İstemsiz gerilerken Namjoon'un Jackson'un en yakın arkadaşına attığı sert tokatı görmüştüm. Bağırmamak için ağzımı kapatırken şokla olanları izliyordum. Jackson'a baktığımda onun sarışın omeganın yumruğunu yok sayıp Yoongi'nin üstüne doğru atladığını görmüştüm. Fakat sarışın omega ona izin vermemiş ve sırtından çekerek onu geri yere yapıştırmıştı.
"Alfamıza bak sen, bir omega karşısında yerlerde sürünüyor."
Bunu dedikten sonra onun bacak arasına sert bir tekme atmıştı. Jackson acıyla çığlık atıp başını geriye yaslarken sarışın omega ona bakıp gülmüştü sadece. Gülmesine rağmen sinirini en iyi şekilde hissetmiştim. Jackson'a karşı kin doluydu bakışları.
O sırada Jungkook'un acı dolu inlemesini duymuştum. Hızla onlara taraf dönerken Jungkook'unun karşısındaki betadan yediği darbe yüzünden dudağının kanadığını görmüştüm. Dudağını tutarken sinirle karşısındaki betaya bakıyordu. İşte tam o an olan olmuştu. Taehyung, Jungkook'un çığlığını duyar duymaz hızla kavga ettiği alfayı Jungkook'a vuran betaya doğru itmişti.
Bu yaptığı alfa ile betayı birlikte yere düşürmüş ve ikisinin de acıdan dolayı bağırmasına neden olmuştu. Taehyung kalkmalarına izin vermeden yanlarına gidip onlara tekmeler savurmuştu. Oldukça öfkeli görünüyordu. Sözde o ikisi Jackson ile arkadaştı?
Onlara o kadar odaklanmıştım ki o an üzerime doğru koşan betayı fark etmemiştim bile. Bana ulaşmasına santimler kala aniden biri tarafından tutulmuştu. Korkuyla elimde olmadan yeniden gerilediğim sırada önümde beta yana doğru dönmüştü. Tam o sırada görüş alanıma Yoongi girmişti. Gözlerinden öfke ve nefreti okunuyordu.
"Ölmek için daha acısız şekiller var beta, bu sahip olduğun can fazla geldi herhalde?"
Konuşan kişinin alfası olduğunu anlamak zor değildi. Yutkunarak dibimde olan olayları izlerken Yoongi saniyelik bana bakmış ve iyi miyim diye vücudumu kısaca süzdükten sonra yeniden elleri arasındaki betaya dönmüştü.
Betayı kendine doğru döndürüp onu boğazından tutmuştu. Kendisinden uzun olan betayı hiç zorluk çekmeden havaya kaldırmıştı. Nefesim kesilirken yeniden yutkunmuştum. O göründüğünden daha güçlüydü. Beta ayağı yerden kesildiği esnada özür diliyor ve onu bırakmasını isteyip duruyordu. Ama Yoongi o an kendinden geçmiş bir şekildeydi. Onu duyduğunu düşünmüyordum bile. Bu düşüncemi onaylayan bir şey olmuştu o an. Yoongi betayı sertçe yere atmıştı. Beta kalçası üzerinde düşüp çığlık attığında acıyı kendim çekmiş gibi yüzümü buruşturmuştum.
Kavga ne kadar devam edecekti, sonuçtan korkmuyor değildim. Şimdiye kadar her iki taraftan ağır hasarlar alan vardı. Diğer taraf umrumda değildi.
Yoongi'nin kaşı betadan hazırlıksız aldığı yumruk yüzünden patlamıştı. Kan kaşından yanağına doğru süzülmüştü. Jimin Jackson ile kavga ederken yanlışlıkla düşmüş dirseğini yara yapmıştı. Jungkook zaten az önce aldığı darbeden dolayı dudağı kanıyordu. Taehyung ve Namjoon oradaki tek sağlam kişilerdi. İkisi de gelen tüm darbelerden kaçmayı başarmıştı.
Tüm olanlara teker teker bakmaya çalışırken aniden koşma sesleri duymuştum. Hızla kapıya baktığımda içeri omega arkadaşım Seokjin'in girdiğini görmüştüm. Elinde bizlere ait olan çantalar bulunuyordu. Her birini bize doğru attıktan sonra konuşmuştu.
"Öğretmenler geliyor!"
Hepsi duyduğu sesler ile duraksadığında Yoongi yerdeki betaya bir kez daha tekme atmış ve yerden ikimizin çantasını almıştı. Ardından diğerlerine dönüp konuşmuştu.
"Namjoon, sen Seokjin'i al, Taehyung Jungkook ve Jimin sende. Farklı taraflardan attığım konumda buluşalım." Bunu dedikten sonra kendimin ne olacağını düşünürken bir anda bana doğru hızla ilerlemiş ve elini bana doğru uzatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's Nerdy But He's Mine 🌱 Sope
FanfictionOkulun popüler, seksi, etrafa daima neşe saçan omegası okuldaki içine kapanık, farklı türden inek, korkunç derecede ruhsuz görünen alfayla? Olacak iş miydi canım? ^^ [Koko'nun devamını yazmam için bana verdiği bu fici layıkıyla tamamlayacağım. Umarı...