POV KasperIk word wakker in een onbekende kamer. Ohja ik ben bij de jongens van One Direction. Ik pak snel wat kleding uit de kast, en trek het in de badkamer aan.
Ik loop naar beneden, en tref Niall en Louis aan. 'Goeiemorgen!' roept Niall, als hij mij ziet. 'Goeiemorgen' mompel ik. Ik heb hoofdpijn man! Ik plof naast Niall op de bank. Harry, Zayn en Liam zouden vast nog slapen.
Harry, Zayn en Liam zijn alweer beneden, en we zitten nu aan tafel. Niall heeft eitjes en broodjes gemaakt! Die zijn heerlijk! Ik krijg een broodje aangeboden, en neem het aan. Het is een broodje met ei. Moet ik eigenlijk vertellen dat ik homo ben? Ach, ik doe het gewoon! 'Jongens, ik moet jullie wat vertellen' zeg ik naar beneden kijkend. 'Wat is er?' vraagt Liam. 'Nou-nou ik ben homo' zeg ik weer naar beneden kijkend. 'Wat maakt dat uit? Niall ook.' Ik kijk Niall aan en zie dat hij bloost. Ik bloos ook lichtelijk.
Iedereen is klaar met eten, en ruimt hun bord op in de vaatwasser. We ploffen met zn 6en op de, wat best krap zit, maar al snep gaat mijn telefoon af. En loop ik naar de hal.
G E S P R E K
Ka: Hallo? Met Kasper
Po: Hallo u spreekt met Henk van weerden, van de politie. Ik wou zeggen dat uw oma is overleden, aan een heftig ongeluk.
Ka: B-bedankt
En de politie man hangt op. Ik barst in tranen uit, niet mijn oma! Waarom altijd de persoon waar ik van houd? Niall komt naar me toe, en trekt me in een knuffel, ik huil het uit op zijn schouder. 'Oke, rustig Kas, kan je me uitleggen wat er gebeurd is?' vraagt Niall. 'M-mijn oma i-is d-dood' zeg ik snikkend. Niall trekt me nog dichter tegen zich aan, en ik knuffel hem terug. Hij wrijft met zijn hand rustgevend over mijn rug.
Als ik al wat gekalmeerd ben, lopen we terug naar de woonkamer, en ik krijg allemaal bezorgde blikken. Ik leg het verhaal uit, en ze trekken me allemaal één voor één in een knuffel.
We zitten met elkaar gewoon een beetje te kletsen, als we opeens de deurbel horen gaan. Niall springt op van zn stoel en huppelt naar de deur. Die jongen krijgt ook iedereen vrolijk. Wat een gozer.
Pov Niall
Ik huppel naar de deur, en maak m open. 'Boys!' roep ik naar Raoul, Robbie, Matthy, Milo en Koen. 'Niall!' roepen ze terug. Ik laat ze binnen komen, en huppel weer met hun lopend achter me aan naar de woonkamer. 'Hey, boys!' begroeten de Bankzitters de andere jongens. 'Hey' begroet Kasper de jongens. 'Hey!' zeggen de jongens vrolijk. 'Wat zullen we doen?' vraagt Matthy. 'Chillen? We moeten volgende week op tour' kreund Liam. 'Oke! Doen we dat!' zegt Robbie.
We rapen met zn allen eten bij elkaar, en zetten dat op de salontafel. We ploffen op de banken/stoelen, en zetten toy story op. Ja, dat wou Liam. Hahaha.
Kasper is na een tijdje in slaap gevallen op mijn schouder. Als je het zo bekijkt is het best cute. Milo heeft al een foto van ons gemaakt, want zo is hij gewoon. Hij moet overal foto's van hebben.
Ik val na een tijdje ook in slaap, op het hoofd van Kasper. Ik krijg een plens water in mn gezicht, en ben gelijk klaar wakker. Ze willen ook over Kasper heen gooien, maar ik stop ze. Ze kijken me vragend aan. 'Hij heeft vannacht weinig slaap gehad' zeg ik. Ze knikken begrijpend, en zetten het glas water weer op de tafel. 'Boys, ik denk dat wij gaan' zegt Raoul. De rest van de jongens knikken instemmend, en ze lopen naar de deur. 'Doei!' roept iedereen.
Pov Kasper
Ik word wakker van iemand die een beetje beweegt. Mijn ogen schieten open, en ik zie dat het Niall was. 'Sorry, ik wou je niet wakker maken' zegt Niall verondschuldigend. 'Maakt niet uit! Ik was al wakker!' lieg ik. Niall knikt.
We zitten aan tafel, en we eten aardappels met boontjes. Bah. 'Jezus Niall, gadver, had je niet wat lekkers kunnen kiezen?' zegt Harry. 'Wat? Is toch lekker?' zegt Niall. 'Nee, peer!' zegt Louis.
We eten ons eten gewoon op, maar lekker dat is het niet. 'Gadver!' zeg ik. Iedereen proest het uit van het lachen.
We zijn klaar met eten, en niemand heeft zijn Brod leeg, behalve Niall. Hij lust echt alles, ik snap wel waarom ze hem een vreetzak noemen. Hahahaha.
Het is 22:00 en iedereen gaat naar bed. Het is kapot koud hier, en ik heb alleen maar hele dikke truien die weer te warm zijn. Ik loop naar de kamer van Niall, en klop op de deur. 'Binnen' hoor ik aan de andere kant van de deur. Ik loop naar binnen, en Niall kijkt me vragend aan. Misschien omdat ik helemaal sta te trillen. 'Heb je het zo koud?' vraagt Niall. Ik knik. 'Kom maar' zegt Niall, en houdt zijn deken omhoog. Ik kom bij Niall liggen, en hij kruipt tegen me aan. Zijn lichaam tegen de mijne. Zijn lichaam is warm.
Ik word wakker naast Niall, en ik denk terug aan gister avond, zijn lichaam tegen de mijne. Ik stap uit bed, maar word terug getrokken door Niall. 'Blijf alsjeblieft nog even' zegt hij. Ik stap weer terug in bed, en Niall kruipt weer tegen me aan.
We hebben zo nog ff 10 minuten gelegen,en nu stap ik echt uit bed. En loop naar mijn eigen kamer. Om kleding aan te doen.
Ik loop weer naar beneden, en plof op de bank. Ik voel me echt veilig bij deze jongens. Ohja vandaag komt Kirsten! Ik heb er echt zin in! Ik app haar het adress, en ze zegt dat ze rond half 12 komt. Het is nu half 10 dus we hebben nog 2 uur.
Iedereen is wakker en het is kwart over 11. We zitten aan het ontbijt, weer broodjes met ei. Niet dat het verkeerd is hoor. 'Hoelaat kwam Kirsten?' vraagt Zayn. 'Half 12' zeg ik. Ze knikken instemmend, en ruimen hun borden op. Ik loop naar boven, om ff wat te pakken, maar kan het zoals gewoonlijk niet vinden. 'Heeft iemand mijn oplader gezien?!' roep ik door het huis. 'Die ligt in mn kamer!' roept Niall. 'Nihall waarom heb je hem nou weer gepakt?!' roep ik. 'Sorry hoor!!' roept Niall.
Het is half 12, dat betekend dat Kirsten elk moment kan komen. Dan gaat de deurbel. Kirsten. Ik huppel zoals Niall altijd doet, naar de deur, en maak hem open 'Kirsten!' roep ik. 'Kasper!' roept ze terug.
Ik loop met Kirsten naar de woonkamer, en ze slaat haar hand voor haar mond. 'Wat is er?' vraag ik. 'Toch wel een beetje raar dat nu mn idolen voor me op de bank zitten' lacht Kirsten. Ik plof ook neer op de bank. 'Kom erbij' zegt Niall vrolijk. Hij is ook echt altijd vrolijk.
- - - - -
Hee! Ik vind het best knap van mezelf, dat ik nu alweer heb gepost! Jullie niet van mij? Maar goed ook een langer deel dan normaal.
In het volgende deel lees je hoe je het gaat met Kirsten, en al die dingen! Waarneer die komt geen idee.
Maar ik heb vakantie dus dat moet ongeveer morgen of overmorgen zijn!
- - - - -
Xx Kaylie
JE LEEST
Is dit een droom? Ft: Bankzitters En One Direction!
FanfictionHey, ik ben Kasper (Kas) ik heb een zus: Kirsten. Ik hou met heel mijn hart van haar, ze helpt me overal mee. Ik heb natuurlijk ook ouders: Pablo en Marit. Ik denk dat je wel kan raden wie mijn pa en mijn ma zijn! Toch? Nou goed, met hun heb ik niet...