Çok uzun bir süre sonra geldiğimin farkındayım, bu yüzden her birinizden çok özür diliyorum. Son zamanlarda hiçbir şey yapmıyorum, ne oldu bana bilmiyorum. Bu arada farkındayım, neredeyse kimse olmayacak... zaten amacım bu fici en güzel şekilde bitirmek olduğu için buradayım zaten. O yüzden buna takıp üzülmüyorum.
Bu arada her ne kadar smut olan bir bölüm olsada Koko'nun bu fice başladığında böyle bir şey yazma düşüncesi olduğunu sanmıyorum. Çünkü oldukça soft bir fic, bende ona saygı duyuyorum ve bu doğrultu da üstü kapalı bir sahne yazmayı düşünüyorum. Umarım beğenirsiniz, iyi okumalar.
Aylar sonra... Hoseok'un 18. yaş doğum günü.
"Neredeyse her şey hazır." diye mırıldandı Yoongi kendi kendine. Etrafta olan biten doğum günü hazırlıklarının son kontrolünü yapıyor ve her şeyin eksiksiz olması için elinden gelen çabayı gösteriyordu. Biricik sevgilisi Hoseok'a en güzel gününü yaşatmak istiyordu, bu yüzden her şeye aşırı özen göstermişti.
"Hoseok mesaj attı, birazdan eve gelecekmiş." Hoseok'un babasının cümlesi duyulur duyulmaz Yoongi elinde olmadan yeniden heyecanlanmıştı. Hoseok ile aylardır sevgililerdi fakat o hâlâ bazı zamanlarda Hoseok'un isteklerini karşılamayacağından korkup endişeleniyordu.
Bu anlarda Hoseok ona iyi hissettirmek için elinden geleni yapıyordu.
Bu yaşadıkları endişe karşılıklı olduğu için bazı zamanlar Hoseok'ta bu endişeye kapılıyordu. O zamanlarda devreye Jimin giriyor ve tabiri caizse ikisinin kafasına birer tane patlatıyordu. Ardından o sihirli kelimeleri söylüyordu.
"Siz birbiriniz için yaratılmışsınız çocuklar, beni sinir etmeyin. Emin olun kimse etrafta terør estiren bir civciv görmek istemez."
Jimin mi... onların ilişkilerinin temeliydi onlara göre.
(Eğer kitaplarımda bir daha Jimin'i diğer karakterlerden yüce tutarsam beni Jimin solostan sanmaya başlayacak olan okurlarım;
O sırada hâlâ ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's Nerdy But He's Mine 🌱 Sope
FanfictionOkulun popüler, seksi, etrafa daima neşe saçan omegası okuldaki içine kapanık, farklı türden inek, korkunç derecede ruhsuz görünen alfayla? Olacak iş miydi canım? ^^ [Koko'nun devamını yazmam için bana verdiği bu fici layıkıyla tamamlayacağım. Umarı...