Zhongli'nin Gizemli Fantezisi(final part 1)

181 9 52
                                    

YEHUUU işte sabırla beklediğiniz malum bölüm sonunda geldi çattı!!! E hadi o zaman başlayalımmmm!!!

Ama öncesinde ufak hatırlatmamız
yine burada dursun..

Normal Childe : Ajax
Elektro Childe : Childe
Foul Legacy Childe : Tartaglia

Ayrıca foul legacy formuyla alakalı birkaç headcanon bilgiyi de vermek istiyorum.

1.Childe'ın maskesi bu formun bir laneti olarak yüzünde çıkmıyor.

2.Oldukça uzun ve çatallı bir dile sahip.(fanartlarına dayanaraktan)

3.Boyu internette 14 feet olarak geçiyor yani yaklaşık 4.2 metre oluyor ancak kesin bir bilgi değil bu yüzden ben 2.5-2.8 metre arası kabul ettim tabi siz kendinize göre değiştirebilirsiniz.(Zhongli'nin ve diğerlerinin boyu 1.88)

Evet söylenmesi gereken her şey söylendiğine göre İYİ OKUMALAR!!

Tik...tak...

Tik...tak...

Tik...tak...

Tik...ta-

"Off..yeter be!Dayanamıyorum artık!
Hani on dakikaya geri gelecekti bu,ne cehennemde kaldı?!"

Childe,oldukça öfkeli olmasına rağmen sesini çok yükseltmeden söylendikten sonra tam tamına yarım saattir sıkıntıdan ayaklarını belirli aralıklarla yere vurarak oturduğu kanepeden kalktı.

Sabrı gerçekten tükenme raddesine kadar gelmişti.Delusion'ının gücü ile bu büyük,perdeleri kapalı ve loş ışıklarla aydınlatılmış odaya asıl formu tarafından iki saat önce çağrılmıştı ve sadece birkaç adım önlerindeki yatağın üstünde mışıl mışıl uyuyan ve buraya gelmesinin 'tek' sebebi olan adamı,o gittiğinden beri izlemekten başka bir şey yapamadığı için patlamak üzereydi. Aslında mesele sadece izlemek değildi.Bunu yapmaktan son derece memnundu,istense sonsuza kadar bile yapabilirdi ama o daha fazlası için buradaydı.Çok daha fazlası...

Üstüne başına çekidüzen verdikten sonra yatağa doğru adım atıyordu ki oldukça büyük bir el onu daha atamadan kolundan yakalayarak durdurdu.

"Ne yaptığını sanıyorsun?!Ben gelene kadar bekleyin dedi,duymadın mı?!"

Tch...tabi ya bir de bu vardı!

Childe,sinirli bir şekilde sesin sahibi ile yüzleşmek için önüne döndü. Asıl formundan zaten çok haz etmezdi, onun her zaman aptal ve şımarığın teki bir velet olduğunu düşünürdü ancak....yine de onun aksine bu formundan nedense tüm benliği ile nefret ediyordu.

Sanki yarım saattir burada beklediği yetmiyormuş gibi bundan daha da fazlası bu sırık boylu,çirkin ve oldukça rahatsız edici olan o dar kostümünü giymiş karşısında dikilen şey ile beklemek zorunda kalmıştı.

Ne kadar da harika değil mi?!

Tsaritsa'ya şükürler olsun ki hayatında gördüğü en güzel adam şuanda bu odadaydı eğer o olmasa burada düşünmeden bir saniye bile daha durmazdı.

Tartaglia'ya içerisinde yıldırımlar çakan mor gözleri ile bakarak o güçlü elden kolunu bir şekilde kurtarmayı başardı ve silkelendi.

"Kes o sesini metal kafa!Ne yapıp yapmayacağımı sana soracak değilim, sen kendi işine bak!!"

"Bu sadece maske,içeride bir insan var biliyorsun değil mi?!"

"Çıkaramadıktan sonra ne fark eder seni koca beyinli...üstelik umrumda mı sanıyorsun?!"

𝙰𝚕𝚕 𝙸 𝚆𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚆𝚊𝚜 𝚈𝚘𝚞 | 𝚃𝚊𝚛𝚝𝚊𝚕𝚒/𝚉𝚑𝚘𝚗𝚐𝚌𝚑𝚒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin