-5-

40 4 9
                                    

Pov Kasper

Ik loop naar de badkamer, en ga douchen. Onder de douche zing ik Offline Beschikbaar. (A/n geweldig lied!)

Offline beschikbaar ik heb mijn telefoon op stil staan

Oflline beschikbaar ik heb mijn telefoon op stil staan.

Ik sta online, maar voor jou ben ik offline.

Waarom kijken naar een scherm, als je veel harder schijnt?

Ik hoef geen pixels, en geen picters.

Geen dm en snaps.

Ik stap onder de douche vandaan, en kleed me om. Een simpele joggingbroek en een trui.

Ik loop naar beneden, lekker ben weer eens de enige. Met zo'n koppijn, ugh ik word er gek van. Het doet zo'n pijn.

Ontbijt maken gaat me niet lukken, ik kan nouwlijks op mn benen blijven staan, en mijn arm doet ook zo vreselijk veel pijn. Ik denk dat er een breuk in kan zitten. Kut dokter, die me niet goed checken. Zayn komt naar beneden, en begroet me. Ik begroet hem terug. 'Je haar zit weer in top vorm' zeg ik. Proberend mn lach in te houden. 'Dankje' zegt Zayn. Het zit dus echt lelijk. Bhaha. Het lijkt op een kapsel van een 3 jarige.

Niall komt ook naar beneden strompelen, en gaat gelijk naast mij zitten. 'Hoe gaat het?' vraagt Niall meteen bezorgd. 'Mwah, hele erge hoofdpijn, kan moeilijk op mn benen blijven staan, en mijn arm doet zeer.' zeg ik. 'Doet je arm veel zeer?' vraagt Niall bezorgt. Ik knik, ja het doet echt heel erg zeer. 'Dan gaan we even langs de dokter' zegt Niall. 'Oke' zeg ik. Niall staat op, en tilt me op. 'Wij gaan even naar de dokter!' roept Niall. We krijgen een paar oke's terug, en lopen naar de auto. Niall zet me in de auto, en springt achter het stuur.

Bij de dokter aangekomen, meldt Niall me aan. Hij komt terug lopen, en zegt dat we moeten wachten. 'Horan?' roept de dokter. Niall staat op, en tilt me mee. 'Nou kom zitten' zegt de dokter. 'Waar komen jullie voor?' 'Nou, Kasper die heeft heel veel last van zijn arm, en kan nouwlijks op zn benen blijven staan.' zegt Niall. 'Oh nou, ik ga hem even checken' zegt de dokter. De dokter checkt me, en gaat weer terug zitten. 'Euhm Kasper heeft een gebroken arm, en dat ie bijna niet op zn benen kan staan, komt omdat ie gewoon slap is, van gister' zegt de dokter. 'Dus jullie moeten naar het ziekenhuis, voor je arm, dan kan je hem in laten gipsen.' We bedanken de dokter, en lopen weer naar de auto. Nou ik loop maar word getilt natuurlijk. Ik word weer op de stoel gezet, en Niall springt achter het stuur. Hij rijdt met een behoorlijke snelheid naar het ziekenhuis, maar ik ben in de auto in slaap gevallen.

Ik word een beetje door mekaar geschud, en word wakker. 'Schat, kom wakker worden, we zijn er' fluisterd Niall. Niall tilt me op, en loopt naar de ingang. Hij meldt mij aan, en we lopen naar de goede wachtruimte. 'Horan?' roept de dokter.

Niall tilt me op, en loopt met de dokter mee, naar de gipskamer. 'Zo, Kasper, we gaan je in gipsen, en je moet er waarschijnlijk 5 tot 6 weken in zitten.' zegt de dokter. 'Oke' zeg ik.

Ze hebben me ingegipst, en nu gaan Niall en ik gelijk naar huis.

Niall tilt me uit de auto, en belt aan. Louis doet open. 'Ho- Kasper? Wat heb jij gedaan?!' roept Louis. 'Een gebroken arm, niks ergs' zeg ik. Louis laat ons binnen, en Niall legt me op de bank. Waardoor ik gelijk in slaap val.

Ik word wakker, en ik lig op mijn gebroken arm. Auw, dit doet echt super veel zeer. 'Auw!' roep ik, als ik probeer op te staan. Liam komt naar me toe rennen, en vraagt wat er aan de hand is. 'Mijn arm' snik ik. 'Ja, oei heb je er op gelegen?' vraagt Liam. Ik knik. 'Oke, ga even rechtop zitten, io pak even wat driken' zegt Liam, en baand zijn weg naar de keuken. Hij komt terug met een glas limonade, en een koekje. 'Alsjeblieft' zegt hij. 'Dankje' zeg ik. 'NIALL!!' roep ik. Hij rent gelijk naar beneden, en ziet mij zitten, en loopt naar me toe. Hij drukt een kusje op mijn lippen, en komt naast me zitten. 'Niall, ik ben moe' mompel ik. 'Snap ik, kom!' zegt Niall. 'Euh Niall' zeg ik. 'Ohja, dom van me!' zegt Niall, en tilt me op. Hij legt me op bed, en ik val gelijk in slaap.

Ik word wakker van Kirsten, die aan het schreeuwen is? Ik loop naar Kirstens kamer, en vraag wat er aan de hand is. 'Lees dit appje!' roept Kirsten.

Lieve Kirsten,
Je bent super knap, en ik kan mijn ogen niet van je afhouden.

Zou jij mij de gelukkigste man op aarde willen maken, en mijn vriendin worden?

X. H

Mijn ogen worden groot, ik ben zo blij voor Kir. 'Loop naar hem toe, en zeg je antwoord.' zeg ik enthousiast tegen Kir. En weg is ze. Ik strompel naar de keuken, en pas wat met suiker te maken heeft, dan word ik weer wat sterker.

Ik zie Harry, en Kirsten knuffelen. Yes. Ze hebben!! Ik ben zo blij voor hun.

'Gefeliciteerd!' schreeuw ik naar hun. Ze kijken me aan, en bedanken me.

Ik strompel naar de bank, en ga erop zitten. Liggen dat doe ik niet meer. 'Hey!' zeg ik tegen de jongens. Ze zeggen hey terug, en focussen zich weer op de tv. Ik pak mijn telefoon erbij, en kijk op Insta. 500.000 vriendschapsverzoeken. Ik geef mijn telefoon aan Niall, en hij zet mij account op openbaar. 'Niet te vaak plaatsen!' zegt Louis. Ik knik instemmend, en pak mijn telefoon weer terug.

Ik val inslaap op Niall schouder. Waarom slaap ik ineens zoveel? Hm boeie. Hij ligt lekker.

Ik word wakker van het geschreeuw van Liam, dat we gaan eten. Nog 3 dagen, en dan gaan we op Tour. Ik zou mn tas maar moeten gaan inpakken straks. 'Kasper? Ga je zo je tas inpakken?' vraagt Zayn. 'Ja, kan iemand helpen dan?' vraag ik. 'Ja!' zegt Niall.

- - - - -

Hee! Weer een deeltje. Niet heel goed weer. Weten jullie nog leuke dingen? Zo, ja? Stuur ze ff!!

- - - - -

Xx Kel

💅💅

Is dit een droom? Ft: Bankzitters En One Direction! Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu