;))

689 28 27
                                    

HEAD EMPTY JUST TARTALI SEGGS

Tamamen can sıkıntısından ve azgın beynimden dolayı yazdığım bir bölüm.

!Açık bir dil kullanıldığını lütfen unutmayın!İyi okumalaaarr!

Childe,Zhongli'nin evine varır varmaz onu kapıya dayayıp adeta yutarcasına öpmeye başladığında neredeyse aklını kaybetmek üzereydi.İkili iki aydır çıkıyorlardı ve artık tüm Liyue onların beraber olduğunu biliyordu. En başta birbirleri için gizli tutmaya çalışsalar da tabii ki belli bir cenaze evi müdürü ve onun yandaşları ikisini öğrendikleri günden beri rahat durmadıkları için bu çok da mümkün olmadı.

Wanmin'de akşam yemeği yedikten ve birkaç kadeh şaraptan sonra ikisi de sarhoş olmuşlar ve kendilerini Zhongli'nin dairesinde bulmuşlardı.

Childe,adamı daha rahat öpebilmek için iki eliyle nazikçe belinden tutup kaldırdığında öpücükleri çok kısa bir anlığına kesildi.Diğeri dengesini korumak için bacaklarını hızlıca sevgilisinin beline doladı.Elleri ise ipeksi turuncu buklelerdeydi.Childe onun alt dudağını sertçe ısırıp  Zhongli'nin ağzından ayrılmasına ve mırıldanarak yüzlerini nazikçe birbirine sürtmesine neden oldu.

"Ajax...mm"

Childe,uzaklaşıp kırmızılar içerisindeki sevgilisine baktı.Sert ısırığından dolayı alt dudağına bulaşan kanı baş parmağı ile nazikçe sildi.

"O kadar güzelsin ki Xiansheng...her seferinde beni büyülemeyi başarıyorsun.~"

Zhongli,ona teşekkür etmek istedi ancak aç gözlü haberci çoktan daha derin bir öpücük için dudaklarına dalmıştı bile.Bu da diğerinin ağzına inlemesine neden oldu.Childe,en sevdiği adamın inlemeleri kulaklarını adeta hoş bir melodi gibi doldururken bir yandan da pantolonun içinde can çekişmeye başlayan sikini kontrol etmeye çalışıyordu ancak Zhongli'nin dudaklarını sanki hayatı buna bağlıymışcasına yalayıp emmesi ve arada hafif ısırıklar vermesi bunu kesinlikle kolaylaştırmıyordu.

"Siktir,Xiansheng....eğer beni böyle öpmeye devam edersen seni hemen burada becermek zorunda kalacağım."

Zhongli,aniden Childe'ın saçlarından tutup kafasını geriye doğru çektiğinde diğeri yutkundu ancak sonra dudakları sinsice kıvrıldı.Zhongli'nin saçlarıyla bu şekilde oynaması Childe'ın bağımlılıklarından sadece biriydi.Bunun kadar hoşuna giden kesinlikle çok az şey vardı.

"Ne kadar kaba bir çocuk..."

Zhongli'nin ciddi sesiyle doğrudan Childe'ın kulağına yaklaşarak bunu demesi diğerinin omurgasından aşağı doğru bir ürperti oluşmasına ve tüylerinin diken diken olmasına neden oldu.

"Ah..ben-

"Seninle yatağımızda sevişmeyi tercih ederim,Ajax~"

Zhongli,kulak memesini yalayarak ondan uzaklaştığında Childe neredeyse oracıkta boşalıyordu. Kahretsin...Zhongli kesinlikle zeki bir adamdı.Childe'ı zayıf noktalarından vurmakta ise adeta bir uzmandı.

"Nasıl oynayacağını iyi biliyorsun danışman~ama emin ol bu sefer kolay kaybetmeyeceği-mmph~"

Zhongli,gürültücü sevgilisini susturmak için dudaklarına yapıştığında diğeri zaten çoktan kaybettiğini anlamıştı.Tam derinleştirmeye çalıştığında Zhongli ondan ayrıldı.

"Çok konuşuyorsun,az önce beni becermek istediğini söyleyen sen değil miydin?Öyleyse yap!~

Childe,bunun üzerine iki eliyle duvara yapışık olan Zhongli'nin incecik belinden tutarak adamı kendine iyice yapıştırdı.Zhongli ani hareket karşısında ilk başta afallasa da sonradan bacaklarıyla diğerinin belini daha sıkı sarmalayarak ve elleriyle saçlarına daha sıkı tutunarak karşılık verdi.

𝙰𝚕𝚕 𝙸 𝚆𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚆𝚊𝚜 𝚈𝚘𝚞 | 𝚃𝚊𝚛𝚝𝚊𝚕𝚒/𝚉𝚑𝚘𝚗𝚐𝚌𝚑𝚒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin