5🌱

880 146 183
                                    

Hoseok'un giyinişi hakkında sorunlar yasanmış, ben de aklınızda daha iyi canlansın diye gidip pinden birkaç (16) görsel indirdim. Koko'nun bahsetmek istediği tarz budur umarım, devamında ben bu şekil yazacağım çünkü. (Bunlar örnek, bunun benzeri işte.)

İyi okumalar dilerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi okumalar dilerim.

Girdiğim okul bahçesinde etraftaki insanlara kısa bir göz gezdirmiş ve ilerlemeye başlamıştım. Bu kısa anda hemen ilgiyi üzerime toparlamayı başarmıştım. Bu her zaman böyleydi, bu durum oldukça hoşuma gidiyordu. Bu yüzden bunu fark eder etmez yüzüme kendimi beğenmiş bi' gülümsemenin konmasına izin vermiştim.

Bugün saçlarımı tamamen dağıtmış ve doğal bir görüntü oluşturmuştum. Güzel görünmesi uğruna harcadığım onca paraya değmişti saçlarım. Dağınık bir şekilde olmasına rağmen oldukça hoş bir görüntü sunuyor ve wolfcut misali omuzlarıma dökülüyordu.

Üzerimde siyah transparan bir gömlek vardı. Bunun için içime güzel görünsün diye küçük üçgen biçiminde siyah bir iç çamaşırı giymiştim. Gömlek tam iç çamaşırımın bitiminde aşağı doğru üçgen biçimde açılıyor ve pürüssüz karnımı gözler önüne çıkarıyordu. Kolları uzun olsa bile ince bir gömlek olduğu için herhangi bir şekilde yakmıyordu.

Ona uygun olsun diye beli düşük bir koyu gri kargo bir pantolon giymiştim.

Saçlarımın sarılığı olmasa okuldaki gotik kızlara dönebilirdim. Onların farklı bir nokta olduğunu söyleyebilirdim. Aralarına kendileri gibi gotik olmayan başka kimseyi almazlardı. Bazen ürkütücü geliyorlardı, çünkü bizimle karşılaştıklarında psikopat gibi bakıyorlardı.

Bir gün Seokjin az daha dayanmayıp ne bakıyorsunuz kardeş? diye aralarına dalacaktı ki onu zor tutmuştum. Pembiş omega arkadaşımın siyah kan emiciler tarafından yenilmesi tercihim değildi.

Gotikleri düşünürken onlar gibi siyah giyinen yer cücesi- Yoongi aklıma gelmişti. Gotiklerin bizlerden nefret ettiğine emindim, acaba o da mı bir gotikti diye düşünecekken duraksamış ve kendi düşüncemi yalanlamıştım.

Gotiklerin derslerle pek ilgilendiğini söyleyemezdim. Tabii ki onları tarzlarından dolayı yargılamıyordum. Ama asla o alfanın kendine dediği gibi dahi sınıfında olacak kadar iyi değillerdi. Kendileri genelde müzikle, dizi/film ya da kitaplarla ilgilenirdi. Güzel bir şarkı zevkine sahip olduklarını rahatça söyleyebilirdim.

Eğer benden nefret etmeseler belki onlarla takılabilirdim. Ama ne yazık ki nefret ediyorlardı. Bu arada ne yazık ki kısmı onlar için. Benim gibi biriyle arkadaş olma şansını kaçırıyorlardı.

He's Nerdy But He's Mine 🌱 SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin