-10-

22 3 14
                                    

27 maart 2015

Pov Niall

Er staat super veel paparazzi, dus iedereen zit helemaal op elkaar. Ik was weg gevallen, maar Kasper had mij opgevangen. Gelukkig ben ik nu weer bij, en is alles goed.

Pov Raoul

We zijn met zn alle in de stad, en als we weg willen gaan staat er allemaal paparazzi. Ik weet dat Niall niet tegen kleine ruimtes kan. Hij is dan ook weggevallen. Gelukkig is hij nu weer bij, en zijn we weer veilig thuis. Niall hebben we op bed gelegd, omdat je gewoon zag aan hem dat hij helemaal gesloopt was. Iedereen zit op de bank, en Kasper ligt te slapen, op Harry's schoot. 'Haz, breng jij hem ff naar bed?' vraagt Robbie. 'Ja, is goed!' zegt Harry, en tilt Kasper op. Hij loopt met hem door de gang naar de kamer van Niall. Roos was ook al vertrokken naar huis, maar zal vaak komen. Om Koen te bezoeken waarschijnlijk.

Harry komt terug lopen, en gaat weer op de bank zitten. Kirsten kruipt dicht tegen Harry aan, en geeft hem een kus op zijn wang. Ze zijn echt schattig samen, had ik dat maar met Lieke. Lieke, Lieke was mijn vriendin, maar ze heeft het een maand geleden uit gemaakt. Waarom? Geen idee. Ze dacht volgens mij dat ik vreemd ging. Maar dat ging ik helemaal niet. Zij was de gene die vreemd ging. En weet je met wie? Met die fucking asshole Luke. Luke niet die ene van 5 Seconds Of Summer, maar een andere, mijn "beste vriend." Lieke vond hem waarschijnlijk altijd al leuk, maar ze heeft met mij genomen, omdat ik vrienden ben met One Direction, en omdat ik in Bankzitters zit.

'Raoul! Raoul!' roept Matthy. 'Jezus, waar zit jij met je gedachten?!' zegt Matthy. 'Euhm, sorry' zeg ik. 'Maar wat vindt je daarvan?' vraagt Milo. 'Waarvan?' zeg ik. 'Om de andere jongens een keer te verrassen als ze moeten optreden?' zegt Koen. 'Ja, dat doen we!' zeg ik. Dat is echt een leuk plan.

Harry komt de kamer binnen gelopem, met een gestrest gezicht. 'Hazza, wat is er?' vraag ik meteen bezorgd. 'We hebben geen voor programma, voor de Tour. Wilt iemand van jullie dat doen?' vraagt Harry. 'Ja, natuurlijk!' zegt Stacy. 'Wacht wat? Jij bent bekend met muziek?' vraagt Matthy. 'Kom op Matthy, dat weet je echt wel, ik heb een eigen lied!' zegt Stacy, tegen Matthy. 'Owhh, wat nou als jij, Kir en Roos een band maken. Jullie zijn alle drie bekend met muziek!' zegt Harry. 'Haz, je bent een genie' zegt Stacy enthousiast. 'Ik ga gelijk de meiden appen!'

Pov Stacy

One Girls

Stacy

Meiden, we zijn alle drie bekend met muziek toch?

Roos

Euh ja, ik wel!

Kirsten

Ja, ik ook!

Stacy

Haz zegt dat we een band kunnen maken, en dan hun voor programma zijn, voor de Tour!

Kirsten

Omg dat is geweldig! Dat doen we!

Roos

Ja, ik ben er ook mee eens, morgen afspreken?

Stacy

ja dat is dan de laatste dag die we hebben, en daarna moeten we mee met de jongens

Roos

Okee! Zie Jullie morgen!

Kirsten

Tot morgen!

'Morgen hebben we afgesproken!' zeg ik tegen Harry. 'Mooi!' zegt Harry.

Iedereen gaat naar bed, zo ik ook. Ik ga in mn bed liggen, en val al snel inslaap.

Pov Liam

Ik word wakker, en stap uit bed. Ik pak kleren, en trek die in de badkamer aan. Ik poets mijn tanden, en doe mijn haar. Ik loop naar beneden iedereen al zitten. 'Goeiemorgen.' zeg ik. 'He he, die slaap kop is eindelijk wakker, dan kunnen we eten!' zegt Niall. 'Niall, hou nou eens op met dat eten!' zegt Milo. 'Ach jij moet niks zeggen, kale' zegt Niall tegen Milo. 'Hey! Ik ben niet kaal!' zegt Milo nep-beledigend. 'Nou, echt wel, er zit helemaal niks hierboven' zegt Niall, en wrijft over Milo's voorhoofd. Iedereen schiet in de lach, behalve Milo. 'Bedankt he, voor het beledigen.' zegt Milo.

Na een paar minuten zitten we aan tafel te eten. Kasper is een beetje stil en eet niks. 'Schat, eet je even wat?' vraagt Niall aan Kasper. 'Ik heb geen honger.' is zijn antwoord. 'Kasper, wat is er aan de hand? Je bent zo stil.' zegt Niall. 'Ik heb gewoon heel veel pijn.' zegt Kasper. Niall rent meteen de keuken in, en pakt een paracetamol en een glas water. Kasper bedankt hem, en drinkt het glas leeg, en neemt de paracetamol in. Kasper zet het glas op tafel, en eet het broodje op, die voor hem lag.

Pov Kasper

Ik heb echt super veel pijn aan mijn hoofd. Hoe het komt weet ik niet. Niall heeft me net een glas water gegeven en een paracetamol. Het is al wat minder, maar het doet nog wel pijn.

Als we klaar zijn met eten, ga ik op de bank liggen. En ga op de tv een film kijken. Ik kijk een beetje door de Netflix lijst, en klik dan een film aan. Het is een leuke film, maar voel toch al snel mijn oogleden zwaar worden. En val in slaap.

Ik word wakker in Nialls kamer, en loop naar beneden. 'Hey!' zeg ik tegen iedereen in de kamer. 'Hey! Lekker geslapen?' vraagt Niall. 'Ja, hoor!' zeg ik en loop naar de keuken, om wat drinken te pakken. Ik pak een glas en doe er water, hoe verre dat lukt met één hand. 'Ugh, Niall!' roep ik. Ik hoor voetstappen mijn kant op komen, en hij slaat zijn armen om mijn middel. 'Wat is er, sunshine?' vraagt Niall. 'Kan je me helpen?' vraag ik verlegen. Hij knikt, en pakt het glas van me aan, hij doet er water in, en geeft hem aan mij. 'Alstublieft, mijn heer.' zegt hij deftig. 'Dankuwel, mijn heer.' zeg ik deftig terug.

Ik loop met het glas water naar de bank, en zet hem op de salontafel. Ik plof naast Kirsten op de bank. En Harry zegt wat tegen haar. Kirsten kruipt naar Harry, en gaat bij hem liggen. Ik meng me met het gesprek, en zo gaat de middag al snel voorbij.

- - - - -

Hee! Weer een deel. Ik ga maandag op vakantie, dus dan wat minder post, sorry daarvoorr.

Maar ja nobody can drag me down. Sorry ik hou van dat liedje.

- - - - -

14/7/23'

- - - - -

Kusjaaaass

Is dit een droom? Ft: Bankzitters En One Direction! Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu