RAHATSIZ OLACAKLAR OKUMASIN LÜTFEN AÇIK BİR DİL KULLANILDI!Yatak odasına geri döndüklerinde hala el el tutuşuyorlardı.Childe bunu fark ettiğinde hafifçe kızararak hızlıca Zhongli'nin elini bıraktı.
"Ah,üzgünüm.Ben...fark etmemişim her neyse hangi tarafı istersin, sağ-sol?"diye sordu yanındaki adama dönerek.
"Fark etmez,sen istediğini seç kalanı ben alırım."
"O zamaann..sağı alıyorum."dedi Childe ve yatağa yönelip uzanarak Zhongli'nin gelmesini bekledi. Kahverengi saçlı adam da hemen arkasından sol tarafa doğru geçip içeri girmeye hazırlanıyordu ki
"Haaa,cidden gömlekle mi uyuyacaksın, Zhongli?"diye yakındı Childe.Adamın kıyafetleriyle uyumasını istemiyordu.Kesinlikle sapık düşüncelerinden dolayı değil."Evet,bir sorun mu var?"
"Hi-hiç,sadece rahatsız etmiyor mu?"
"Hayır,her zaman gömlekle uyuyorum."
"Tch,yalancı."diye mırıldandı kafasını sağ tarafa çevirirerek.Birkaç dakika sonra ikili yatakta sırt üstü pozisyondaydı ve ikisi de tek kelime konuşmadan tavanı izliyordu.Odayı aydınlatan tek şey komodoninin üstündeki küçük abajurdü.Tam Zhongli,Childe'a iyi geceler demek için hazırlanıyordu ki "O gece beraber mi uyuduk?"diye sordu Childe soluna dönerek.Diğerinin 'her şeyi gibi' yan profili de oldukça güzeldi.Childe onu ölene kadar bu şekilde izleyebilirdi. Zhongli,onunla yüz yüze gelmek için sağ tarafına döndü.
"Hayır..ben koltukta yatmıştım."dedi gözlerini kaçırarak Zhongli.
"Zhongliii!Tam bir aptalsın.Neden yanımda yatmadın ki?"diye yakınarak sordu.
"Ben..ah,bilmiyorum.Oldukça sarhoştun,yalnız yatmanın daha iyi olacağını düşündüm."
"Hadi ama cidden mi?!"Ah,her neyse öyleyse.... bu bizim ilk beraber yatışımız,ha?"
"Evet..." dedi Zhongli,sanki içine konuşur gibi kısık bir sesle.İkisi de sadece birbirlerine bakıp bir süre konuşmadılar.Loş ışık yüzlerine çarparken kızarmış yanaklarını çok rahat bir şekilde ortaya çıkarıyordu.
"Artık gerçekten uyumalısın, Childe."diyerek arkasını dönmek için hareketlendi anın içine etme ustası olan Zhongli.Bunun üzerine Childe içinden bir off çekti.
"Ama hiç uykum yok ki!Hem daha konuşmak istiyorum!Hey,hadi bana yine bir şeyler anlat!Zhongliiiii!"diye defalarca dikkat çekmeye çalışmasına rağmen Zhongli ona kulak asmadı ve hala sırtı Childe'a dönük bir şekilde "Uyu Childe...neredeyse sabah olacak,iyi geceler."dedi.Childe bunun üzerine iç çekerek gözlerini devirdi,ardından "Tamam,peki öyle olsun."diyerek isteksizce cevap verdi. Zhongli ise onu hala takmıyordu. Sonra o da diğer tarafa döndü."İyi geceler,hm."diyerek gözlerini kapatıp uyumaya çalıştı ancak birkaç dakika sonra mavi gözler kendiliğinden tekrar açıldı.Açıkça uyuyamıyordu. Nedeni uykusu olmaması değildi, Zhongli'yle aynı yatakta ve aralarında sadece ince bir boşluğun olmasıydı. Kendisi burada heyecandan bayılacakken, diğeri nasıl olur da uyuyabiliyordu ki.Bu haksızlıktı. Homurdanarak arkasına döndü ve Zhongli'nin sırtıyla karşılaştı.Örtüyü sıcaktan dolayı ikisi de bellerine kadar çekmişlerdi.Bu yüzden sırtının tamamı ortadaydı.Her nefes alış verişinde adamın vücudu mükemmel bir şekilde inip kalkıyordu.'Nefes alış şekli bile tapılası'diye içinden geçirdi. Kafasındaki azgın düşünceleri başını sallayarak atmaya çalıştı ama tabii ki başarısız olmuştu. Zhongli her nefes alıp verdiğinde onu nefessiz bırakana kadar öpmek,vücudunun her yerine dokunmak ve işaretlemek istiyordu. Bu adamı bu gece kendisinin yapmak istiyordu ve bunun için her şeyini verebilirdi.Belki de denemeliydi ne kaybederdi ki?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙰𝚕𝚕 𝙸 𝚆𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚆𝚊𝚜 𝚈𝚘𝚞 | 𝚃𝚊𝚛𝚝𝚊𝚕𝚒/𝚉𝚑𝚘𝚗𝚐𝚌𝚑𝚒
Fanfiction"Childe'ın Liyue'den ayrılması ya da daha doğrusu Zhongli tarafından ihanete uğramasının(?) üstünden yaklaşık 3-4 ay geçmiştir.Northland Bankası'nda yapılması gereken işlerden dolayı tekrar Liyue'ye gitmek zorundadır.Zhongli ile konuşmak bir yana yü...