1 - café

112 4 7
                                    

POV: Kasper

Ik zit zoals elke dag weer in het cafeetje. Als ik mijn ouders zie binnen stappen. Ze lopen naar me toe en beginnen te schreeuwen: 'Kasper vindt je dat normaal? Zomaar weglopen van huis?' schreeuwt mijn vader. Ik schud mijn hoofd. 'Nou dan? Waarom doe je het dan?' schreeuwt mijn moeder. Ik haal mijn schouders op. Ik zie vijf jongens op ons afkomen, en eentje daarvan zegt: 'Hey, doe normaal zo ga je toch niet om met je zoon?' Ik kijk hem dankbaar aan. Een ander pakt mijn hand vast, en trekt me van de stoel af, en rent met me weg. Naar buiten. Na een tijdje stoppen we en zien dat de andere jongens ook gevolgt zijn. Er staat een jongen met blond haar voor me. 'B-bedankt' zeg ik stotterend, want ja we hebben net een stuk gerend. En nu zie ik het, het zijn de jongens van One Direction. Waar Kirsten altijd zo over praatte. 'H-hallo' zeg ik. 'Hey, gaat het?' vraagt de blonde jongen Niall volgens mij dan. 'J-ja hoor' zeg ik. 'Wie waren dat?' vraagt Louis? 'M-mijn ouders' zeg ik stotterend. 'Hebben hun je wat misdaan?' vraagt Liam? 'J-ja, maar wie zijn jullie?' vraag ik. 'Liam' zegt een donker harige jongen, Liam dus. 'Harry' zegt een jongen met lang haar, Harry. 'Niall' zegt de blonde jongen, mooie naam, Niall. 'Louis' 'Zayn'. 'Kasper' zeg ik. 'Kasper, waar woon je?' zegt Louis. Moet ik nou zeggen dat ik nergens woon? Oke fuck it, ik doe het gewoon. 'N-nergens' zeg ik zachtjes, maar hard genoeg. 'Oh, nee toch? Kom bij ons wonen' zegt Liam. 'E-echt? Ik ken jullie amper' zeg ik. 'Ja tuurlijk! We kunnen toch gwn kennis maken?' vraagt Louis. 'O-oke' zeg ik. Ik loop met hun mee naar hun huis, nou eerder villa. 'Je vangt nog vliegen' zegt Niall lachend. Ik klap snel mn mond dicht. Iedereen barst in Lachen uit, zelf ik, na 1 week eindelijk weer lachen voelt goed. Maar goed, we lopen naar binnen, en doen onze schoenen uit. Ze ploffen op de bank, en ik blijf een beetje staan rond kijken. 'Kom erbij, Kasper!' zegt Harry. Ik doe wat ze zeggen, en plof ook op de bank. 'Nou Kasper vertel je leven is' zegt Zayn. 'Nou ik ben Kasper, 22 jaar, en sinds mijn vijfde word ik mishandeld door mijn ouders. Ik heb een zus Kirsten, en hou met heel mn hart van haar' zeg ik, en ik moet moeite doen om mijn tranen binnen te houden. 'Oh, sorry' zegt Louis. 'Maakt niet uit' zeg ik. En dan barst ik los, in tranen. Niall wrijft over mijn rug, wat best gerustellend is. Ik ben al wat gekalmeerd, en zit nu een spelletje te doen met de jongens. 'Hey Kasper, mag ik je nummer?' vraagt Harry. 'Ik-ik heb geen telefoon' zeg ik beschaamend. 'Oh, zullen we die anders halen?' vraagt Niall. Iedereen knikt instemmend. We lopen nu in de Mediamarkt, en zoeken een IPhone 14 . We hebben m gevonden, en kopen m. 'Hee, Harry' roept een stem die ik niet ken. Iedereen draait zich om, en zien 5 jongens. 'Hee, Rob' roept Harry. 'En wie is dat?' vraagt een lange kale man. 'Hee, ik ben Kasper' zeg ik tegen de vijf jongens. 'Matthy' 'Robbie of Rob' 'Raoul' 'Milo' 'Koen' zeggen de vijf jongens, oke nu ken ik ze. 'Kasper, dit zijn onze vrienden, van het YouTube account Bankzitters, Jongens, dit is Kasper hij is bij ons komen wonen. Hoezo kan hij nog wel een keer vertellen' zegt Zayn. 'Maar wat komen jullie hier doen?' vraagt Harry aan de jongens. 'Nieuwe camera komen, omdat een jongen genaamd Koen van Heest, de camera kapot heeft laten vallen' zegt Matthy. 'En wat brengt jullie hier?' vraagt Milo. 'Nieuwe telefoon kopen voor Kasper' zegt Zayn. Ik knik. 'Ohh, maar wij moeten verder, we moeten zo een video maken' zegt Robbie. De jongens zeggen de andere jongens gedag, en lopen naar buiten. 'Heel erg bedankt' zeg ik tegen de jongens. 'Geen enkel probleem' zeggen de jongens tegelijk. 'Citroen vloek' roept Niall. Die gozer is echt gek. Ik bevrijd de jongens, en hun proesten het uit uit.

We zijn weer in de villa, en ploffen op de bank. 'Jongens, we moeten volgende week op Tour' kreunt Liam. 'Oh, nee he' kreunt Harry. 'Yes weer lekker moe worden' gilt Niall. Jezus heeft hij energie voor 1000 ofzo? 'Maar Kasper dan?' vraagt Louis. 'Die nemen we gewoon mee! Boeie wat Paul zegt!' zegt Zayn. 'Jaaa' roept Niall. 'Kasper?' vraagt Louis. 'Lijkt me een eer, ik weet wel dat me zus me gaat vermoorden' lach ik. 'Waarom? Is ze fan?' vraagt Harry. 'Hele erge fan' zeg ik. 'Nodig haar anders een keer uit. Weet je het nummer uit je hoofd?' vraagt Liam. Ik knik. 'Bel haar op dan! Dan kan ze voor volgende week nog langs komen!' zegt Zayn. Ik knik, en bel Kirsten gelijk op!

G E S P R E K:

Ki: Hallo met Kirsten

Ka:Hallo Kirsten met Kasper. Kan je alstjeblieft rustig doen, zodat papa en mama ons niet horen?

Ki:Tuurlijk Kas! Maar waarom bel je?

Ka:Nou zoals je weet ben ik al een paar dagen niet thuis, en ik zit bij de jongens van One Direction! En ze vroegen of je een keer langs kwam?

Ki: Omg ja zo graag! Wanneer?

Ka: overmorgen?

Ki: Is goed stuur het adress!

Ka: Doe ik! Doegg!!

Ki: Doegg

E I N D E G E S P R E K

Ik loop terug naar de jongens, en ze kijken me blij aan. 'Ze komt overmorgen!' zeg ik. 'Leuk!' zegt Louis.

'Maar waar kan ik eigenlijk slapen?' vraag ik. 'Kom maar, ik laat het wel zien!' zegt Niall. Niall rent naar boven, en ik ren achter hem aan. 'Hier!' roept Niall. Ik kom in een super mooie grote kamer. 'Bedankt!' zeg ik tegen Niall. 'Zullen we morgen spullen halen in de stad?' vraagt Niall. 'Jaa!' zeg ik. 'Oke dat is besloten!' zegt Niall, en we lopen weer naar beneden.

- - - - -

Eerste deeltje is aff!! Gelijk al meer dan 1000 woorden! Nou wat wil je nog meer?

Ik zou het super leuk vinden als jullie stemmen!!

- - - - -

Xx Kaylie

Is dit een droom? Ft: Bankzitters En One Direction! Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu