Uyanıp yüzümü yıkamaya lavaboya doğru ilerledim.
Dün gece olanlar beni fazlasıyla korkutmuştu. Bazen böyle garip olaylar yaşardım ve bunları yapanın annemin ruhu olduğunu düşünüp rahatlardım fakat bu sefer farklıydı.
O canlı bir adamdı...
.
Ufak bir hazırlıktan sonra okula gittim.Yemek yemedim çünkü hiç iştahım yoktu.
Sanırım linda'nın bahsettiği katil ilk beni bulmuştu .
Ama neden? Beni diğerlerinden ayıran özellik neydi ki?.
.
Olamaz...saçlarim ve gözlerim...
Ne çabuk unuttum.
.
Rahatlamak için düşüncelerinden sıyrılarak Linda'nın yanına oturdumLinda da evinde tek kalıyordu.
Ailesi esrarengiz bir şekilde ölmüştü. Ve bu olay hala çözülemedi. Dava çoktan kapanmıştı... Dedektifler çabuk pes etmişti ya da bu işin ucunda çok kötü birşey vardı. Linda ailesinin nasıl öldüğünü ve kimin öldürdüğünü araştırıyordu. Ancak şu zamana kadar bı ipucu bulamamıştı .
Bu gece Linda'ya onun evinde kalıp kalamayacağımı sordum...
Tebessüm etti
"Tabii ki kalabilirsin o da soru mu...alındım" dedi.
.
Onun kadar iyi niyetli bir arkadaşım olduğu için ne kadar şanslı olduğumun tekrar farkına vardım.Dersler yine her zamanki gibi geçmişti ve evlere dağılıyorduk
.
Ben ve Linda benim evime eşyalarımı almaya gittik.Yine komidinin uzerinde bir not vardı .
Eğilip notu aldım.
.
"Son zamanlarını güzel geçir küpe çiçeği..."
.
O an duraksadım. Annem de bana küpe çiçeği derdi.
.
Çünkü küpe çiçeklerinde saçlarım gibi beyaz yapraklar ve gözlerim gibi kırmızılıklar vardı.Ayrıca küpe çiçeği gölge severdi ve ben de öyleydim
Çoğu şeyimiz bu bitkiyle çok benziyordu fakat bu adam nereden biliyordu?
.
Daha fazla kurcalamak istemediğinden bavulumu alıp Linda'nın yanına gittim.
.
Ona anlatmayacaktım çünkü korkmasını istemiyordum.
.
Eğlenceli geçen bir günden sonra okula tekrar geldiğimizdeOkulun haberci kızı lily bize yeni bir çocuğun geldiğinden bahsetmişti .
Merak etmiyordum. Bu yüzden çocuğa hiç bakmadan sırama oturdum. Linda o çocuğa bakıyordu.
.
Ve onun yakışıklılığından bahsediyordu
.
Linda öyle kolay kolay erkeklere yakışıklı demezdi.Bu yüzden içimde bir merak uyandı ve arkamı dönüp çocuğa baktım.
O da beni izliyordu.
Simsiyah ince telli saçları vardı.
Yeşile çalan mavi gözler...
Elini yanağına koymuş bir şekilde bana bakıyordu

Bu adam gerçekten soğuk bakıyordu.
.
Bir dakika...gözleri...
.
Bu mavilik çok tanıdık geliyor.Aklımdan bir an katilimin bu adam olabileceği gelse de önüme döndüm.
.
Ve kafamı iki yana salladım .
.
Hayır böyle birşey olamaz ki?
.
Ne kadar da aptalım...bir katil okula gidecek öyle mi haha..
.
Bay Michael derse başladı
.
"Evet çocuklar!bugün garip birşey yapacağız.herkes yanındaki arkadaşini çok iyi tanıyor değil mi? Bu sıralara otururken arkadaşınıza göre oturuyorsunuz. Bu düzeni yıkmak için yerlerinizi değiştireceğim..."
.
.
Bütün sınıf iç çekti ve itiraz ettiler.
.
Bende Linda'dan ayrı kalmak istemiyordum.
.
Düşüncelerimden sıyrılarak bay michael'ın nasıl bir düzen yapacağını izlemeye başladım.Kızlı erkekli oturtuyordu.
.
Umarım yanıma rex otururdu.Rex ; kızıl saçlı
gri gözlü
Uzun boylu
Ve çok popüler bir çocuktu.
Açıkçası benim de ilgimi çekiyordu.
rex
.
Gözlerimi kapattım ve sıraya yattım.
Etrafımdaki hiçbir sesi duymuyordum.O sırada yanıma birinin oturduğunu fark ettim.
.
Usul usul kafamı o tarafa çevirince yanımda gülümseyen REX'in oturduğunu gördüm.
.
O an o kadar mutluydum ki
.
Kendimi Dünya'nın en şanslı kızı gibi hissettim.
.
Etrafımdaki kızların bize attığı kıskanç bakışları görmemek mümkün değildi.
.
Bana elini uzattı ve
.
"Selam ben Rex.. sen de şu gizemli kız olmalısın."
.
Sırıttım."Evet öyleyim , ismim Lavinya tanıştığıma sevindim..."
.
"Ben de öyle"
.
Mükemmel konuşmamızı yine bay Michael bölmüştü."Evet çocuklar bugünkü ödeviniz ,yaninizda oturan arkadaşınızın hayatı hakkında bilgiler edinmek. Umarım güzel bir iş çıkarırsınız."
Diyerek dersi bitirdi.
.
Linda ile beraber onun evine giderken çok mutluydum.
.
Linda Rex'e olan takıntımı biliyor ve o da benimle beraber seviniyordu.
.
Linda'nın yanına oturan kişi Lucifer'diLucifer'in saçları neredeyse beyazdı
.
Gözleri ela rengiydi
.
Ve fazlasıyla tehlikeli gözüküyordu.
Hazırlanıyorduk çünkü ödevimizi yapabilmemiz için yanımıza oturan partnerlerimizi tanımamız gerekiyordu. Rex ve Lucifer yakın arkadaşlardı.
.
Bu yüzden BEN , LİNDA , REX , LUCİFER bir parkta buluşacaktık.
.
Üzerime yeşil bir kazak ve beyaz kısa bir etek giydim.
Kafama da beyaz bir kurdele taktım
.
Saçlarımı ördüm
Ve sonrasında Linda'nın ne giydiğine bakmak için onun yanına gittim
.
Onu gördüğümde şok oldum
.
Üzerindeki sarı elbise çok şirindi ve tokasıyla da uyuyordu.
.
Elbise sarı saçlarına çok yakışmıştı.
.
Birbirimize övgüler yağdırdıktan sonra bir taksi çağırıp ayarladığımız yere doğru yola çıktık.
.
15 dakikalık bir yoldan sonra istediğimiz yere gelmiştik.
.
Burası büyük bir alışveriş merkeziydi
.
Rex ve Lucifer'in çoktan orada olduklarını gördük ve yanlarına gittik.
.
Lucifer içine gri bir sweatshirt üzerine de siyah hırka almıştı.
.
Çekici gözüküyordu
Rex ise takım elbise benzeri bir kombin yapmıştı. Hala çok yakışıldıydı...

Erkeklerin yanına geldiğimizde bize çok güzel olduğumuzu söylediler.
.
AVM'nin girişine doğru ilerledik...
.
.
3. BÖLÜM SONUUU💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RED EYES
Novela Juvenil-sen bir katilsin! Bu çok kötü birşey. +Biliyorum?bir sıkıntı mı var. -seni polise ihbar etmeyeceğimden nasıl bu kadar eminsin? +Eminim , beni ihbar etmeyeceğini biliyorum.