Final🌱

250 29 27
                                    

18 yıl sonra...

"Araya fazla zaman koymadan bunu tekrarlayalım." demişti Jimin elindeki kahvesini yudumlarken.

Seokjin yeni kestirdiği mullet saçlarını kulağının ardına iterken parmağıyla Jimin'i göstermişti. "Jimin'e katılıyorum, bizim buluşmalar gerçekten terapi gibi."

Derin bir iç çekerek arkadaşlarıma eşlik etmiştim. "Emin olun bende çok isterdim ama çocuklardan zaman kalmıyor. Jiyoon ve Jiseok büyüdü akıllı duruyor ama ikizler asla rahat durmuyor. Dünyanın en meraklı iki çocuğunu doğurmuşum. Babalarına sessiz diye laf atıyordum. Jiyoon ve Jiseok'ta onun gibi oldu diye...

Kitapta böyle başlamıştı değil mi?

Benim (Hoseok) anlatımımla.

Final bölümü de ilk bölüme yakışır bir şekilde başlamalıydı... arada anlatımı başkalarına versem de son bölümde yine bende olacak.

Size 18 yıl sonra demiştim, şimdi dönüp bakma zamanı...

18 yıl boyunca neler olmuş?

Yoongi kazandığı bilgisayar mühendisliğini sınıf birinciliği ile tamamlamış ve üniversite bitince kısa sürede atanmıştı. Okuldan nefret ettiğini her an dile getirmiş olan ben ise kendimi dansa adamıştım. Yoongi, bana büyük bir destek sağlamıştı ve kısa sürede dansta oldukça gelişmiştim. Bu yüzden en büyük destekçim -şimdiki kocam- Yoongi'ye minnettarım.

Dans alanında oldukça gelişmiştim. 4 yıllık eğitimden sonra kendim eğitim vermeye başlamıştım. Zamanla daha da gelişmiş ve bir dans kursu açmıştım.

Yoongi ile ne zaman evlendiğimize gelirsek... ben dans eğitimimi bitirir bitirmez evlenmiştik. Evlilik öncesi birlikte geçirdiğimiz 5 sene içinde bunun doğru karar olduğunun farkındaydım, sonrasında da 14 yıllık evlilik hayatımız boyunca bu kararın yanlış olduğunu bir an olsun düşünmedim.

Yoongi onu tanıdığımda da olduğu gibi hep bir inek oldu ama ilk anlardan farklı bir şey vardı. O inek, benim ineğimdi... bana aitti.

Yoongi ile evliliğimden kısa süre sonra hamile kalmıştım ve Jiyoon adında tam olarak babasına benzeyen alfa bir erkek çocuğu doğurmuştum.

Jiyoon... Jimin ve Yoongi kardeşlerin isimlerinin birleşimi.

Kardeşine sürekli gıcıklık yapan sevgili kocam önermişti ismi. Ben de tabii ki bu tatlı ismi geri çevirememiştim. Fakat Jimin'in bu ismi aslında Yoongi'nin önerdiğinden haberi yok. Bu Yoongi'nin fikriydi... dediğim gibi o gıcık bir abi.

Jiyoon büyürken Namjoon ve Seokjin evlenmişti. Jiyoon'da bu düğünde ilk dansını, adını da ilk söylediği kişi olan, Jimin amcasının kucağında onunla ile birlikte etmişti. Jiyoon'un ilk Jimin'in ismini söylediği kısmı hemen geçmeliyim. Çünkü Yoongi bu satırları okurken yeniden fenalık geçirebilir. En büyük dileklerinden biri Jiyoon'un Baba demesiydi.

Jiyoon henüz ikinci yaşını doldurmadan yeniden hamile kalmıştım. Bu sefer bir kız çocuğuna hamileydim. Bu haber herkesi ayrı mutlu etmişti tabii ki fakat en mutlu olan iki kişiden özel olarak bahsetmezsem olmaz.

Babam ve Yoongi...

Önce sevinçle birbirlerine sarılmışlar, sarılırken zıplamışlar, sonrasında ise yine birbirlerine sarılarak ağlamışlardı. Bizlerde olanları şok içerisinde izlemiştik. Her ne kadar o gün gülmemeye çalışsakta o günden sonra Jimin, Taehyung ve Jungkook üçlüsünün bu durumu sürekli olarak dile getirmesi ile her defasında gülmekten yıkılmışlardı.

He's Nerdy But He's Mine 🌱 SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin