-16-

14 2 0
                                    

Pov Elena

Ik loop de school binnen, en krijg gelijk nare blikken naar me hoofd. Behalve van Emma, Nikki en Esmee (vakantie vriendinnen)
Mijn beste vriendinnen. 'Waar is Yara-Olivia?' vraag ik ook een vriendin. 'Euhm, die is heeft de griep?' zegt Nikki vraag achtig. De rest knikt. 'Oke wat is er?' vraag ik. 'Oke, ze-ze heeft zelfmoord gepleegd,' zegt Emma snikkend. 'Ze heeft wat?! Waarom?' roep ik met tranen in mijn ogen. 'Het werd haar te veel, haar ouders hadden haar telefoon weg gegooit dus kon ze geen One Direction meer luisteren. Ze was ook zo jaloers op jouw. Jij met Louis. Dus het spijt me, maar we moeten de vriendschap verbreken.' zegt Esmee. Ze lopen snel weg, ik loop naar mijn kluisje. Ik laat me langs de kluisjes naar beneden zakken. Wat pijn doet door de slotjes. Ik leg mijn hoofd in mijn handen. Godverdomme, alles is mijn schuld. Mijn fooking beste vriendin heeft zelfmoord gepleegd. Eenzame tranen vloeien over mijn wangen. 'Hey, gaat alles goed?' vraagt een jongen stem. 'Nee,' zeg ik kortaf. 'Wat is er aan de hand?' vraagt de jongen die naast me op de grond is gezakt.

Ik vertel het verhaal hij luistert aandachtig. Als ik klaar ben gaat de bel. Ik sta op en loop naar mijn les. Als ik de les in loop zie ik allemaal mensen met open mond kijken. 'Wat?!' vraag ik bot. 'De frikin vriendin van Louis Tomlinson zit in mijn klas!!' roept Amalia. Een die-hard fan. 'Omg je meent het?!' zeg ik. Ik ga op mijn plek zitten, waar tot mijn spijt Yara-Olivia altijd naast me zat.

Als we midden in de les zijn voel ik weer tranen op komen. Er rolt een traan over mijn wang. Hij valt op het boek van Wiskunde. Kut. Ik veeg snel mijn tranen weg en richt me weer op de les. Er komen ineens 5 gekken de les in. 'En wie zijn jullie?' vraagt de docent. 'Eh. Wij zijn Liam, Louis, Niall, Harry en Zayn. En we hebben Elena nodig.' zegt Louis hyper, maar dat veranderd wanneer hij mij ziet. Er rollen steeds meer tranen over mijn wangen. Louis komt naar mij toelopen en gaat op de stoel naast mij zitten. De stoel, de stoel waar Yara altijd zat. Hij pakt mijn handen vast, en vraagt wat er is. 'Yara-Olivia h-heeft zelf-zelfmoord ge-gepleegd' zeg ik huilend. Ik zie Louis schikken. Hij trekt me in een knuffel, en kust me zachtjes ik ga mee in de kus. Ik trek terug, en zie de jongens ook naar ons lopen. 'Komen jullie?' vraagt Harry. 'Ja, we komen,' zegt Louis. Louis tilt me op. Waarom? Ik heb geen idee, ik denk dat hij niet weet dat ik gewoon kan lopen.

We lopen het school gebouw uit en Louis tilt me nog steeds. Hij zet me op zijn schoot in de auto. 'Wat gaan we doen?' vraag ik hees. 'We moeten naar het nieuws,' zegt Niall. Ik knik als antwoord.

We zijn bij het nieuws aan gekomen, en moeten gelijk in de make-up. We staan nu "backstage" dus je kan ze horen. Ik luister aandachtig. 'Yara-Olivia heeft zelfmoord gepleegd' gelijk komen er tranen in mijn ogen. 'De 16 jarige Yara-Olivia heeft zelfmoord gepleegd, reden is onbekend' Louis ziet dat ik het moelijk heb. Hij trekt me in een knuffel, de rest volgt. 'Daar over praten we straks verder. Hier is One Direction, en Elena.' zegt de presentator, en wij lopen naar de bank. Iedereen gaat zitten, maar er zijn geen plekken meer. Louis trekt me op zijn schoot.

'Zo jongens en Elena,' zegt ze vrolijk. Ze stelt allemaal vragen tot het afgelopen is.

We gaan weer in de auto zitten. Ik zit bij Louis op schoot. Laat mij. Hij zit lekker. Ik leg mijn hoofd op zijn borst. Hij speelt met mijn haar. Ik val langzaam in slaap. Terwijl het liedje Little Things in mijn oren dreunt.

Pov Kasper

Ik lig op de bank. Ik vraag met iets af. Is dit een droom?

Ik word ineens wakker. Ik zie mijn moeder, vader, Kirsten en een klein jongetje. Wie is dat? Ook zie ik witte muren. Mijn moeder barst uit in tranen. 'Waar ben ik? En waar zijn de jongens?' vraag ik. Mijn vader drukt op een rood knopje. 'Je bent in het ziekenhuis, je lag in coma. Wie bedoel je met de jongens?' zegt/vraagt Kirsten. 'Liam, Louis, Niall, Harry en Zayn! Waar zijn hun?' vraag ik. 'Euhm, je hebt gedroomd,' zegt mijn moeder. Ik zie een vrouw met een wit pak aan de kamer in lopen. 'Zo, Kasper. Welkom terug, we gaan een paar checks doen, en dan mag je naar huis als je goed genoeg ben.' zegt ze. Ik knik. Ze doet een paar checks en zegt dan dat ik goed genoeg ben om terug naar huis te gaan.

Mijn ouders bedanken haar, en ik sta op. Ik voel me goed, echt goed. Ik loop met mijn ouders naar de balie en check mij uit. We lopen het ziekenhuis uit en lopen naar de auto. Ik heb ook gevraagd wie het jongetje is. Hij is dus mijn broertje. Ik heb echt lang in coma gelegen.

We komen weer terug thuis aan, en ik loop naar de keuken om wat drinken te pakken. Tot mijn verbazing zie ik 5 mensen staan. 'Hoi, Liam, Louis, Niall, Harry en Zayn,' zeg ik. Ik loop naar de koelkast, en pak er wat sinas uit. 'Wacht! Omg! Fooking One Direction staat hier!' Gil ik. Ik loop naar ze toe, en geef ze allemaal een knuffel. 'Hey, Kasper. We hoorde van je moeder dat je heel erg fan was, en ik coma lag. We hebben contact met je moeder gehouden, en ze belde ons toen straks. We zijn gelijk naar hier gekomen en nu is het nu,' zegt Zayn. 'Willen jullie ook?' vraag ik nogsteeds verbaasd. Ze knikken ik pak 5 extra beker, en doe in de 6 bekers sinas.

Ik geef ze één voor één aan de jongens. Ik neem ze mee en zie op de bank ook de bankzitters zitten. Wat is dit allemaal ik sta met al mijn idolen in één huis.

- - - - -

Hee, dit is het laatste deel. Vandaag komt er waarschijnlijk nog een proloog.

Ik wil gewoon heel graag met een nieuw boek, dus jaa.

Sorry daarvoor!! ❤

- - - - -

02/08/23'

- - - - -

Kusjaaass

Is dit een droom? Ft: Bankzitters En One Direction! Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu