huysuz sevgilisinin beline kollarını dolayarak yüzünü boynuna gömüp öpmeye başlayınca Zhongli yutkundu ve Childe'ın dudakları boynunun çeşitli noktalarında bulunan dün gecenin aşk izlerini her öptüğünde karnında hissettiği karıncalanmalar daha da artmaya başladı.Diğerinin ellerini belinden çekmek istedi fakat  yapamadı.Childe onu sıkı sıkı  tutuyordu.Zhongli'nin başarısız kaçma girişimlerinden bir süre sonra sevgilisi sıcak nefesini onun ensesine vererek konuşmaya başladı.

𝙰𝚕𝚕 𝙸 𝚆𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚆𝚊𝚜 𝚈𝚘𝚞 | 𝚃𝚊𝚛𝚝𝚊𝚕𝚒/𝚉𝚑𝚘𝚗𝚐𝚌𝚑𝚒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin