Bölüm 2

20 2 3
                                    

Yattığım yerde gerinerek esnedim. Uyku o kadar tatlı geliyordu ki biraz daha uyumak istiyordum. Tam tatlı uykuma geri dönecek iken dün gece olanları hatırladım. Ve...
.
Ben şu an evimde ve kendi yatağımda yatıyordum!! Üstelik bana hiçbir zarar gelmemişti. Dün beni Jacob'dan kurtaran adam mı beni evime getirmişti. Onun lavanta kokusu aklıma geldikçe sakinleşiyordum. Yüzümü yıkamak için ayağa kalktığımda komidinin üzerinde duran notu fark ettim.
.
"Bu olanlardan kimseye bahsetme , küçük"
.
Bu adam her kimse beni korumuştu ve beni evime getirmişti.
Ancak beni her ne kadar korusa da bir şekilde korkutmayı başarıyordu. Eğer birilerine söylersem ne olabilirdi ki? Beni öldürür müydü? Öldürme kelimesi bile titrememe sebep oluyordu.
.
Her sabah yaptığım rutinimi tekrarlayarak okula gittim . Bu sefer geç kalmamıştım.
Linda'nın yanına oturdum ve tam olanları anlatmak için ona
.
"Hey Linda biliyor musun ben dün ka-"
Cümlemi yarıda kesmiştim çünkü komidinin üzerindeki not aklıma gelmişti. Linda anlamayan gözlerle bana bakıyordu.
Kekeleyerek sonunu farklı bir olaya bağladım.
.
"Eee...şey markete gittim!"
.
Linda dediklerimden hiçbir şey anlamasa da güldü.
.
"Çok tuhafsın lavinya.."
.
Söylediği şeyden sonra biraz olsun rahatlayarak bende onunla beraber güldüm.
.
Gülüyordum fakat dünkü olayı kimseye anlatamayınca içimde çığ gibi büyüyordu korkularım.
.
Yine eve dağıldığımızda duşa girdim . Ilık su beni rahatlatıyordu. Uzunca bir süreyi duşta geçirdikten sonra hava kararmıştı.
.
Odama geçtim ve kendime bir film aradım. Ölümlerden korktuğum için , ceset , kan , ölüm , vahşet , cinayet bulunan filmleri sevmiyordum. Bu yüzden tek kaçışım romantik filmlerdi. Beğendiğim bir filmi açtım ve izlemeye başladım.
.
Yaklaşık 2 saat izlemiştim. Gözlerim ağrımaya başlamıştı . Saate baktığımda şok oldum . Saat 22.00 olmuştu . Hemen mutfağa gidip kendime bir kahve yaptım . Her ne kadar yorulsam da filmi bırakamıyordum. Kahve fincanımla koltuğun karşısına geçtim ve filme kaldığım yerden devam ettim . 1 saat sonra nihayet film bitmişti.
.
Benim hayatımda hiç aşk olmamıştı bu yüzden bu tür filmlerden hoşlanıyordum. Film bittiğinde saatin 23.00 olduğunu gördüm. Dünkü olaydan sonra camları kontrol ettim ve perdeleri indirdim . Bütün kapıları kitledim. Yatağıma uzandığımda rahat bir nefes aldım . Sanırım güvendeydim. Kendimi uykunun kollarına bıraktım.
.
Gözlerimi aniden açtığımda üzerimde biri vardı . Tam çığlık atacaktım ki ellerini ağzıma bastırdı. Lanet olsun neden bu tür şeyler hep beni buluyor!?
.
Ve burnuma tanıdık bir koku geldi...lavanta kokusu. Bu koku dün beni kurtaran adamın kokusuydu. Karanlık olduğu için onu göremiyordum . Bana fısıldayarak bağırmamam konusunda beni uyardı. Titreyerek kafa salladığımda ağzımı bırakıp bu sefer de gözümü bağlamıştı .

Hadi amaa dün bu adamın beni kurtardığına yemin edebilirim.
.
Kısık sesle konuştum.
.
"Sen dün beni kurtaran adamsın buraya neden geldin?
.
"Evet o bendim ve buraya neden geldiğim konusuna gelince... bunu şimdi anlarsın "dediğinde bıçağın sürtünme sesini duydum.

Nasıl yani dün beni koruyan adam şimdi beni öldürecek miydi?
.
Titremeye başlamıştım. Savunmasızdım ve bu sefer gerçekten ölecektim . Kısa hayatım onun avuçları içindeydi
.
"Dün beni koruduysan ... neden bugün beni öldürüyorsun....?"
.
O gün ... işbirliği yaptığım kişi seni canlı istiyordu ve Jacob seni öldürecekti . Ve bende seni bu yüzden kurtardım. Fakat daha sonra işbirlikçim seni öldürmemde bir sakınca olmadığını söyledi ve ben erkenden seni öldürmeye geldim."
.
Söyledikleri karşısında taş kesilmiştim... nasıl bir insanı öldüreceğini kolayca söyleyebilirdi ki?
.
Ağlamaya başlamıştım her an kalp krizi geçirebilirdim çünkü çok korkuyordum .
Daha sonra aklıma Linda geldi. Ben ölürsem ona ne olacaktı? Ona bir şey olmasını istemiyordum üstelik ona onu koruyacağıma dair bir söz bile vermiştim.
.
Ama şuanda deli gibi korkarken ne yapacağımı bilmiyordum .
Daha sonra ona yalvarmaya karar verdim.
.
"Lütfen ... lütfen bana 1 ay daha ver . Zaten öleceğim....

bu bir haftada sevdiklerimle vakit geçireyim ne olur ."
.
İç çekti ve..
.
"Pekala... yalnızca 1 ay'ın var ve sonrasında seni öldüreceğim .
.
Kafamı salladım tek çarem buydu çünkü.
.
Yavaşça gözlerimdeki bandı açtı . Bandımı açtığında onun mavi gözlerini gördüm .
Sadece gözlerini görebildim çünkü karanlık daha fazlasına izin vermiyordu.
.
Bir saniye...her yeri kilitlememe rağmen bu adam nasıl oldu da içeriye girdi?
.
Ona daha çok soru sormak istiyordum fakat girmişti .

.
Saate baktım ve saatin gecenin 4 'ü olduğunu gördüm. Yatağıma yattım . Yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu. Çok uykum vardı . Uykunun sıcak kollarına atlamıştım bile...
.
NOT ; hikeyeye fazla okunursa devam edeceğim umarım okursunuz ve beğenirsiniz teşekkür ederim :)

RED EYESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin